Güzel sözler ve dilekler için teşekkürler arkadaşlar
Güzel proje güzel şekilde bitti çok şükür
Henüz biten birşey yok Adminim
ilk sezon finalindeyiz sadece
biraz dinlenmeni tavsiye ediyorum , senin beyin kıvrımları tahammül edebilir ama bizim amigdalalar iflas etti be usta...
Benim niyetim de biraz dinlenmek kesinlikle
şu an havalar izin verdiğince panter, hurricane ve kobra ile olabildiğince uçmak niyetindeyim. Tamamen kendi yapımım 3 model var elimde, kaşıntı geçti
Allah amigdalalarınıza zeval vermesin
Ama en güzel Hakan tanımlamış! Degüstatör müsün be arkadaş?...
Ömer bey vallahi evirdim çevirdim, ordan baktım yok şurdan baktım ama bir türlü bağlantıyı kuramadım, üstüne üstlük iyice de merak ettim
size zahmet biraz açıklar mısınız
Bu arada, öyle bir rapor yazmışsın ki, "görev" dönüşü komuta kademesine yazılmış gibi. Üzerine çok mu baskı kuruldu acaba?...
Öncelikle sizlerin başından beri ilgi ile takip ettiğinizi bildiğim için olabildiğince detaylı ve çabuk paylaşmak istedim. Dahası bunlar benim için de bir nevi “hatıra defteri” kıvamında, yıllar sonra geri dönüp o günü yeniden yaşamak mümkün ve keyifli oluyor bunlar sayesinde
Bunca uğraş sonrası bir de roman yazmak hakikaten "MAHALLENİN DELİSİ " olmayı gerektirir.
Mahallenin delisinin roman yazma potansiyeli çok daha yüksek (bkz konunun ilk mesajı)
bu sadece aceleyle yazılmış bir teknik rapor
Dünkü raporda atladığım birkaç noktayı ekleyivereyim.
Öncelikle renk seçiminden çok memnun kaldım, modelin görülebilirliği harika, amacına gayet uygun. Kanat ucu yakıt tankları da bu görülebilirliğe önemli bir katkı sağlıyor.
İlk mesajimda anlattığım, bu modeli seçmemdeki bir etken de tombul gövde ve kanat ucu tanklarıyla modelin “drag”inin fazla olması idi. Böylece benim nispeten büyük motorun tam gazında bile model aşırı hızlanmaz diye bekliyordum. Dün bunu da net bir şekilde gördüm, tam gazda bile model “kopup” gitmiyor. Zaten uçuşun büyük çoğunluğunu yarım gazda yaptım. Tabi radyodaki yarim gaz işin motor tarafında itkinin %38i anlamına geliyor, yani kabaca 3.5-4 kg arasında bir itkiyle uçtum diyebiliriz.
Kalkış koşusu haricinde 3/4 gazın üzerine de çıkmadım, bu da itkinin %66’sı anlamına geliyor. Yani aslında bu model 60 lık türbinle bile uçar, ama ideali 80 olacaktır. Tabi benim için bu daha sıcak havalarda da motoru çok üzmeden uçuş yapabilmek anlamına geliyor