Sumer Yamaner
Moderator
- Katılım
- 17 Eyl 2013
- Mesajlar
- 9,086
- Tepkime puanı
- 23,743
- Yaş
- 62
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- www.sumeryamaner.com
- İlgi Alanı
- Uçak
Seagull Low Wing Trainer
Nitro motorların (kişisel deneyimime göre) en sıkıntılı yeri depo ve yakıt besleme sistemidir. O nedenle gerekmedikçe ayrı bir doldurma hattı yapmamak akıllıca bir çözüm.
Nitro yakıt kanalları benzin gibi değil. Tıkanmaları daha zor. O kadar hassas değiller. Kaliteli bir yakıt kullanırsan hiçbir sorun olmaz. Ayrıca karbüratör hattındaki filtre zamanla gevşeyip yakıt sızdıracak, hava alacak, şu bu... Titreşime de fazlaca maruz kalınca bu dediklerim daha hızlı oluşacak. Kısaca, gönül rahatlığı ile filtresiz olarak kullanabiirsin.
Haa egzosttan partikül kaçacağını düşünüyorsan (ki nitro motorun egzostunda partikül oluşması pek rastlanmayan bir durum) o hatta filtre tak!!!
Yakıt dolumu yaptıktan sonra egzost hortumunu yerine takmamak çok sık görülen bir durum. Dikkat et... Yoksa yarım depo civarı motorun stop edince telaş yaparsın.
Nitro motorların (kişisel deneyimime göre) en sıkıntılı yeri depo ve yakıt besleme sistemidir. O nedenle gerekmedikçe ayrı bir doldurma hattı yapmamak akıllıca bir çözüm.
Nitro yakıt kanalları benzin gibi değil. Tıkanmaları daha zor. O kadar hassas değiller. Kaliteli bir yakıt kullanırsan hiçbir sorun olmaz. Ayrıca karbüratör hattındaki filtre zamanla gevşeyip yakıt sızdıracak, hava alacak, şu bu... Titreşime de fazlaca maruz kalınca bu dediklerim daha hızlı oluşacak. Kısaca, gönül rahatlığı ile filtresiz olarak kullanabiirsin.
Haa egzosttan partikül kaçacağını düşünüyorsan (ki nitro motorun egzostunda partikül oluşması pek rastlanmayan bir durum) o hatta filtre tak!!!
Yakıt dolumu yaptıktan sonra egzost hortumunu yerine takmamak çok sık görülen bir durum. Dikkat et... Yoksa yarım depo civarı motorun stop edince telaş yaparsın.