Seagull Piper Cub 75
Düzeldi abi servo, o konuda içim rahat en azından. Bazı eksiklerimin olmasına rağmen bitti sayılır abi, tekrar bir vidaların üzerinden geçeceğim. Sabitlemediğim yer var mı diye bir bakacağım abi. İlerleyen zamanlarda da kokpit kapısı için minik neodyum mıknatıslardan bulabilirsem vidalardan kurtaracağım abi orayı, on/off butonunu içeri koydum 3 tane vida sök, uçağı kapat zor olacak gibi. Mıknatıslarla rahat ederim sanıyorum abi. Cowling üzerinde ince zımpara isteyen yerler var abi zamanla onlarıda düzelteceğim. Joinerın her iki kanatta bir adet vida yeri var abi, onlardan zor gireni sabitleyip sök tak sırasında sıkıntı çıkmaması için çalışacağım abi, lateral dengeyi 5 gr ile çözümledim. Pazar günü rodaj, sonrasında da hava beni dondurmazsa uçmayı denerim abi. Rüzgarın piste göre konumuda önemli tabi.
Abi birde bir sorum olacak, şimdi bu piperların kalkış sırasında yaşadıkları kaza problemlerini gördüm. Kalkış sırasında bir miktar sağ rudder kullanmak zorundayım abi, pist kısa. Arkadan tekerlekli modellerde arka teker yerdeyken rudder çok hassas oluyor ama havadayken bir miktar daha fazla rudder vermem gerekecek, arka teker yerden kesildikten sonra rudderın ters istikametinde aileron vererek uçağın daha stabil kalkmasını sağlamam gerekir mi abi. Bir kaç gündür bu piperın nasıl kalkması gerektiğini araştırıyorum, kendimce en doğru yolun bu olduğunu düşünüyorum. Hatta bu şekilde hafif bir elavatör komutu ile hemen havalanacağını zannediyorum ama. Yinede danışmak istedim abi.
sumeryamaner' Alıntı:Ellerine sağlık. Servo sıkışması düzeldi değil mi?
Ek ağırlığı kanat ucuna, ağırlık merkezi hizasına ve mutlaka kanadın ALT YÜZEYİNE ekleyeceksin. Keyifle uçacaksın. Güzel bir iş çıkardın.
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Düzeldi abi servo, o konuda içim rahat en azından. Bazı eksiklerimin olmasına rağmen bitti sayılır abi, tekrar bir vidaların üzerinden geçeceğim. Sabitlemediğim yer var mı diye bir bakacağım abi. İlerleyen zamanlarda da kokpit kapısı için minik neodyum mıknatıslardan bulabilirsem vidalardan kurtaracağım abi orayı, on/off butonunu içeri koydum 3 tane vida sök, uçağı kapat zor olacak gibi. Mıknatıslarla rahat ederim sanıyorum abi. Cowling üzerinde ince zımpara isteyen yerler var abi zamanla onlarıda düzelteceğim. Joinerın her iki kanatta bir adet vida yeri var abi, onlardan zor gireni sabitleyip sök tak sırasında sıkıntı çıkmaması için çalışacağım abi, lateral dengeyi 5 gr ile çözümledim. Pazar günü rodaj, sonrasında da hava beni dondurmazsa uçmayı denerim abi. Rüzgarın piste göre konumuda önemli tabi.
Abi birde bir sorum olacak, şimdi bu piperların kalkış sırasında yaşadıkları kaza problemlerini gördüm. Kalkış sırasında bir miktar sağ rudder kullanmak zorundayım abi, pist kısa. Arkadan tekerlekli modellerde arka teker yerdeyken rudder çok hassas oluyor ama havadayken bir miktar daha fazla rudder vermem gerekecek, arka teker yerden kesildikten sonra rudderın ters istikametinde aileron vererek uçağın daha stabil kalkmasını sağlamam gerekir mi abi. Bir kaç gündür bu piperın nasıl kalkması gerektiğini araştırıyorum, kendimce en doğru yolun bu olduğunu düşünüyorum. Hatta bu şekilde hafif bir elavatör komutu ile hemen havalanacağını zannediyorum ama. Yinede danışmak istedim abi.