Bak şimdi... Bunu sen istedin. Bahanelerimi sıralıyorum. Vaziyet alın
Uçuştan yaklaşık 1 saat öncesinde ağırlık dengesine dikkatlice baktım. Kesinlikle doğru konumdaydı. Uçuş öncesi pilin doğru sabitlenip sabitlenmediğini sordum. 2 adet bantla sıkıca sabitlendiği söylenildi uçak sahibi tarafından
Kırmak için he pardon maiden için iznimi de aldım. Yerde komutların doğru olduğunu da kontrol edip gazladım.
Şuan hatırlıyorum (video varsa
@Bünyamin kayacı abi videoyu paylaşır
) Uçak kalkış yaptıktan 2 saniye sonra birden keskin bir şekilde burun kaldırdı. Tahminimce pil olduğu konumdan geriye doğru kaydığı için o şekilde sert bir burun kaldırma durumu oldu. Tabi sonrasını anlatmaya gerek yok
Pilin dikey eksende geriye kaymayıp bulunduğu konuma yapışması için herhangi bir cırt vs yoktu. Velhasıl ben acemilik yapıp kendi kontrollerimi detaylı bir şekilde yapmadım. Her şeyin doğru şekilde olduğunu varsaydım. Suçlu
@kenan özendi dir. Haksız olduğumu düşünen de yanlıştadır
İşin şakası bir yana kırımdan dersimi aldım... İşin güzel tarafı uçakta pek bir hasar yok
Bi yarım saatlik sıcak slikon ve motoru tutacak parça yapma çalışması sonrası eski haline döner
Ama tabi o uçakla uğraşmak yerine yapması gerekenleri anlattık Bünyamin abiye.
Haricinde biraz kuyruk motorunu aradık. Tabi bulamadık. Yarın dedektörle gidecem bakayım bulabilecek miyim
Ve
@Kemal baloglu depron modeline bayıldım. Çok basit sade mükemmel bir trainer. Haliyle uçuşu da gayet güzel bir trainer için. Onla da biraz uçtum. Velhasıl modelsiz gidince herkesten biraz otlanmış gibi oldum. Sağolsun arkadaşlar idare ettiler beni
Bu aralar canım bi 800 trekker kırmak istiyor ama bakalım ne zamana nasip olur
Ömer abiyi de görünce mutlu olduk tabi. Bol bol sohbet ettik. Güzel keyifli bir gündü