V911 Kullanıcı Soruları / Problemleri / Çözümleri / Tavsiyeleri
Çarparım Bu RC Copterlere "ULEN";
Pilotmuyuz tamircimiyiz anlamadım.
Hergün tamir yapmaktan bıktım ULEN;
10 Dak. uçur 20 dak. tamir yap. 10 dk uçur 45 dak tamir yap nedir ULEN bu
Acilen Benim HELi hangarım için Tamirci usta aramaya başlayacam.
Ben uçayım usta tamir etsin de
Şimdi ustayı nereden bulacan da ? her zaman nasıl hazır edecen de ? Maliyeti kaça olacak ta ? Acil usta pozisyonu var mı da ?
Bu V911 de bir acaip dayanıklı,
Gerçekte olmayacak işler.
Abi şaşmamak elde değil. Alçak kuyruğunu sandalyenin köşesine takmasına rağmen sıyrılıp uçmaya devam ediyor.
Koltuğun köşesine vuruyor sekip uçmaya devam ediyor. Köftehor uçmaya hemde agresif uçmaya programlanmış gibi. Her halukarda uçuyor.
Yani bunun içinde yolcu olsan yanmışın. Yere konduğunda koltuğundan kalkıp dışarı çıkman için 15 dakika oturup bekledikten sonra,dışarı adımını attığında da bir direğe tutunup bir 15 dakikada öyle bekleyip. Ondan sonraki 15 dakika çocuklar gibi "taytay" yapıp bilahare gel babana çocuğum modunda 4-5 adımdan sonra normal yetişkin 60 lık bir adama benzersin. Nihayetinde bir saat sonra normal duruma geçersin.
Ayrıcana çok da sağlam alcak kırım da olmuyor ki biraz dinlenelim.
Kuyruk motoru yerinde 3-5 mm oynuyor. Hopala başlıyor etrafında dönmeye. İşin yoksa kabloyu kopartmadan motoru yerine oturtmaya çalış, nihayetinde oturduktan sonra falçata ile ince bir bant kes ayarla yerine bantla. Sonrada gelsin denge problemi ,bantı küçült, rüzgara karşı çıkıntı bırakma ; iki uçuruyosun hop pil çıkar. Bu sefer pili alttan bantla , "Bantlı V911 " oldu bu makine.
2 palde yerinden fırla darmadağın ol. Bende üzeleyim kırım oldu diye nerede pallerin uçundaki vida deliği ince taraftan yırtıl (her iki palde de) sıyır vidalar üstünde biri salonun bir tarafına diğeri öbür tarafına saçıl
hemen "A2" leri taktım. Aslında burada da bir incelik var. A2 takılı gelmesi lazım. "B2"'ler yedek olması lazım onada bir mana veremedim zaten. Her neyse penseyi sapından paket lastiği ile mengene haline getirip vida deliğine toplu iğne soktum ki. Japon vida deliğini tıkamasın. Japonu yırtığa damlatıp pense ile de sıkıştırıp yırtığı birleştirip donmaya bıraktım.Hikayenin görsel materyalı mesaj ekindedir.
Bir de arkadaşlar. Senaryolu nizami gerçek hayatta olan uçuşları simule etmek için 3,5 kanal RC'lerle uçuyorum (Mr. Küçükşahin beğenmeyecek ama) . Bir yerden kalkıp bir yere planladığım rota ile gidip dönüyorum.
Azami dikkat gerektiren agresif sportif akrobotik uçuşlar için V911'le uçuyorum.
Bir müddet sonra geçersem öncelikle micro 6 kanala geçeceğim. Trexlere ömrüm yeterse bakarız. Biraz pahalı ve kırım olduğunda sadece helikopterde değil bende de kırım olacağından şimdilik uzak duracağım. Her ne kadar simülasyon da olsa gerçek hayatta olduğu gibi kontrol zayıflığı an meselesi
Küçükşahin beni bağışlasın. Ayrıcana emeklilelerin maaşının artırlması için bol bol dua etsin. ki 6 kanal kırımı bizde kırıma sebeb olmasın. Yoksa Hanımla papaz oluruz. Nafakayı deveye yüklemekten hüküm giymeyelim içişleri bakanından
Konyu Bilenler için not :
Bangoo hatasını kabul edip bana 5 'er adet denge çubuğu , pal, kuyruk pervanesi, pal denge çubu motor bağlantı aparatını barındaıran "SKU100315" paketini bedava gönderecek
Bende ayıp olmasın diye yanında bir adet V911 BNF ve 5 pilli SKU: SKU096588+5xSKU058046 paketini alacağım. Böylece payapa l itirazı kapatacağım
Allah herkese böyle anlaşma bahşetsin.
Bir kusurumuz olduysa af ola. Herkez sağlıcakla kala
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol