Maaşallah çok hızlısın!
Göz kararı mesafe tayini sallamadır genelde bilirim ama eğer doğruysa 500 metre ileride ne işin var??? Avuç kadar uçağı nasıl göreceksin o mesafeden?
Aileronlara sahip kanat ne oluyor ki? Aileronlara sahip olamayan kanat da mı var???
Neyse...
Uçağa sağa komut verdin ve sola mı yattı? Eğer aileronlar hatalı yönde çalışsa 500 metreyi bırak daha pist bitiminde çakardın modeli. Bence modelin kumandadan çıkmış olabilir (onarım sonrası mesafe testi yapmış mıydın?). Pilin bitik olabilir (kontrol ettin mi?). Diğer bir olasılık ise motorun stop eder sen farkedemezsin, sonunda uçak virile girer. Bunu anlamanın bir yolu kırım sonrası pervaneyi kontol etmektir. Kırık mıydı??? Kırık değilse uçak yere temas ettiğinde motorun çalışmıyordu demektir. Bu da viril olasılığını güçlendirir.
Haa şimdi ne yapacaksın? Bence imkan varsa elindeki uçağı onarıp uçuşa devam et. Ama şmdiye kadarki şekilde değil. Ayrıca onaracak olursan uçuş öncesi ağırlık merkezi kontrolünü ihmal etme.
Geçmiş olsun diyeceğim ama...