- Katılım
- 7 Ocak 2015
- Mesajlar
- 467
- Tepkime puanı
- 496
- Yaş
- 33
- İlgi Alanı
- Hepsi
Tamer aslında bahsettiğin durum tamamen model ile alakalı. Çaylak ile akrobasi yapmak zaten uçağın tasarımına ters düşüyor.
Normalde elektronik seçimini modelin tamamlanmış haline göre yapmak daha doğrudur. Modelin yapısı, ağırlığı, boyutları, kullanılabilecek pervane boyutu; seçim için birer parametredir.
Örneğin bu motoru Zagi tipi modellerde kullanman uygun olmaz, zagi için daha ufak pervane çeviren, yüksek kV lı motor tercih etmen gerekir. Aynı şekilde, küçük boyutlu modellerde kullanırsan ağır geleceği için; daha büyük ve ağır modellerde kullanırsan da yetersiz geleceği için verim alamazsın.
Sonuç olarak benim görüşüm; bu motor Çaylak boyutlarında ve ağırlığındaki modeller için kullanılabilir. Ama kesin bunu al, mükemmel motor diyip, ilerde olası bir pişmanlıkta beni hatırlamanı istemem.
Şunu da hatırlatayım, yalnızca çaylakta kullanacağım ve biraz loop atarım biraz invert uçarım diyorsan, hangi motor olursa olsun, kanat, elevatör gibi yerleri mutlaka güçlendirmende fayda var.
Kolay gelsin.
Normalde elektronik seçimini modelin tamamlanmış haline göre yapmak daha doğrudur. Modelin yapısı, ağırlığı, boyutları, kullanılabilecek pervane boyutu; seçim için birer parametredir.
Örneğin bu motoru Zagi tipi modellerde kullanman uygun olmaz, zagi için daha ufak pervane çeviren, yüksek kV lı motor tercih etmen gerekir. Aynı şekilde, küçük boyutlu modellerde kullanırsan ağır geleceği için; daha büyük ve ağır modellerde kullanırsan da yetersiz geleceği için verim alamazsın.
Sonuç olarak benim görüşüm; bu motor Çaylak boyutlarında ve ağırlığındaki modeller için kullanılabilir. Ama kesin bunu al, mükemmel motor diyip, ilerde olası bir pişmanlıkta beni hatırlamanı istemem.
Şunu da hatırlatayım, yalnızca çaylakta kullanacağım ve biraz loop atarım biraz invert uçarım diyorsan, hangi motor olursa olsun, kanat, elevatör gibi yerleri mutlaka güçlendirmende fayda var.
Kolay gelsin.