Sedona by Yasin Yanık

Uçak iyi uçuyordu da iki meydan turu sonunda pil bitiyordu. Olacak gibi değildi.
Yeto Abi bir OS46LA motor getirmişti alana. Sehpaya bağlayıp çalıştırdık. Motor şiir gibiydi. Hemen işe giriştik. Elbirliği ile elektrikli motoru ve motor kutusunu söktük. Depoydu, gaz servosuydu, ayardı derken uçak iki saat içinde nitro motorlu hale geldi. Sonrası anlatılmaz. Tam bir canavar oldu. Tabii nitro motor gelince pilden başka eklediğimiz tüm ek ağırlık da çıkarıldı. Uçak iyicene hafifledi. :) Sert rüzgara rağmen loop, tono, split S vs vs her türlü numarayı yapan bir uçak haline geldi.
Tabii sonuçta bir trainer ama benim için önemi çok. İlk defa sıfır ahşaptan ortaya bir uçak çıkardım ve çok keyifli bir şekilde uçurdum. Bir de modifiye yaptım. Kısaca süper oldu. :D
 
Son düzenleme:
@Deniz Tanrıverdi kızmasın diye bugün Corsair ile ve P51 ile uçuşlarımı, öğle yemeğinde tavuk schnitzel, patates salatası, patates kızartması içeren menüyü, akşama doğru Hadi Başkan'ın elleriyle hazırladığı pudding servisini falan yazmayacağım.
 
Sümer hocam konu başlarında söylediği gibi nitro gövdeye elektrikli motor takmayı planladı, uyguladı ve güzel bir tecrübe etti (hatta uçtu) :). Takiplerimin sonucunda şimdi anlıyorum neden nitro gövde istediğini, nitro geçmeyi bence başından beri düşünüyormuş :halay:. Sonuç itibariyle nitro trainer oldu ve güzelde oldu ellerine sağlık sümer abi. Os46la çok iyi gidiyor bu modele saygılar:saygilar:.
 
Tabii sonuçta bir trainer ama benim için önemi çok. İlk defa sıfır ahşaptan ortaya bir uçak çıkardım ve çok keyifli bir şekilde uçurdum. Bir de modofiye yaptım. Kısaca süper oldu. :D
Kendi emeğinle sıfırdan yaptığın için uçurması da farklı bir güzel olmuştur abi :thumbup:
@Deniz Tanrıverdi kızmasın diye bugün Corsair ile ve P51 ile uçuşlarımı, öğle yemeğinde tavuk schnitzel, patates salatası, patates kızartması içeren menüyü, akşama doğru Hadi Başkan'ın elleriyle hazırladığı pudding servisini falan yazmayacağım.
Yok canım neden kızsın ki @Deniz Tanrıverdi :lollol::lol: