- Katılım
- 30 Kas 2014
- Mesajlar
- 4,672
- Tepkime puanı
- 20,138
- Yaş
- 47
- Konum
- Wallingford / İngiltere
- İlgi Alanı
- Uçak
Dün gece modelin güverteleri ile içinde ortadaki iki bölmenin iç yüzeyleri epoksi ile kaplandı. Baş ve kıç kısımlarına bu işlemi yapmam pek mümkün değil. Baş kısmını poliüretan köpükle doldurma planım var ama arka tarafa ne yapacağıma henüz karar vermedim...
Sabah itibariyle de gövdenin alt ve yanlarına ikinci kat epoksi uygulandı. Bugün saat 16-17 sularında modelin ilk kez su ile buluşması planlanıyor (bir yandan da evde tadilat var, duruma göre suya indirme yarına ertelenebilir).
Pervane için basit iki kanatçıklı bir tasarım yaptım, bu benim bugüne kadar yaptığım ilk pervane tasarımı oldu, haliyle epey kaba birşey:
Printerda basıp az biraz zımpara sonrasında yerine monte ettim.
Bu pervanenin performansına göre yeni bir pervane yapacağım. Tahminim bu pervanenin gereksiz hızlı olacağı yönünde. Eğer bu pervane ile motor fazla ısınmaz ise ve tahmin ettiğim gibi gereksiz derecede hızlı olursa az biraz daha büyük çaplı ama hatvesi düşürülmüş üçkanatçıklı yeni bir pervane tasarlayacağım.
Dün bir ara yakındaki benzinciye gidip gres sormuştum, satılık olmadığını ama az birşeye ihtiyacım varsa verebileceklerini söylediler. Eve şu aşağıdaki “şey” ile döndüm
Bu meretten bir şırıngaya doldurdum:
Şırınganın ucunu da 11 numara bıçak ile gresörlük borusuna geçecek şekilde az bişey genişlettim ve sisteme gres bastım:
Gresin hem üstteki boşluklardan hem de alt uçtan çıktığını görene kadar devam ettim:
Dün ayrıca esc servo pil alıcı bağlantılarını da yaptım ve tüm sistemleri çalıştırdım (tüm sistemler! Gaz ve dümen )
Yani teknik olarak bu meretin suda ilk seferini yapması için beklediğimiz tek şey epoksinin kuruması (ve evdeki tadilat) diyebiliriz
(Kaçıncı gündeyiz? )
Sabah itibariyle de gövdenin alt ve yanlarına ikinci kat epoksi uygulandı. Bugün saat 16-17 sularında modelin ilk kez su ile buluşması planlanıyor (bir yandan da evde tadilat var, duruma göre suya indirme yarına ertelenebilir).
Pervane için basit iki kanatçıklı bir tasarım yaptım, bu benim bugüne kadar yaptığım ilk pervane tasarımı oldu, haliyle epey kaba birşey:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Printerda basıp az biraz zımpara sonrasında yerine monte ettim.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu pervanenin performansına göre yeni bir pervane yapacağım. Tahminim bu pervanenin gereksiz hızlı olacağı yönünde. Eğer bu pervane ile motor fazla ısınmaz ise ve tahmin ettiğim gibi gereksiz derecede hızlı olursa az biraz daha büyük çaplı ama hatvesi düşürülmüş üçkanatçıklı yeni bir pervane tasarlayacağım.
Dün bir ara yakındaki benzinciye gidip gres sormuştum, satılık olmadığını ama az birşeye ihtiyacım varsa verebileceklerini söylediler. Eve şu aşağıdaki “şey” ile döndüm
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu meretten bir şırıngaya doldurdum:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Şırınganın ucunu da 11 numara bıçak ile gresörlük borusuna geçecek şekilde az bişey genişlettim ve sisteme gres bastım:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Gresin hem üstteki boşluklardan hem de alt uçtan çıktığını görene kadar devam ettim:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Dün ayrıca esc servo pil alıcı bağlantılarını da yaptım ve tüm sistemleri çalıştırdım (tüm sistemler! Gaz ve dümen )
Yani teknik olarak bu meretin suda ilk seferini yapması için beklediğimiz tek şey epoksinin kuruması (ve evdeki tadilat) diyebiliriz
(Kaçıncı gündeyiz? )