Türker Akgün
Moderator
Harika bir sonuç. Fan motorda bir sorun yoksa jet motorların önü açılıyor. Proje süresi 1 sezon kadar kısaldı sanki.
Youtuba düşer düşmez gördüm ve hayran kaldım ,
Hayırlı olsun , bol ve kırımsız uçuşları olsun inşallah
Hayırlı olsun abi
Minnak pek de sevimli maaşallah! Ama, gözünü seveyim dikkat et, mazallah elinden falan düşerse kaybolur gider bir yerlere!
Motor biblo gibi maşallah. Ben olsam cam fanusun içine koyup sergilerdim.
Abi ağzına sağlık. Keyifle izledim. Gövdeye bağlı tek jet motorlu küçük bir uçak yapmak; çift jet motorlu büyük bir uçak yapmanı engellemeyecekse sorun yok Ama engelleyecekse, bu ufaklığın kardeşiyle birlikte tam güç çalışabilecekleri daha büyük bir uçak çok güzel olur
Harika bir sonuç. Fan motorda bir sorun yoksa jet motorların önü açılıyor. Proje süresi 1 sezon kadar kısaldı sanki.
Bence farklı birşey yap abi. 2 edf, 1 jet motoruyla sıradışı bir uçak yap hem havada güvenle restart denemeleri de yapabilirsin.
Görüntü var ses yokMotor testi zamanı
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye olBu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye olBu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Görüntü var ses yok
Motor boyutu küçüldükçe devir artıyor. EGT zaten 500'lerde olmak zorunda. Hatta B737 MAX'lerin o meşhur motorları 650 dereceyi geçiyormuş. Bizzat ECU yaptığımdan biliyorum lollol:) motor durunca strater motoru aralıklarla çalıştırılıp motora taze soğutma havası pompalıyor. Otomatik tabii. EGT belirli bir seviyeye ininceye kadar. Örneğin SumeronicsRC ECU 90 derece altına inene kadar aralıkla hava basar.Maşallah boyundan büyük sesi varmış arkadaşın
Sayaçtaki değerlere inanamadım bir an. 200 küsur bin devirler, 500 küsur dereceler falan. Müthiş! Hayırlı uğurlu kazasız kırımsız uçuşlu olsun
En sonunda motoru kapatınca soğutma moduna kendisi mi geçti? Merak ettim, özellikle bir komut falan mı veriliyor?
Yangın tüpümüzü de unutmamışızKulaklarınıza dikkat ed
Gerçekten müthiş bir şey abi. Yumurta kadar aletin yaptılarına bak, hayran olmamak elde değil Tekrardan hayırlı olsun.
Maşallah boyundan büyük sesi varmış arkadaşın
Sayaçtaki değerlere inanamadım bir an. 200 küsur bin devirler, 500 küsur dereceler falan. Müthiş! Hayırlı uğurlu kazasız kırımsız uçuşlu olsun
En sonunda motoru kapatınca soğutma moduna kendisi mi geçti? Merak ettim, özellikle bir komut falan mı veriliyor?
EGT zaten 500'lerde olmak zorunda. Hatta B737 MAX'lerin o meşhur motorları 650 dereceyi geçiyormuş.
Konuyla doğrudan alakalı değil ama videoyu izlerken aklıma geldiği için soruyorum; bu meretlerde rodaj ya da benzeri bir işlem yapmak gerekiyor mu?
Yangın tüpümüzü de unutmamışız
Evren bey, motor sehpasını yalnızca o iki işkence mi tutuyor. Bir anda kurtulup gidecek sandım.