Kış Projesi: CAP 232

Sormayın Ömer bey, iş aramaya başladım bu motora yakıt alabilmek için. 25 lik minnak iyiydi, Aralıktan beri uçuyorum, daha 2 galonu biraz geçtim. bu alet meeeleticek beni:lollol:. Ama sesi de ayrı bir hoş yahuuu:p
Abi tüp taktır kafan rahat eder. Belki biraz performans kaybı alabilirsin:lol:
 
@Selahattin GÜVENÇ Bey,
Motor işini gayet iyi görecek belli, sesi soluğu gayet yerinde%p Tebrik ediyorum:D
Yalnız ben konuyu biraz geriye alaraktan bir şey soracağım: Motor kaputunu yaparken kullandığınız epoksi reçinesi (BRTR demiştiniz sanırım), bildiğimiz 30 dakikalık epoksi mi, yoksa laminasyon epoksisi diye tabir edilenden mi?
:) Bu soru da genele gelsin: Bu tip işlemlerde, 30 dakikalığı tiner, alkol vb. bir çözücü ile inceltip kullanırsak nasıl bir sonuç alırız? Artısı-eksisi ne olur? Benzer bir işe girmeye niyetliyim, ama elimde laminasyon için özel bir reçine yok:rolleyes:
:saygilar:
Örneğin cowling'in bir köşesini onaracaksınız. O zaman uzun çalışma süresi elde edebilmek adına elinizdeki normal epoksiye izopropil alkol katarak kürlenme süresini uzatıp kullanabilirsiniz. Ama bir cowling yapmak için standart epoksi yapıştırıcı kullanmak zenginliğin dibine vurmuş olmak demek.
DevCon 25 mL epoksi 64 TL. 5 kg laminasyon epoksisi 350 - 400 TL. :lollol::lollol::lollol:
 
Oh içim rahatladı, motorun sesini duydum, sesi de çekişi de gayet iyi. 14*8 pervaneyle denedim,10 sene yatmış 2. el motor. 9000 küsur devir aldım, iyi asılıyo maşallah, ama havada görmek lazım tabi. OS candır.
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Çok güzel bir proje olmuş. Keyifle takip ettim. Elinize, emeğinize sağlık. Şimdiden keyifli ve kırımsız uçuşlar diliyorum. ???
 
Selam,
Teyyareyi bitirdikten sonra çalışmaya başladım Rıfat, ikisi tam üst üste geldi, biraz da yoğun işler, İstanbul İzmir git gel filan, alet bana ben ona bakıp duruyorum vallahi.
Mayıstan beri elime kumanda alamadım
 
  • Beğen
Tepkiler: Berk Eksin


Herkese selam, 4 yıl sonra maiden:halay:
Neyse, saçmalamadan, kırımsız birkaç sorti yapabildim.
Teyyarenin kuyruğunu acıcık ağır yapmışım, ama üzmeden uçuyor.
Tabii ki bir müsabaka teyyaresi performansında değil, olsaydı da ben o performansta değilim.
ama "ben yaptım, uçtu" diyebilmenin mutluluğunu yaşamak güzel.
 


Herkese selam, 4 yıl sonra maiden:halay:
Neyse, saçmalamadan, kırımsız birkaç sorti yapabildim.
Teyyarenin kuyruğunu acıcık ağır yapmışım, ama üzmeden uçuyor.
Tabii ki bir müsabaka teyyaresi performansında değil, olsaydı da ben o performansta değilim.
ama "ben yaptım, uçtu" diyebilmenin mutluluğunu yaşamak güzel.
Selahattin abi linke tıklayınca video açılmıyor.Bu arada tebrik ederim, kırımsız uçuşlar dilerim.
 
Herkese selam, 4 yıl sonra maiden:halay:
Neyse, saçmalamadan, kırımsız birkaç sorti yapabildim.
Teyyarenin kuyruğunu acıcık ağır yapmışım, ama üzmeden uçuyor.
Tabii ki bir müsabaka teyyaresi performansında değil, olsaydı da ben o performansta değilim.
ama "ben yaptım, uçtu" diyebilmenin mutluluğunu yaşamak güzel.

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Günaydın;
Şimdi sıra yeni bir cowling yapmakta. İlk epoksi denememi yapmıştım, 10 üzerinden 4-5'lik bir iş olmuştu. Lakin teras odada sıcakta bekleyince üç yaz buruş kırış olmuş, gayet iğrenç görünüyor.
Bir de ustalara soru sorayım: Rudder'ın pull-pull teşkilatında bir yana tam dayayınca öbür tarafın teli gevşek kalıyor, merkezde ikisi de gayet gergin. Teller çapraz bağlı. Bunu nasıl hallederim? Servodaki boynuz rudder'dakinden daha uzun, ikisini eşitlemek mi lazım? Ya da teller çapraz olmamalı mı?
 
Bir de ustalara soru sorayım: Rudder'ın pull-pull teşkilatında bir yana tam dayayınca öbür tarafın teli gevşek kalıyor, merkezde ikisi de gayet gergin. Teller çapraz bağlı. Bunu nasıl hallederim? Servodaki boynuz rudder'dakinden daha uzun, ikisini eşitlemek mi lazım? Ya da teller çapraz olmamalı mı?