- Katılım
- 30 Kas 2014
- Mesajlar
- 4,675
- Tepkime puanı
- 20,163
- Yaş
- 47
- Konum
- Wallingford / İngiltere
- İlgi Alanı
- Uçak
Soba borusunun arka ucunun desteklerini 3x6 sert ağaçtan kesip gövde içindeki çıtalara yapıştırdım ve yavaş yavaş zımparalayarak kalınlıklarını ayarladım.
Bu destekleri özellikle soba borusunda da iç ve dış boruların arasındaki desteklerin olduğu yere denk getirmeye özen gösterdim.
Hizalamaları tamamlanınca bu desteklerin üzerlerini aluminyum bantla kapladım.
Daha önce lafı geçmişti ama tekrar edeyim, soba borusu ön taraftan modele sabitlenecek ama arka tarafın sabitlenmeden “desteklenmesi” gerekiyor ki boru ısınıp soğuduğunda oluşan genleşme ile arka taraf ileri geri kayarak boy değişimlerine adapte olabilsin. Eğer arka taraf da sabitlenirse borunun zarar görmesi mümkün olacaktır.
Desteklerden sonra da arka kısımı üst tarafında kalan çıplak yerleri ve kablo tüpünü de bantla korumaya aldım.
Soba borusu etkin bir soğuma sağlamak içingövdenin en arka ucundan 5 mm daha geride bitecek, boru bittikten sonra açıkta kalacak yerleri de korumaya almak için bu kısımları da aluminyum bantla kapladım. Son olarak da dikey kuyruğun alt tarafının da muhtemel ısıya maruz kalması halinde zarar görmemesi için oraya da bant uyguladım. Sonuç:
Yakıt deposu ve hava kapanının olduğu kısımlarla türbin bölmesinin ön tarafında zaman zaman modelin içine yakıt akması söz konusu olabileceği için buralarda da modelin alt yarısının iç tarafında kalan çıplak dahta kısımları da laminasyon epoksisi ile “boyayarak” korumaya aldım. Bu epoksi yeterince donunca depoyu motoru ve soba borusunu modele yerleştirmeye başlayacağım
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu destekleri özellikle soba borusunda da iç ve dış boruların arasındaki desteklerin olduğu yere denk getirmeye özen gösterdim.
Hizalamaları tamamlanınca bu desteklerin üzerlerini aluminyum bantla kapladım.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Daha önce lafı geçmişti ama tekrar edeyim, soba borusu ön taraftan modele sabitlenecek ama arka tarafın sabitlenmeden “desteklenmesi” gerekiyor ki boru ısınıp soğuduğunda oluşan genleşme ile arka taraf ileri geri kayarak boy değişimlerine adapte olabilsin. Eğer arka taraf da sabitlenirse borunun zarar görmesi mümkün olacaktır.
Desteklerden sonra da arka kısımı üst tarafında kalan çıplak yerleri ve kablo tüpünü de bantla korumaya aldım.
Soba borusu etkin bir soğuma sağlamak içingövdenin en arka ucundan 5 mm daha geride bitecek, boru bittikten sonra açıkta kalacak yerleri de korumaya almak için bu kısımları da aluminyum bantla kapladım. Son olarak da dikey kuyruğun alt tarafının da muhtemel ısıya maruz kalması halinde zarar görmemesi için oraya da bant uyguladım. Sonuç:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Yakıt deposu ve hava kapanının olduğu kısımlarla türbin bölmesinin ön tarafında zaman zaman modelin içine yakıt akması söz konusu olabileceği için buralarda da modelin alt yarısının iç tarafında kalan çıplak dahta kısımları da laminasyon epoksisi ile “boyayarak” korumaya aldım. Bu epoksi yeterince donunca depoyu motoru ve soba borusunu modele yerleştirmeye başlayacağım