Ben SAB'ın marka stratejisini cidden başarılı buluyorum.
Öncelikle, piyasaya çıkardığı her yeni model bir öncekinin biraz makyajlanmış, biraz geliştirilmiş hali oluyor, eski modelin çoğu parçası yenisiyle aynı oluyor, ancak görünüşü hem eskiyi andırırken, hem de yepyeni oluyor ve hoşa gidiyor. Bu durumda, yepyeni bir model çıkarıp eski kullanıcılarını üzmemeyi başarırken, eski modellerin upgrade setleri ile de yeni satış kapıları açıyor.
Diğer yandan SAB markalı, logolu aksesuarlar ile de bir marka bağımlılığı yaratıyor. Goblin kullanıyorsan, al sana SAB alyan takımı, çanta, havlu, kumanda askısı, kumanda kılıfı, tişört, polar, mont... Goblin'ci olduğunu haykır herkese!
630'un mu var? 650 mi var? Al stretch kit, hazır. 700 olsun. 700'ün mü var? Hop, 770 stretch, uğraşma tek tek, hazır
Ve her yıl yukarıda söylediğim dengeyi koruyarak yeni bir model. Ayrıca gerek kitler, gerek yedekler bakkalda satılır dediğimiz Align'den bile rahat bulunur oldu.
Kullanıcılarının isteklerini yakından takip edip sonraki yıl çıkarıyorlar. Speed Goblin isterük! Nitro Goblin isterük! Plastik skid isterük! 500'e standart servo isterük! Bütün talepler kısa sürede karşılanıyor SAB tarafından. After market firmalara bile yedirmiyor pastayı, orjinalini çıkarıveriyor.