WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

Mustafa kardeşim, o şaft upgrade karbon şaft olduğu için ortasında halkada vida yoktur. Yani yeri belli değil. Sen kendi elinle ayarlayacaksın. Bu şekilde vidasız yapmalarının sebebi düşme anında çok daha kolay ana dişliyi atıyor ve kendini korumuş oluyor. İki baş parmak tırnağınla çarktan işaret parmaklarınla da halkadan birbirine yaklaştır. Yapamazsan yine yardımcı olurum. :thumbup:
 
WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

Hüseyin Cem ASLAN' Alıntı:
Mustafa kardeşim, o şaft upgrade karbon şaft olduğu için ortasında halkada vida yoktur. Yani yeri belli değil. Sen kendi elinle ayarlayacaksın. Bu şekilde vidasız yapmalarının sebebi düşme anında çok daha kolay ana dişliyi atıyor ve kendini korumuş oluyor. İki baş parmak tırnağınla çarktan işaret parmaklarınla da halkadan birbirine yaklaştır. Yapamazsan yine yardımcı olurum. :thumbup:

:thumbup: eyw , diğer metal v977 karlı bi havada hakkın rağmetine kavuştuğu için buna dönüş yaptım ...

Anladığım kadarıyla ortadaki şaftı yerine getirsem bile kumandadan yukarı komut verince şaft (ortadaki şey ) tekrar motor dişlisinden çıkıp aşşağı iniyor , doğal olarak dişliyi döndürmüyor ve heli boşa çalışıyor :yuppi:
 
WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

Herhese Merhaba,

Bu hobiye biraz geç başlamış bir acemi olarak bu konu başlığı altındaki 18 sayfanın tamamını okudum ve inanın burada paylaşılan tecrübeler eşsiz. Zahmet edip ve anladığım kadarıyla keyifle paylaştığı bu tecrübeler için herkese kendi adıma teşekkür etmek isterim. Mesala Hüseyin Alkan kardeşimizin yaşadığı kuyruk pali sıkıntısı ve bu sıkıntının sebep+çözümü çok ilginçti. Açıkçası hem yaşadığı sıkıntıyı mesajları takip ederken bende hissettim hemde çözümün bu kadar basit olduğunu öğrenince çok güldüm :)

Henüz bu seviyede bilgi paylaşacak tecrübem olmasa da, yeni aldığım v977 nin kutusunda yaptığım revize ile ilgili birkaç fotoğraf paylaşmak isterim. Ürünün piyasada 2 farklı kutusu var sanırım ve benim aldığım nispeten büyük bir kutu. Fotolarda görüldüğü üzere kutuyu yaklaşık 10 cm kadar küçülttüm ve bu sayede hem daha rahat taşınır hale geldi hemde kutu içindeki koruma amaçlı strafor köpük artık pek parçalanıp dağılmıyor.

1 hafta kadar iç mekanda v911 Pro kullanıdıktan sonra ilk kez dış mekanda uçurmaya çalıştığımda rüzgar karşısındaki performansını beğenmediğim için onu satıp v977 aldım.
v977 yi 3 – 4 kez içeride dar alanda hoover ağarlıklı kullandıktan sonra ilk kez bugün dış mekanda kullandım. Yine rüzgarlı bir hava olmasına rağmen performansı v911 Pro ile kıyaslanmaz. İlgilenen olursa ilk uçuşla ilgili 1 – 2 dakikalık video paylaşabilirim. Forumda da belirtildiği üzere simulasyon şart, kaldıkı ilk uçuşta özellikle rüzgarda heyecandan ellerim titredi. Aslında simulasyon programı ve usb dongle + kablolardan oluşan bir set aldım ancak v977 stok tx bu programda kullanılmıyor. Ek bir kumanda bulmaya çalışacağım.

Herkese keyifli uçuşlar ve Teşekkürler...
 
WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

İlk Mesaj da fotoğraf yüklemeyi becerememişim, umarım bu sefer olacaktır.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

Bu hobinin yasi Yok Cem bey :thumbup: yeni hobiniz hayirli olsun ve Aramiza hosgeldiniz :RCKolik:

Bir tanisma konusu ile size daha yakindan tanimak isteriz :thumbup:



Bir de firsat buldukca su Konuya Mutlaka bir goz atin :saygilar:

 
WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

Tekrar Selamlar,

v977 nin ana çarkının el yada kumanda ile ilk dönüşünün zor olması normal midir?
Daha önce sadece v911 Pro kullandığım için onda bu durum farklı idi pervane el ile çok rahat dönüyordu. "v977 nin motoru güçlü olduğu için bağlangıçta fazla güçten çarklar sıyırmasın diye bu şekildedir" şeklinde bir cevap almıştım satın aldığım yerden.

Aşağıdaki videolar heli yi ilk aldığım andaki görüntüler olup, yaklaşık 6 - 7 kez kullandıktan sonra ana çark ve dolayısıyla pervane ilk sefere oranla nispeten daha rahatladı gibi sanırım parçalar birbirine mi alışıyor ? ve bu sıkılık normal midir? Heli yaklaşık 6:30 dakika hoover da duruyor ( kapalı alan ve 4 kanal modunda ) yani sanırım ekstra zorlanma ve bundan kaynaklı ek pil tüketimi yok gibi ? Yorum yapabilecek olan olursa sevinirim.
Teşekkürler...

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

Merhaba cem
Ufak bi problem var gibi gorunuyor ama ben ucusta bi sikinti olcani dusunmuyorum. 6 kanal modda ucarken sikinti yoksa invertte de problem olmuyosa kirimsiz ucuslar:) yanliz disleleri iyi kontrol et siyirma yapmis da olabilirsin


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

Cem v977 de ana disli benimde forumda okuduklarim ve buna paralel az da olsa kendi tecrubelerime dayanarak bu helinin en zayif noktasi diyebilirim. Main gear asagi kayiyor surekli o zaman kafatadan bastirip main geari yukari bastiracaksin. Saymadim ama 10-15 arasi ucusum vardir invertte ucuyorum , 10-15 ucusta 5-6 tane dmain gear degistirdim. Bunun 1 tanesi siyirmaydi digerleri cikarip takarken benim kirmam di :) Cunku gayet guzel ucarken yada havalanmak uzereyken main gear asagi iniyordu. 450 ve yukar Aralik-Ocak aylarinda plastik buz kestiginden karli havada ardarda 3 disli kirdim cikarip takarken 1 gunde. 450 sinifi ve ustu heliler gibi sabit, guvenli mekanizmasi da yok ince ustalik gerektiren ayari da yok , heryeri plastik ve bir nevi oyuncak gibi bu yonden. Ancak kopan ince kuyruk motor teli ,bir sure sonra kopan kuyruk pali ve siyiran yada kirilan main gear disinda hicbir yeri hasar gormedi okadar dusmeme ragmen.
 
WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

10-15 ucusu duzeltiyorum buarada bu kadar az ucusta bu kadar parca degisimi nasil olur demeyin 5 pilim var 10-15 kere acik alanda ucurmaya gittim olarak duzelteyim.
 
Erkman' Alıntı:
Merhaba cem
Ufak bi problem var gibi gorunuyor ama ben ucusta bi sikinti olcani dusunmuyorum. 6 kanal modda ucarken sikinti yoksa invertte de problem olmuyosa kirimsiz ucuslar:) yanliz disleleri iyi kontrol et siyirma yapmis da olabilirsin


Sent from my iPhone using Tapatalk

Erkman Merhaba,
Ana disli ve buna temas eden motor dislisini kontrol ettim yarin bunlarla ilgili foto da eklerim. Gordugum ve anladigim kadariyla bu dislilerde kirik vs yok. Her iki dislinin de pozisyonlari dogru gibi. Hatta forumda anlatildigi uzere yandan yani tam karsidan baktiginda ana disli motor dislisine tam ortadan temas temas ediyor. Sanirim fotolarda daha rahat anlasilacak. Zaten bu durum daha heliyi hic calistirmadan once gozume carpti. Dislilerde bir problem olsa (kirilma atlama vs ) paller hizlandiktan sonrada dengesizlik titreme vs ilmaz mi? Invert olayina gelince o sekilde deneme imkanim yok cunku henuz onu becerecek kabiliyete sahip degilim. 6g deneyebilitim belki. Yarin fotolari eklerim tekrar yorumlarsan sevinirim. Teşekkürler
 
WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

sertac kaymaz' Alıntı:
Cem v977 de ana disli benimde forumda okuduklarim ve buna paralel az da olsa kendi tecrubelerime dayanarak bu helinin en zayif noktasi diyebilirim. Main gear asagi kayiyor surekli o zaman kafatadan bastirip main geari yukari bastiracaksin. Saymadim ama 10-15 arasi ucusum vardir invertte ucuyorum , 10-15 ucusta 5-6 tane dmain gear degistirdim. Bunun 1 tanesi siyirmaydi digerleri cikarip takarken benim kirmam di :) Cunku gayet guzel ucarken yada havalanmak uzereyken main gear asagi iniyordu. 450 ve yukar Aralik-Ocak aylarinda plastik buz kestiginden karli havada ardarda 3 disli kirdim cikarip takarken 1 gunde. 450 sinifi ve ustu heliler gibi sabit, guvenli mekanizmasi da yok ince ustalik gerektiren ayari da yok , heryeri plastik ve bir nevi oyuncak gibi bu yonden. Ancak kopan ince kuyruk motor teli ,bir sure sonra kopan kuyruk pali ve siyiran yada kirilan main gear disinda hicbir yeri hasar gormedi okadar dusmeme ragmen.
Sertac Merhaba
Bir ust mesajda yazdigim uzere yarin fotolari ekleyince belki daha netlesir. Teşekkürler
 
WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

V977 leri varmı bilmiyorum ama bana bir sıkışma var gibi geldi. Pinyon ile ana dişli sıkı şekilde çalışıyor buda ayar işi yoksa o ana dişli veya pinyon dişli v977 nin değil siz ikinci el mi aldınız heliyi Altan baktığında iki dişli arasından en azından ışık geçebilmeli belkide daha az arasında boşluk olabilmeli, burda motor bağlı olduğu yer sıcak veya başka etkenler dahilinde yamulmus olabilir bir mauyne edin bence.

SM-G900F cihazımdan gönderildi
 
Mustafa Çoban.' Alıntı:
V977 leri varmı bilmiyorum ama bana bir sıkışma var gibi geldi. Pinyon ile ana dişli sıkı şekilde çalışıyor buda ayar işi yoksa o ana dişli veya pinyon dişli v977 nin değil siz ikinci el mi aldınız heliyi Altan baktığında iki dişli arasından en azından ışık geçebilmeli belkide daha az arasında boşluk olabilmeli, burda motor bağlı olduğu yer sıcak veya başka etkenler dahilinde yamulmus olabilir bir mauyne edin bence.

SM-G900F cihazımdan gönderildi

Ürünü sıfır aldım, daha doğrusu ben İstanbul da olduğum için ancak heliyi Ankara da bir hobi mağazasından aldırdım. Ankara da oturan bir arkadaşıma aldırdım, gerçi ob u işlerden hiç anlamaz bu nedenle firma sahibini arayıp teslim öncesi test etmeleri istedim. Daha önce aynı şekilde ve aynı mağazadan v911 pro aldırmıştım onun da hafis sağa yatık bir duruşu vardı. v977 de bu kadar sert ana dişliye sahip olunca arayıp kendisine sormuştum sıkıntı var mı diye? "Bunlar güçlü motorlara sahip bu nedenle böyle" demişti. Önceden de söylediğim gibi 5 - 6 uçuş sonra problem daha azaldı ( tabi bu problem ise ) . Ama biraz midem de bulanmadı değil bu işten. Bu nedenle v977 sahibi olanlardan biraz daha paylaşım olsa iyi olur. Fotoları da ekledim. Bunun haricinde heliyi açıp sağını solunu kurcalamaya, bağlantı noktalarını zorlayıp düzeltmeye ( tabi böyle bir müdahale olabiliyor ise :) ) yetecek bilgi birikim yok. Bir de alttan bakınca ana dişli-pinyon arsından ışık geçecek kadar bir boşluk göremedim. Umarım fotolar gereken bilgiyi sağlar.

Tekrar teşekkürler...


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

Bence bir sıkıntı yok. Daha once paylaştınız uçus süreleri de normal. O yüzden uçuşlara devam :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
WLtoys V977 : Kullanıcı Yorumları / Tavsiyeleri / Önerileri / Bulgular

Mehmet abininde dediği gibi bir sorun görünmüyor yinede motor vidalarını bir gevşet ve pinyonla ana dişliye çok az sıkışmayacak boşluğu vermeye çalış oyle sık baktın olmuyor zaten pilastik birbirine alışacaktır.