Sorunun motor stopu değildi ki. Kumanda failsafe'e geçince motor durdu.-Bugun atolyede depoyu incelerken tygonun biraz uzadigini farkettim. Takilmasina engel degildi ama motor stop icin seytanin avukatligini yapmak adina gozume carpanlardan biri bu ama yine de radyodaki kilitlenmeyi tariflemiyor
FM kumandalar döneminin şehir efsanesi!-Bir diger konu, canopy'i sikan vidayi sokmek istedigimde sahada sokulmedi, ardindaki kor somunla birlikte parcalanip cikti parca (fotograftan da anlasilabiliyor). Sokmeye calisinca dis atladigi ortaya cikti. Yine seytanin avukatligi, acaba tam sikilmadi da ardindaki somun titresim ve elektronik gurultuye mi neden oldu ?
*Pilleri, UBEC'i ve switch'i yük altında test etmek lazım.-Batarya hucreleri atesleme 4.10 civari, alici besleme 4.01 civari, bir sorun gorunmuyor
Sorunun motor stopu değildi ki. Kumanda failsafe'e geçince motor durdu.
*Pilleri, UBEC'i ve switch'i yük altında test etmek lazım.
*Bir pil temassızlığı olsa anlık olur. Belki motor durur ama modelin kontrolü bu şekilde gitmez (kullandığın alıcının reboot süresini bilmiyorum bu arada).
*Elektronik switch son durumu hatırlayacak şekilde tasarlandı. Yani elektrik gidip gelince son durumu restore ediyor. Bu da birkaç milisaniyelik bir süreç.
*UBEC ve/veya pil bağlantıları aşırı akım nedeniyle saçmaladıysa böyle bir durum oluşabilir. Bu tür UBEC'ler switchmode oldukları için yüksek yüklenmede daha fazla parazit üretmeye meyillidirler. UBEC paraziti de alıcıyı etkilemiş olabilir.
*Genelde IMUK için söylenen "orada böyle şeyler çok oluyor" sözü var. Benim kişisel bir deneyimim yok bu konuda. Olayı Kuzey Marmara Otoyolu'ndan geçen bazı araçların jammerlarına bağlıyorlar.
*Genelde IMUK için söylenen "orada böyle şeyler çok oluyor" sözü var. Benim kişisel bir deneyimim yok bu konuda. Olayı Kuzey Marmara Otoyolu'ndan geçen bazı araçların jammerlarına bağlıyorlar.
Peki alıcı LED'ine dikkat ettin mi? Yanıp sönüyor muydu?
Yukarıda paylaştığın alıntıda eğer brownout olduysa LED yavaş yavaş yanıp söner diyor. Yani anlık kesinti olduğunu gösteriyor. Frame loss için ayrı bir LED patterni varsa o başka.Frame loss icin soruyorsan ilk ucus sonrasinda baktigimda yanip sonmuyordu, ancak kirim sonrasinda canopy i acamadigim (yukarida bahsettigim dis atlamis civata hadisesi) icin birseyler kasilip yanmasin diye iceride enerjiyi swtichden kestim. Aslinda cok iyi bir veri olurdu elimizde, aklima gelmedi o an
Ancak frame loss verisi aliciya verilen en son enerjiden sonrakileri kapsiyor. Muhtemel bir kesintide zaten yanmiyor olacakti
Yukarıda paylaştığın alıntıda eğer brownout olduysa LED yavaş yavaş yanıp söner diyor. Yani anlık kesinti olduğunu gösteriyor. Frame loss için ayrı bir LED patterni varsa o başka.
Bu tür olaylarda yanındaki insan çok önemli. Olayın şıcaklığından pilotun bunları düşünmesi çok zorSu an keske, modeli kapatmak yerine bir sekilde canopy'i acip indicator'e baksaydim diyorum ama o an sicagi sicagina aklima dahi gelmedi....
O anda aklına gelmemesi kadar doğal bir şey olamaz. Brownout olduğunda servolar akım çekerler. Digital servolar sinyal kesildiğinde pozisyonlarını korumaya çalışırlar. Gerçi onların işlemcileri de bir ara brownout oluyordur tabii.
Şimdiye kadarki bulgular bir brownouttan çok uzun süreli sinyal kaybını destekliyor (jammer!).
Bu tür olaylarda yanındaki insan çok önemli. Olayın şıcaklığından pilotun bunları düşünmesi çok zor
O anda aklına gelmemesi kadar doğal bir şey olamaz. Brownout olduğunda servolar akım çekerler. Digital servolar sinyal kesildiğinde pozisyonlarını korumaya çalışırlar. Gerçi onların işlemcileri de bir ara brownout oluyordur tabii.
Şimdiye kadarki bulgular bir brownouttan çok uzun süreli sinyal kaybını destekliyor (jammer!).
Şimdiye kadarki bulgular bir brownouttan çok uzun süreli sinyal kaybını destekliyor (jammer!).