T parçasını önermem. Öncelikle T parçasından yakıtı boşaltman neredeyse imkansız çünkü karbüratör tarafından hava alacağı için çok yüksek debiyle çekebilirsen yakıt gelir depodan. Yoksa hava çekersin. Haa yakıt boşaltırken büyük iğneyi tam kapatırsan belki olur. Ya da T parçası ile karbüratör arasına bir mandal türü bir şey takarsan olur. O zaman da ayrıca doldurma hattına gerek kalmaz zaten.
Yakıt hattında kullanacağın malzemenin metanol ve nitro uyumluluğu da çok önemli. Akvaryum T'leri uygun mudur bilmiyorum.
Motordan o söktüğün parça jikle. Motoru çalıştırmadan önce tam gaz açıp onu kapatıyor ve pervaneyi birkaç tur çeviriyorsun ki karbüratör yakıtı emsin. Pratikte bir işe yaramadığı için sökmekte yarar var.
13 x 8 pervane uygundur. 14 x 6 da olur.
Spinner boyutunu uçağın cowlingi belirler ama Piper'da klasik spinner olmaz. Spinner nut denilen şeyler kullanılır. Şimdilik spinnersiz kullanırsan daha scale görünür.
İki depo yer rodajı yeterlidir. Söylediğin şekilde yapabilirsin. Tabii ki uçağın üzerinde olacak motor rodaj esnasında.
4000 devir dediğin zaten rölantinin biraz üstü olduğu için sorduğun şeyi merak etmene bence gerek yok.
Süpaplarla zırt pırt oynamana hiç gerek yok. Bir somunu falan sıyırtıp her şeyi berbat edebilirsin. Süpap sistemi sürekli ayarlansın diye yapılmıyor.
Kaplama gerdirmenin en iyi yolu aslında sıcak hava tabancası. Yapı marketlerde çok makul fiyata bulabilirsin. Üç kademenin ikincisi gayet güzel gerdirir.
Piper'da küçük onarımlar için yapı marketlerde satılan kendinden yapışkanlı DC Fix kaplama kağıtlarının sarısını kullanabilirsin.
Ağırlık merkezini gereksiz yere ileriye alma. İnişte fazlaca zıplayıp sorun yaratacaktır.
Ağırlık merkezi ayarı için motorun yerinin ayarlanması iyi fikir gibi görünür ama cowlingli modellerde olmaz. Motorun yerini cowling belirler. Sen pilinin yerini değiştirebilirsin en fazla.