- Katılım
- 30 Kas 2014
- Mesajlar
- 4,668
- Tepkime puanı
- 20,124
- Yaş
- 47
- Konum
- Wallingford / İngiltere
- İlgi Alanı
- Uçak
Süper olmuş!
Teşekkür ederim abim, seninkinden ne haber? Bak çok oyalanırsan PM Piper ile senin büyük Piper'a meydan okurum haa
Eline sağlık abi. Harika gözüküyor. ? Şimdiden keyifli ve kırımsız uçuşlar. ?
Teşekkürler
Evren hocam eline sağlık çok güzel olmuş eminim çok da güzel uçacaktır valla özendim ben de. Bir de en son yaptığım serbest uçuş modeli uçmamıştı yeni bir deneme isteği doğdu.
Teşekkür ederim, Uçuş kısmı için pek de iddialı değilim, evde yatağa doğru yapılan ilk süzülme testleri fena sonuç vermedi ama çok kısa mesafe/süre olduğu için gerçek anlamda karakterini anlamak mümkün değil bu testlerde. Hem süzülme testleri hem de uçuş için uzun otluklu bir alan en uygun yerdir (model inişlerde hasar görmesin diye), Ummanda kim kaybetmiş uzun otlu alanı da ben bulayım Sanılanın aksine çöl de değil ki memleket çimen yerine kumlarda deneyeyim anca plajda var o kadar kum, orda da kumdan çok su var, hiç hoş değil Mecbur haftasonu asfalt üzerinde yapacağım ilk denemeleri, o zaman göreceğiz iyi uçup uçmayacağını
Serbest uçuş modelleri uçurmak aslında Radyo kontrollü modellerden daha zordur, sonuçta kontrol yok İyi uçabilmesi için çok düzgün inşa edilmeli ve çok iyi ayarlanmalı, yani kolay iş değil. Ama çok öğretici, o yüzdenben her zaman RK öncesi biriki serbest uçuş modeli tavsiye ederim. Bu meretleri düzgün inşa edip ayarlamayı öğrenen kişi işin en temel prensiplerini öğrenir, sonradan yapacağı RK modeller de ip gibi düzgün uçan modeller olur
Kaç gram çıktı son haliyle?
Şu an motor dahil tam 34 gram kuşumuz.
Model hakikaten güzel oldu, eline sağlık! Sıra geldi uçuşa...
Teşekkür ederim. Haftasonunu iple çekiyorum
Kanadı gerdirme için bu şekilde sabitleme aklıma gelmezdi benim. Muhtemelen stroforu ikiye böler, iniş takımını ikisinin arasına denk getirip, kanadı sabitlerdim. ?
O da bir yöntem tabi ki ve gayet güzel işe yarardı, ama köpük benim için çok değerli burada kesmeye kıyamazdım