Tarot Pro V2 DFC

Kuyruk rotorunu değiştirince sorun bitti. Küçücük bir parçanın ederi 3 güne mal oldu :) neyse iyi oldu ayarlar, parçalar model iyi elden geçti yine:thumbup:
Sorunu bulunca insan “Hadi ya” oluyor ama oluncaya kadar saç baş yıldırabiliyor ;) hadi gözümüz aydın diyelim, bu vesileyle model tam olarak elden geçmiş oldu, gelsin uçuşlar :thumbup::hoppa:
 
  • Beğen
Tepkiler: Türker Akgün
Sen bu modeli bırakmadıktan sonra bu modelde seni bırakmayacak inşallah Mustafa. ? Uçuşunuda göreceğiz eminim ?

Abi az kahrımızı çekmedi 450 , emeğimizde çok bırakamıyorum bağımlılık yaptı :evil:

Selam abi, Biraz zaman geçmiş aradan galiba ? iyi dayanmışsın?

Selam kardeşim, zaman geçti ama hobi adına da hiç geçmedi desem yeridir. Paslandık gittik. Bu 450 olmasa çoktan bırakırdım bu hobiyi işin gerçeği iyi ki varmış. Yalnız olurda bundan sonra yeni bir modele sahip olursam kayışlı olacak, tıpkı ilk günlerdeki gibi :D
 
Yine bir konu hortlatma geliyor gibi görünebilir ancak önemli olduğunu düşündüğüm için paylaşayım. 450 lerde malum kuyruk ile ilgili sorunlar yaşayanlar çok oluyor. En son kırımdan sonra heliyi topladım kbar ayarlarını yaptım denemeye geçtim. Kuyrukta sallanmaya görünce tekrar gain ayarı düşür çıkar vs. Derken değişen birşey olmadı ayarları defalarca kontrol baştan yap yine sonuç alamadım, sonra mekanik kısımdan sorun nerde olabilir diye uğraştım kuyruk kısmında yenilemediğim parça kalmadı neredeyse kuyruk servosuna kadar değiştirdim baktım sonuç yine aynı. Helikopterin kuyruğu sanki pil bittiğinde verdiği uyarı gibi sağa sola git gel yapıyor sürekli hiç duraksama yok kontrolsüz bir harekette yok yaptığı şey sağa sola sallanmak kötü ve sinir bozucu bir durum artık tek aklıma gelen kbar ünitenin bir şekilde bozulmuş olduğuydu. Biraz daha araştırma yaparken ünite advance ayar kısmında bahsedilen iki değer olduğunu onlarla kuyruk sorununu çözenlerin olduğunu gördüm. Artık son çare onuda denedim pek ümitli değildim ancak işe yaradı 🙂 o kadar şey deneyip çözemediğim sorun iki değerin değişimi ile halloluverdi. Bahsettiğim değerler fotoğrafta görünen P gain ve I gain değerleri I gain i 50 den 60 a çıkarıp P gain ide 90 dan 80 e indirmek sorunu çözdü. (Fotoğraf yan olarak yüklendi düzeltemedim)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Yine bir konu hortlatma geliyor gibi görünebilir ancak önemli olduğunu düşündüğüm için paylaşayım. 450 lerde malum kuyruk ile ilgili sorunlar yaşayanlar çok oluyor. En son kırımdan sonra heliyi topladım kbar ayarlarını yaptım denemeye geçtim. Kuyrukta sallanmaya görünce tekrar gain ayarı düşür çıkar vs. Derken değişen birşey olmadı ayarları defalarca kontrol baştan yap yine sonuç alamadım, sonra mekanik kısımdan sorun nerde olabilir diye uğraştım kuyruk kısmında yenilemediğim parça kalmadı neredeyse kuyruk servosuna kadar değiştirdim baktım sonuç yine aynı. Helikopterin kuyruğu sanki pil bittiğinde verdiği uyarı gibi sağa sola git gel yapıyor sürekli hiç duraksama yok kontrolsüz bir harekette yok yaptığı şey sağa sola sallanmak kötü ve sinir bozucu bir durum artık tek aklıma gelen kbar ünitenin bir şekilde bozulmuş olduğuydu. Biraz daha araştırma yaparken ünite advance ayar kısmında bahsedilen iki değer olduğunu onlarla kuyruk sorununu çözenlerin olduğunu gördüm. Artık son çare onuda denedim pek ümitli değildim ancak işe yaradı 🙂 o kadar şey deneyip çözemediğim sorun iki değerin değişimi ile halloluverdi. Bahsettiğim değerler fotoğrafta görünen P gain ve I gain değerleri I gain i 50 den 60 a çıkarıp P gain ide 90 dan 80 e indirmek sorunu çözdü. (Fotoğraf yan olarak yüklendi düzeltemedim)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Sorunu çözmene sevindim abi. Ama asıl sevindiğim Wp'de de söylediğim gibi sahalarda heli uçurduğunu videodan bile olsa görmek oldu. Tekrar hoş geldin sahalara :saygilar: Eski günleri hatırladım sayende :)
 
Sorunu çözmene sevindim abi. Ama asıl sevindiğim Wp'de de söylediğim gibi sahalarda heli uçurduğunu videodan bile olsa görmek oldu. Tekrar hoş geldin sahalara :saygilar: Eski günleri hatırladım sayende :)
Eyvallah Ali Haydar sahaya tekrar gitmek benim içinde çok güzel oldu. Eski anıları canlandırmak, tazelemek lazımmış her ne kadar eskisi kadar aktif olamasakta zehir hala içimizde belli kolay çıkmıyor. İnşallah fırsat buldukça devam edeceğiz.