Selam arkadaşlar,
Motorun duruşu şu anda tam plana göre, benim foto çekmedeki beceriksizliğim yüzünden yanlış algılamalar olabiliyor.
Planda veya yapım açıklamalarında motor açısıyla ilgili bilgi yok (sadece eksen çizgileri var, ve şu anda onlara uygun), uçuşta gariplik olursa pul ekle/çıkar yöntemiyle sağa/aşağıya açı verebilirim, ama önce havada görmek lazım diyed üşünüyorum..
Balsayı bükerken amonyak kullanımını yeni öğrendim, Sarven bey bilgi için teşekkürler, işte forumun faydası.
Bu yasaklı Cumartesi gününde de boş durmadık tabi. Verdiğim şiparişler de gelince.....
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Elevatör pushrod düzeneğinin yerini ayarladıktan sonra sırt çıtalarını kesip yerlerine yapıştırdım ve gövdenin kaplamasını bitirdim, sadece kanat montaj vidalarının kontrplak yuvaları hazırlanacak. Canopy ve cowling korkulu rüyam, hayatta beceremediğim şey, en sona bırakacağım, beceremezsem cabrio uçsun
. Tabi hatalarım da var, biraz hamlamışım, ama birazcık macun ve zımparayla düzelecek seviyede.
Yarın kısmetse yatay stabilize ve rudder inşaatı başlayacak.