Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
İşte son kırım 'ın sebebi tork tüp çubuğundaki dikililere geçen uç kısım, çubuk tek parça olmayınca bir süre sonra yerinden ayrılmış, ilk kalkışta tutunduğu için fark edemedim havada devir artınca yuvasında döne döne dişlileri boşa düşürmüş olmalı ?
Belki kuyruk parkının yere ufak bir temasında bu parça işlevselliğini kaybetti belki kullanım ömrünü tamamladı öyle gitti gözle kontrolde belli olmuyor tabi havada gidince de sonuç böyle oluyor işte.
Dişliler sapa sağlamken ufacık bir yerden gelen darbe her şey sil baştan. Neyse sorun tespit edildi şimdi onarma zamanı.
Şu ince işçilik meselesi . Benim videosunu 3 ay önce çektiğim ama bir türlü becerip sayafaya koyamadığım çaprazlama titreme sorunuda böyle çok gözden kaçacak saçma sapan birşeyden oluyordu . Parça mimarisi ve işçiliği işte tam bu noktada orjinal ile yan sanayi üretimi ayırıyor .
Çok geçmiş olsun .
Geçmiş olsun Mustafa , dediğin gibi gözle falan görülebilecek bir arıza değilmiş.
Olacak oldu mu , oluyor işte , en azından sorunu bulmak da bir teselli vesilesi.
İşte son kırım 'ın sebebi tork tüp çubuğundaki dikililere geçen uç kısım, çubuk tek parça olmayınca bir süre sonra yerinden ayrılmış, ilk kalkışta tutunduğu için fark edemedim havada devir artınca yuvasında döne döne dişlileri boşa düşürmüş olmalı ?
Geçmiş olsun dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim. Bu parça öyle bir hata veriyor ki ilk kalkış anında vs. Kendini bırakmıyor ancak biraz yüklendiğin zaman salıyor kendini, bu noktada zaten fethedildiği anda kırım da kaçınılmaz hale geliyor. Align bu tüpü tek parçadan yapmış o yüzden kesinlikle daha sağlıklı sistemi. Daha tarot markasını kullanmaya niyetim yok, mecbur kalırsam Türker Abi nin tavsiyelerini yerine getiririm, ya da alzrc vs. Bakıp inceleyip kullanabilirim. Bu da böyle bir ders olsun diyelim.
Mustafa abi bence kuyruğu kayışa çevir geç, klone helilerde en sorunsuz sistem kayış aktarma, yerinde olsam şu seti alır hem kayışa geçmiş olurum hem de, helinin mekanik bakımı yapmış olurum ?
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
@Ali Yalçın Bey bu setin Tarot 450 Pro frame uyması için kuyruk seti ön dişlisinde ufak bir değişiklik yapmak gerek yoksa kullanılamaz çünkü bu dönüşümü denedim .
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Kayış pinyonunu bu şekilde ön dişliye hizalamak ve hizalarkende işçilik yapmak gerekki o işçilik sonrasında başa bela olabilir .
Altta benzer konular çıkıyor ya konunun sonuna gelince... Orda da yine "tarot 450 pro kuyruk sorunu" konusu varmış, aynı parça.... İki buçuk yıl önceki muhabbetler...
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bence bu heliye yol ver gitsin, elektroniği falan komple uyacak bir modelle değiştirirsin zamanla
Bu benimkinin artık son demleri, kırım olursa eldeki parçaları bitiririm sonrası emekliye ayrılır artık olduğu kadar olmadığı yerde kontağı kapatırız. Parasını hakedeli çok oldu zaten
Kaç gündür 450 yi tekrar adam etmeye uğraşıyorum, k bar ayarlarını en baştan yaptım heliyi kaldırdım baktım kuyruk yarım tur yarım tur sağa sola kayıp duruyor, gain di açıydı derken baktım olmuyor bir hata vardır derken sil baştan ince ince tekrar ayara koyuldum. Bu sefer her şey tamam ayarlar güzel eminim tekrar bir deneme sonuç yine aynı. Düşün düşün pile baktım voltaj düşmüştür doldurayım tekrar deneyeyim dedim pil doldu sonuç aynı. Belki dedim servoda bir sıkıntı vardır, kuyruk servo değiştirdim sonuç yine değişmedi. Aklıma gelen son seçenek kuyruk rotorunu bir değiştirmek, onuda en son elimdeki eski rotoru yenileyip takmıştım, son seçenek olunca biraz daha ayrıntılı uğraştım, kuyruk rotorunu boruya sabitleyen bir parça var vida gibi ( adını hatırlamıyorum) o parça büyük ihtimalle borudan yerleşince tork tüpe değiyordu sonuçta kuyrukta sanki gain çok fazlaymış gibi harekete sebep oluyordu. Kuyruk rotorunu değiştirince sorun bitti. Küçücük bir parçanın ederi 3 güne mal oldu neyse iyi oldu ayarlar, parçalar model iyi elden geçti yine
Mustafa abi bence kuyruğu kayışa çevir geç, klone helilerde en sorunsuz sistem kayış aktarma, yerinde olsam şu seti alır hem kayışa geçmiş olurum hem de, helinin mekanik bakımı yapmış olurum ?
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol