- Katılım
- 30 Kas 2014
- Mesajlar
- 4,675
- Tepkime puanı
- 20,158
- Yaş
- 47
- Konum
- Wallingford / İngiltere
- İlgi Alanı
- Uçak
Hakkın rahmetine kavuşmuş adamın arkasından konuşmuş gibi olmayalım da
Eğer en önemli şey içten yanmalı motorlar dersek tamam, ama iş kanatlara gelecekse o zaman Stokes (ve Reynolds) derim
Açıkçası kapakların açılmasındaki ana etkenin bu olduğunu sanmıyorum, işin çoğunu yapan hava girişlerinden gövde içinde giren havanın "Ram" basınç etkisi bana göre. Bernoulli etkisini tabiki gözardı edemeyiz ama tek başına o bu kapakları açabilir miydi ben pek emin olamıyorum. Üşenmezsem bir ara her iki etkeni de hesaplar sonuçlarını karşılaştırırım
En çok da biz uçak modelcilerinin iyi bilmesi gereken bir bilim adamı olduğuna inanıyorum.
Eğer en önemli şey içten yanmalı motorlar dersek tamam, ama iş kanatlara gelecekse o zaman Stokes (ve Reynolds) derim
Güzelce kapanan 9F panther'in tekerlek kapağının hız nedenli oluşan dış basınç düşmesindenl aralanacağını ta 300 yıl önce görmüş.
Açıkçası kapakların açılmasındaki ana etkenin bu olduğunu sanmıyorum, işin çoğunu yapan hava girişlerinden gövde içinde giren havanın "Ram" basınç etkisi bana göre. Bernoulli etkisini tabiki gözardı edemeyiz ama tek başına o bu kapakları açabilir miydi ben pek emin olamıyorum. Üşenmezsem bir ara her iki etkeni de hesaplar sonuçlarını karşılaştırırım