Haydi, ölü toprağını atalım üzerimizden. Tamirat ve cerrahi operasyonlar başarı ile gerçekleşti.
Detaylı bakıldığında dahi modelin tamir gördüğünü söylemek güç. Yalnızca çok kenar köşede kalan kaplama ciziklerinden anlasilabilir modelin hasar gördüğü belki. Tamirat oldukça içime sindi diyebilirim...
Bugün kontroller, muayene ve yeniden montajlarla geçti. Uçuşa hazır sayılırız. Pervane ve cowling'in boyadan çıkmasını bekliyorum. Sonrasında uçağın ikinci baharını göreceğiz
Sümer abi sağolsun, sistemi 6 amper sürekli akım altında bir dakika boyunca test ettiğinde voltajın sabit olarak 5.3 v dolaylarında kaldığını soyledi. Buradan da brownout - kararma durumunun oluşmadığını teyid etmis olduk sayılır, hadise sinyal sorunu gibi duruyor iyiden iyiye...
Diğer yandan İmuk' da oldukça fazla modelci dostun şikayeti olunca benim kırım yaşadığım noktada, hem de farklı marka kumandalar ile; ilgili mercilerle görüşülüp öncelikli olarak metorolojinin verici anteninin yerinden taşınması kararı aldırıldı, taşıma süresine kadar da anten devre dışı bırakıldı ilgili idarece. Bu güzel haber ancak, yine de tedbir amaçlı ilk uçuşu hezarfende yapacağım. En azından kafamızdan bir soru işareti kalkmış olacak...
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol