Seagull Piper Cub 75

Seagull Piper Cub 75

Zaten hortumlar tapa hizasında sabitler. Depo da öyle aman aman uzun bir şey değil. Yani sadece clunk boyunları hizasından bir kablo bağı iş görecektir.
 
Seagull Piper Cub 75


Sümer Yamaner' Alıntı:
Zaten hortumlar tapa hizasında sabitler. Depo da öyle aman aman uzun bir şey değil. Yani sadece clunk boyunları hizasından bir kablo bağı iş görecektir.

Abi bu iki clunk yöntemi çok zorladı hareketi. Havada stop etme ihtimali fazla gibi. Bir diğer öneri olarak deponun dibine uzunca bir hortum sal demiştin abi. Bu hortum ne kadar uzun olması lazım. Clunk taktığımız karbüratör hattına göre ne kadar uzun olması makbuldür abi.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Seagull Piper Cub 75

Yakıt doldurma boşaltma borusuna içeriden uzunca bir yakıt hortumu takıp hortumun depo tabanına yatarak en arka dibe kadar uzanmasını sağlamaya çalışacaksın. İstersen ucuna bir clunk da takabilirsin.
Hiçbiri olmuyorsa doldurma boşaltma hattını iptal edip karbüratör hattına yakıt doldurma valfi takabilirsin.
Şöyle bir şey:
 
Seagull Piper Cub 75

Sümer Yamaner' Alıntı:
Yakıt doldurma boşaltma borusuna içeriden uzunca bir yakıt hortumu takıp hortumun depo tabanına yatarak en arka dibe kadar uzanmasını sağlamaya çalışacaksın. İstersen ucuna bir clunk da takabilirsin.
Hiçbiri olmuyorsa doldurma boşaltma hattını iptal edip karbüratör hattına yakıt doldurma valfi takabilirsin.
Şöyle bir şey:

Teşekkür ederim abi, yarın o şekilde de yapmayı deneyim benim kullandığım hortum çok ince ve esnek büyük ihtimal bu yöntemide tam anlamıyla başaramayabilirim abi. Olmadı hortumu biraz daha sert kullanarak tekrar denerim abi.

Abi bu konuda benim bir fikrim daha var. Ama ne kadar işlevseldir bilemem. Yakıt doldurma hattı ile yakıt boşaltma hattını ayırmayı düşünüyorum. Yakıt doldurma hattını sadece boru olarak takacağım ve depo içinden hortum eklemeyeceğim. Bu sayede depoyu rahatlıkla doldurmuş olacak, Depoyu boşaltmak istediğim vakittede karbüratör hattına bağladığım bir T sayesinde olacak. Şimdi karbüratör hortumuna T bağlayıp bıraksam buradan dolum yaparken hem boşa yakıt israfı olacak hemde motora giden yakıtta kilitlenmeye neden olabilir diye düşünüyorum. Ama diğer şekilde belki uçak üzerinde iki adet delik deleceğim İki adet nipel kullanacağım ama yapabileceğim en sağlıklı sistemin bu olduğu kanatindeyim abi. T olarak akvaryum malzemeleri satan yerlerde plastik T'ler var. bunlar bizim kullandığımız hortumlar için diş çapı olarak baya büyükler. Yani sıkı sıkıya oturacaktır abi. İki valfinde bir birine karışma imkanıda yok abi. Gerekirse boşaltmak için kullanacağım valfi uçağın içerisine yerleştirerek. Sadece uçuştan sonra eve dönüşte kullanılmasını sağlayabilirim abi. Hem görsel olarak dışarıyı rahatsız etmez.

Ayrıca abi motor geldi sonunda. :halay: (Aşağıdaki mesajı cevabından önce yazmıştım abi konuda mesaj kalabalığı olmaması için sana yazdığım cevapla birleştirdim. :saygilar: )

Motor gelir gelmez karbüratörü kapatmamızı ve motoru stop ettirmeye yarayacağını düşündüğüm aparatı söktüm paketine kaldırdım. Onu kullanmayı düşünmüyorum. (Sırf bu işe yaradığını düşündüğüm için söktüm, başka bir işe yarıyorsa bilemem.) Gayet güzel gözüktü gözüme, her bir vidayı tek tek sıktım. Bazı yerleri gevşek bırakmışlar. Nedense böyle bir alışkanlık edindim. Uçuş günü öncesi modeli hazırlarken her vidanın üzerinden bir defa geçiyorum. Motorun sübap ayarları için sentil seti aldım. Manuelde 13x8 pervane önermiş onay verirseniz 13x8 ahşap pervanelerden alacağım. Bana pervanenin takıldığı yer çok uzunmuş gibi geldi. Oraya birde spinner takılacak, ama onun boyutuna neye göre karar vereceğim. Bahsedilen mm boyutları o taktığımız yerin çapı mı? Motorun rodajı konusunda ise elimde %5 nitrolu yakıt var. Yakıta belli bir oranda hint yağı ekleyerek kullanacağım. Bu motorda segmanlı olduğu için ilk depoda 4000 devir civarı sabit bir şekilde motorun yakıtının bitmesini bekleyeceğim. Büyük iğne yaklaşık 3-4 tur açık. Zenginlikten stop eder mi bilmiyorum ama buji ısıtıcısı ısınana kadar üzerinde durabilir. Burada kafam takınan konu motoru çalıştırır çalıştırmaz hemen 4000 devire mi çıkartayım. Yoksa rölantinin biraz üstü yerde 30-40 sn bekleyip motoru ısıtıp sonramı 4000 devire çıkayım. İlk rodaj bu şekilde tamamlandıktan sonra ikinci depoda motoru çalıştırıp rölantinin biraz üstü devirde ısıttıktan sonra yavaş yavaş son gaza geçip büyük iğneyi kısarak en yüksek devre ulaşıp sonra 400-500 devir düşecek şekilde motoru zenginleştirdikten sonra kumanda üzerinden gazı kontrol ederek 40-50 saniye yavaş devirler 10 saniye hızlı devirler şeklinde gazı artırıp azaltmayı düşündüm. Tabi yinede son gaza çıkmadan %80-%20 arası gezmeyi düşünüyorum ikinci depoda. Üçüncü depo rodajda da rölantiden son gaza geçişlerde sıkıntı var mı yok mu bakıp o şekilde de bir depo bitirip gaz geçişleriyle yine motoru pek zorlamadan son gazlara çıkmadan o depoyuda bitirdikten sonra şayet gaz geçişlerinde bir sıkıntı görürsem küçük iğneyi kısmak veya açmak gerekirse onu yapıp 4. depoda uçma literatürüne uygun bir şekilde motoru çalıştırıp gerekli kontrolleri yapıp havalanmayı ( havalanmaya çalışmayı :) ) düşünüyorum. Sonraki aşamalarda havada tam gaza çıkmadan yavaş yavaş motor rodajına devam edilsin, gerekli görülen yerlerde de küçük iğne yavaş yavaş kısılarak rodaj tamamlansın. Gibi bir yol çizdim. Bu motoru çalıştırırken dikkat etmem gereken noktalar ise, motor segmanlı olduğu için rölantinin biraz üstünde ısıtmam gerek. İlk çalıştırmada 45-50 saniye gibi bir sürede motorun ısınmasını beklemem gerekiyor. Onun haricinde de düzenli çalışan motor sesine aşina olmadığımdan dolayı 1-2 ay gibi sürelerde sübapları bir kontrol edersem daha da rahat edeceğimi düşünüyorum. İlerde motor sesine aşinalık sağlanınca zaten motor kendisi söyleyecektir sübap ayarının bozulduğunu. Motorun rodajını uçağın üzerinde yapma niyetindeyim bu konuda da fikirlerinize ihtiyacım var.

Bugün uçağın kaplamasını gerdirdim. Bunun için evdeki kullandığımız ütüyü kullandım. 2-3 kademe arası çok güzel bir gerdirme elde ettim. Elimden geldiğince düzeltmeye çalıştım. Açıkçası model gözüme daha hoş gözükmeye başladı. Stabları yapıştırırken bir miktar kenarları fazla açmışım. Ölçüm yaparken hata olduğu için oralarda kötü gözüküyor ileride kaplama renginin aynı tonundan bulabilirsem oralarıda kaplamayı düşünüyorum. (Uçak ilk uçuşu atlatırsa :) )

Uçakta yapılması gerekenler,

Aileron servolarının montajı, gaz servosu montajı, gaz servosunun pushroad bağlantısı için firewall üzerine delik açılması, kanat desteklerinin gövde ile bağlantısının yapılması, alıcı pili, alıcı, on off switch ve voltaj göstergesinin montajı. Uçağın stickerlarının yapıştırılması. Uçağın ağırlık merkezi ölçümü, (uçağın ağırlık merkezini 1 cm buruna kaydırma niyetindeyim. Daha fazla körelmiş elavatör tepkileri uçuşumu çok daha rahatlatır düşüncesindeyim. Diğer uçağımda da ağırlık merkezini bu yüzden 1 cm öne kaydırmıştım.) Ağırlık merkezini ayarlarken motorun konumlandırmasından yararlanmayı düşünüyorum. Motorun montajını ağırlık merkezinin ve cowlingin müsade ettiği şekilde yapmayı planlıyorum.
 
Seagull Piper Cub 75

T parçasını önermem. Öncelikle T parçasından yakıtı boşaltman neredeyse imkansız çünkü karbüratör tarafından hava alacağı için çok yüksek debiyle çekebilirsen yakıt gelir depodan. Yoksa hava çekersin. Haa yakıt boşaltırken büyük iğneyi tam kapatırsan belki olur. Ya da T parçası ile karbüratör arasına bir mandal türü bir şey takarsan olur. O zaman da ayrıca doldurma hattına gerek kalmaz zaten.
Yakıt hattında kullanacağın malzemenin metanol ve nitro uyumluluğu da çok önemli. Akvaryum T'leri uygun mudur bilmiyorum.

Motordan o söktüğün parça jikle. Motoru çalıştırmadan önce tam gaz açıp onu kapatıyor ve pervaneyi birkaç tur çeviriyorsun ki karbüratör yakıtı emsin. Pratikte bir işe yaramadığı için sökmekte yarar var.
13 x 8 pervane uygundur. 14 x 6 da olur.
Spinner boyutunu uçağın cowlingi belirler ama Piper'da klasik spinner olmaz. Spinner nut denilen şeyler kullanılır. Şimdilik spinnersiz kullanırsan daha scale görünür.
İki depo yer rodajı yeterlidir. Söylediğin şekilde yapabilirsin. Tabii ki uçağın üzerinde olacak motor rodaj esnasında.
4000 devir dediğin zaten rölantinin biraz üstü olduğu için sorduğun şeyi merak etmene bence gerek yok. :p
Süpaplarla zırt pırt oynamana hiç gerek yok. Bir somunu falan sıyırtıp her şeyi berbat edebilirsin. Süpap sistemi sürekli ayarlansın diye yapılmıyor.
Kaplama gerdirmenin en iyi yolu aslında sıcak hava tabancası. Yapı marketlerde çok makul fiyata bulabilirsin. Üç kademenin ikincisi gayet güzel gerdirir.
Piper'da küçük onarımlar için yapı marketlerde satılan kendinden yapışkanlı DC Fix kaplama kağıtlarının sarısını kullanabilirsin.
Ağırlık merkezini gereksiz yere ileriye alma. İnişte fazlaca zıplayıp sorun yaratacaktır.
Ağırlık merkezi ayarı için motorun yerinin ayarlanması iyi fikir gibi görünür ama cowlingli modellerde olmaz. Motorun yerini cowling belirler. Sen pilinin yerini değiştirebilirsin en fazla.
 
Seagull Piper Cub 75


Sümer Yamaner' Alıntı:
T parçasını önermem. Öncelikle T parçasından yakıtı boşaltman neredeyse imkansız çünkü karbüratör tarafından hava alacağı için çok yüksek debiyle çekebilirsen yakıt gelir depodan. Yoksa hava çekersin. Haa yakıt boşaltırken büyük iğneyi tam kapatırsan belki olur. Ya da T parçası ile karbüratör arasına bir mandal türü bir şey takarsan olur. O zaman da ayrıca doldurma hattına gerek kalmaz zaten.
Yakıt hattında kullanacağın malzemenin metanol ve nitro uyumluluğu da çok önemli. Akvaryum T'leri uygun mudur bilmiyorum.

Motordan o söktüğün parça jikle. Motoru çalıştırmadan önce tam gaz açıp onu kapatıyor ve pervaneyi birkaç tur çeviriyorsun ki karbüratör yakıtı emsin. Pratikte bir işe yaramadığı için sökmekte yarar var.
13 x 8 pervane uygundur. 14 x 6 da olur.
Spinner boyutunu uçağın cowlingi belirler ama Piper'da klasik spinner olmaz. Spinner nut denilen şeyler kullanılır. Şimdilik spinnersiz kullanırsan daha scale görünür.
İki depo yer rodajı yeterlidir. Söylediğin şekilde yapabilirsin. Tabii ki uçağın üzerinde olacak motor rodaj esnasında.
4000 devir dediğin zaten rölantinin biraz üstü olduğu için sorduğun şeyi merak etmene bence gerek yok. :p
Süpaplarla zırt pırt oynamana hiç gerek yok. Bir somunu falan sıyırtıp her şeyi berbat edebilirsin. Süpap sistemi sürekli ayarlansın diye yapılmıyor.
Kaplama gerdirmenin en iyi yolu aslında sıcak hava tabancası. Yapı marketlerde çok makul fiyata bulabilirsin. Üç kademenin ikincisi gayet güzel gerdirir.
Piper'da küçük onarımlar için yapı marketlerde satılan kendinden yapışkanlı DC Fix kaplama kağıtlarının sarısını kullanabilirsin.
Ağırlık merkezini gereksiz yere ileriye alma. İnişte fazlaca zıplayıp sorun yaratacaktır.
Ağırlık merkezi ayarı için motorun yerinin ayarlanması iyi fikir gibi görünür ama cowlingli modellerde olmaz. Motorun yerini cowling belirler. Sen pilinin yerini değiştirebilirsin en fazla.

Abi çok teşekkür ederim, hava tabancasıda alayım ben. Diğer sorunlarada abi demekki yüzeysel yaklaşmamak gerek daha detayı görmek zaman alacak gibi [emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Seagull Piper Cub 75

Sümer Yamaner' Alıntı:
T parçasını önermem. Öncelikle T parçasından yakıtı boşaltman neredeyse imkansız çünkü karbüratör tarafından hava alacağı için çok yüksek debiyle çekebilirsen yakıt gelir depodan. Yoksa hava çekersin. Haa yakıt boşaltırken büyük iğneyi tam kapatırsan belki olur. Ya da T parçası ile karbüratör arasına bir mandal türü bir şey takarsan olur. O zaman da ayrıca doldurma hattına gerek kalmaz zaten.
Yakıt hattında kullanacağın malzemenin metanol ve nitro uyumluluğu da çok önemli. Akvaryum T'leri uygun mudur bilmiyorum.

Motordan o söktüğün parça jikle. Motoru çalıştırmadan önce tam gaz açıp onu kapatıyor ve pervaneyi birkaç tur çeviriyorsun ki karbüratör yakıtı emsin. Pratikte bir işe yaramadığı için sökmekte yarar var.
13 x 8 pervane uygundur. 14 x 6 da olur.
Spinner boyutunu uçağın cowlingi belirler ama Piper'da klasik spinner olmaz. Spinner nut denilen şeyler kullanılır. Şimdilik spinnersiz kullanırsan daha scale görünür.
İki depo yer rodajı yeterlidir. Söylediğin şekilde yapabilirsin. Tabii ki uçağın üzerinde olacak motor rodaj esnasında.
4000 devir dediğin zaten rölantinin biraz üstü olduğu için sorduğun şeyi merak etmene bence gerek yok. :p
Süpaplarla zırt pırt oynamana hiç gerek yok. Bir somunu falan sıyırtıp her şeyi berbat edebilirsin. Süpap sistemi sürekli ayarlansın diye yapılmıyor.
Kaplama gerdirmenin en iyi yolu aslında sıcak hava tabancası. Yapı marketlerde çok makul fiyata bulabilirsin. Üç kademenin ikincisi gayet güzel gerdirir.
Piper'da küçük onarımlar için yapı marketlerde satılan kendinden yapışkanlı DC Fix kaplama kağıtlarının sarısını kullanabilirsin.
Ağırlık merkezini gereksiz yere ileriye alma. İnişte fazlaca zıplayıp sorun yaratacaktır.
Ağırlık merkezi ayarı için motorun yerinin ayarlanması iyi fikir gibi görünür ama cowlingli modellerde olmaz. Motorun yerini cowling belirler. Sen pilinin yerini değiştirebilirsin en fazla.

Abi just engineden bir ürün buldum, J'EN Domed Nut 22mm diye bu olur sanırsam. Boyutları ölçüm takılacak yer M8 ama bir tane M8x1,25 var birde M8x1,0 var hangisi diye bilemedim. Ama bilmiyorsanız modeli bize söyleyin biz uygun olanı yollayalım şeklinde de bir seçenek var. O şekilde de yapabilirim abi. Birazda farklı çeşitlerinden de alayım cowlingin yapısına göre karar veririm diye düşündüm abi. Olmadı chicken stickte var abi birde kesilmeye yanmaya dayanıklı pit eldivenlerinden alıyım diyorum abi. Pervaneyi elimle çalıştırmayı denersem en azından güvencem olsun. :)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Seagull Piper Cub 75

ASP FS91AR'nin krank dişleri metrik değil. 1/4"-28 ölçüde. ( ) Spinneri ona göre alman gerekiyor. Dört zamanlı motoru elle çalıştırman zor. Hiç bulaşma. Starter kullan.







 
Seagull Piper Cub 75


Sümer Yamaner' Alıntı:
ASP FS91AR'nin krank dişleri metrik değil. 1/4"-28 ölçüde. ( ) Spinneri ona göre alman gerekiyor. Dört zamanlı motoru elle çalıştırman zor. Hiç bulaşma. Starter kullan.








Çok teşekkür ederim abi.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Abi senin cowlingle ilgili yazıları okuya okuya utanmasam her tarafı açacaktım hava alsın diye. Bence çok yakışıklı oldu. Her ne kadar her tarafını açmış olsamda [emoji4]

Motoruda monte ettim abi, yakıt deposuda tamam abi. Gaz servosuda tamam. Cowling içi bitti abi. Ben o kadar açınca karbüratör hattından bile dolum yapabilecek gibiyim abi bir sehpam olursa.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Seagull Piper Cub 75

Abi firewallda iki tane gereksiz delik var, şu gaz servosunu bir türlü ayarlayamıyorum. Aspnin karbüratör ayar yeri çok ortada abi direk çekemiyorum eğmem lazım, eğdim ama bir türlü başarılı sonuç elde edemiyorum. Firewalla bir tane daha delik açmak istemiyorumda abi. Yarın tekrar deneyeceğim sakin kafayla. Delikleri epoksi ile güçlendirmem yeterli olur mu bilemedim abi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Seagull Piper Cub 75

Bence cowling'de tek hata ön deliğin abartılı büyütülmüş olması. Neden böyle bir şey yapma gereği hissettin anlamadım. Cowling keserken hep şunu hatırla. Giriş değil çıkış deliği açmalısın.
Tabii bu motorda karbüratör arkada olunca firewall ile mesafe azaldı ve gaz telinin planlanması sıkıntılı hale geldi. Gaz yekesi çok geride olduğu için gaz teli sadece ileri geri değil aynı zamanda yukarı aşağı da hareket etmek zorunda. Bu da sıkışmalara neden olabiliyor. Birkaç çözüm önerim olabilir.
- Gaz yekesi tam gerideyken firewall üzerinde gaz teli çıkış yerini işaretle. Mümkün olduğunca ince bir tel kullan.
- Yeterince ince tel bulamazsan ve yine sıkışıyorsa firewall deliğini yukarı aşağı doğrultuda eliptik olarak genişlet ve plastik kılıfı orada sabitleme. Yukarı aşağı hareket edebilsin. Kılıfı gövde içinde bir yere sabitlersin.
- Veya bu planladığından iki üç cm daha aşağıdan del. Kalın bir tel kullan. Firewall'dan çıktıktan sonra yukarıya 70 - 80 derece büküp o şekilde yekeye tak.
 
Seagull Piper Cub 75

Sümer Yamaner' Alıntı:
Bence cowling'de tek hata ön deliğin abartılı büyütülmüş olması. Neden böyle bir şey yapma gereği hissettin anlamadım. Cowling keserken hep şunu hatırla. Giriş değil çıkış deliği açmalısın.
Tabii bu motorda karbüratör arkada olunca firewall ile mesafe azaldı ve gaz telinin planlanması sıkıntılı hale geldi. Gaz yekesi çok geride olduğu için gaz teli sadece ileri geri değil aynı zamanda yukarı aşağı da hareket etmek zorunda. Bu da sıkışmalara neden olabiliyor. Birkaç çözüm önerim olabilir.
- Gaz yekesi tam gerideyken firewall üzerinde gaz teli çıkış yerini işaretle. Mümkün olduğunca ince bir tel kullan.
- Yeterince ince tel bulamazsan ve yine sıkışıyorsa firewall deliğini yukarı aşağı doğrultuda eliptik olarak genişlet ve plastik kılıfı orada sabitleme. Yukarı aşağı hareket edebilsin. Kılıfı gövde içinde bir yere sabitlersin.
- Veya bu planladığından iki üç cm daha aşağıdan del. Kalın bir tel kullan. Firewall'dan çıktıktan sonra yukarıya 70 - 80 derece büküp o şekilde yekeye tak.

Bu önerileri tek tek deneyeceğim abi.

Ön kısım konusunda bir fikrim yok abi tam olarak hava alması için o şekilde daha avantajlı olacağını düşünmüştüm. Ayrıca spinner gelincede belli olmaz gibi abi, yani beni pek rahatsız etmedi şimdilik ama diğer cowlingli modelde daha dikkatli olacağım abi. Sanki bu uçak iki zamanlı motor düşünülerek tasarlanmış gibiydi, çok zorladı beni abi cowling. Uçak odaya sığmayınca salona koydum kapısının önünden ayrılamıyorum. Keşke 120 lik modeli alsaydım diye iç geçirmekle meşgulüm abi. Çok farklı bir çekiciliği var uçağın. Sanki bizden biri gibi.

Abi metal clevislerin tespiti için loctite mı kullanmam daha doğru olur. Arkalarında kontra gibi somun koymuşlar ama yinede emin olamadım abi.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Seagull Piper Cub 75


Sümer Yamaner' Alıntı:
ASP FS91AR'nin krank dişleri metrik değil. 1/4"-28 ölçüde. ( ) Spinneri ona göre alman gerekiyor. Dört zamanlı motoru elle çalıştırman zor. Hiç bulaşma. Starter kullan.








Abi ben crankshaft ölçüsünü 5/16 - 24 olarak buldum ama. Ben mi hatalı yere baktım ki bilemedim abi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Seagull Piper Cub 75

Doğuş' Alıntı:
Abi ben crankshaft ölçüsünü 5/16 - 24 olarak buldum ama. Ben mi hatalı yere baktım ki bilemedim abi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offf çok özür dilerim. Yanlış yere bakan benim. 52'lik motorun sayfasına bakmışım. Kusura bakma. 5/16 - 24 doğru değer.
 
Seagull Piper Cub 75

Sümer Yamaner' Alıntı:
Offf çok özür dilerim. Yanlış yere bakan benim. 52'lik motorun sayfasına bakmışım. Kusura bakma. 5/16 - 24 doğru değer.

Abi ne kusuru :)

Şu gaz servosu videosuna bir bakma imkanın var mı abi, bugün niyetim sabahtan servoları bitirip, son ayarlamaları yapıp bir alana uğrayıp rodaj yapmak ve eve geri dönmekti. Şu anda hala gaz servosunun başında oturmaktayım 1 mm 1,5 mm 2 mm tellerle 10-15 farklı varyasyon denedim. Servo sıkışıyor ama tel o kadar serbest ki yani teli elimle rahatlıkla sallıyorum ama servo titriyor. Dedim ki heralde quick linkten quicklin hiç oynamıyor sağa sola ama dönüyorda ayrıca bana göre güzel de bağlandı quick link ama anlayamıyorum neden böyle oldu. Tel çok serbest hareket ediyor. Elimleyken hiç zorlanma yok. Tel o kadar düz gidiyor ki abi. Tele birde açı verdim tam olarak yekeye kadar düzgün. En ufak bir sıkıntı yok. Ama servo yine titriyor yine titriyor.

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol