- Katılım
- 30 Kas 2014
- Mesajlar
- 4,656
- Tepkime puanı
- 20,078
- Yaş
- 47
- Konum
- Wallingford / İngiltere
- İlgi Alanı
- Uçak
3 Boyutlu baskı 1/6.6 Ölçeğinde Spitfire Mk9
Retractı kanattan hiç sökmeden kablosunu alıcıya bağlarken artı kutbu multimetre üzerinden geçirirsem akım ölçebilirim değil mi? Kafamdaki şey alıcı ile retract arasındaki + ve - kabloları logger üzerinden geçirmek ve tüm hareket limitleri boyunca, belki tekrar tekrar açıp kapatarak, 20 Hz ile kayıt yapmak, daha sağlıklı bir veri olur mu yoksa gereksiz bilgi kirliliği mi olur sadece?
Bence de ayrı pille beslemek daha mantıklı zaten. Kanat gövde servo konektörlerini bağladığım MPX lere retractı hiç eklemedim bile. Onların pili kanatta olur diye düşündüm.
Sümer Yamaner' Alıntı:Akım kesme değerini koda ekliyorum. Şu anki plaket tasarımı bir pot ile ayara izin vermiyor. O nedenle akımı istedim. Elinde bir avometre yok mu? İki dakikada normal çalışma ve stall akımlarını ölçersin.
Benim sistemde retract ayrı pilden besleniyor. Sana ikili kontrolcü yaparım. Bu şekilde uçak biraz daha ağırlaşır ek pille.
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Retractı kanattan hiç sökmeden kablosunu alıcıya bağlarken artı kutbu multimetre üzerinden geçirirsem akım ölçebilirim değil mi? Kafamdaki şey alıcı ile retract arasındaki + ve - kabloları logger üzerinden geçirmek ve tüm hareket limitleri boyunca, belki tekrar tekrar açıp kapatarak, 20 Hz ile kayıt yapmak, daha sağlıklı bir veri olur mu yoksa gereksiz bilgi kirliliği mi olur sadece?
Bence de ayrı pille beslemek daha mantıklı zaten. Kanat gövde servo konektörlerini bağladığım MPX lere retractı hiç eklemedim bile. Onların pili kanatta olur diye düşündüm.