fatih cebir
Tecrübeli Uye
- Katılım
- 22 Haz 2013
- Mesajlar
- 1,451
- Tepkime puanı
- 1,949
- Yaş
- 43
- İlgi Alanı
- Heli
Şimdi burdaki durumda iğneler ile istediğin güç performans,zenginlik,fakirlik ayarlarını yapıyorsun
Benim nacizane fikrim regülatörin minimum çalışma sınırı için hesaplanan bir basınç var ve o basıncın altına inmeyi kullanıcılarına sınırlardırmış, yani alt limiti kendisi belirlemiş, Ahmet abinin os 105 hzr motorunun yüksek ipne iç çapı 1.30 bende bulunan os hzr 105 motorun yüzksek iğne iç çapı 1,39
Şimdi akla gelen motordan almak istediğim güç veya performans sınırlandırıldımı ne önemi var. Yani benim gibi bir nitro cahili sıradan bir ayar ile 0.70 yüksek iğne 0,60 orta iğne ayarı ile gayet güçlü ve uçuş sürem 12 dakka olan uçuş sıcaklık noktası 70 derece ve bu ayarlar ince ayar yapılmadan kabaca hızlı yapılmış setup.
Yani evet Türkerinde dediği gibi alt limitler belirlenmiş ve siz istesenizde motora sıcaklıktan dolayı bir zarar veremezsiniz veya yakıtsızlıktan dolayı yüksek devir sıcaklık hava da istop etme gibi tehlikeleri minimuma indirmiş olabilirler.
Tabi benim bu yazdıklarım tamamen kendi aklıma gelen ve helifreakta kabaca anladıklarım abiler, bakalım bu hafta inşallah sıkı test etme şansım olur durumlar ne olur bilmiyorum ama nitro keyifli be yavvv
Benim nacizane fikrim regülatörin minimum çalışma sınırı için hesaplanan bir basınç var ve o basıncın altına inmeyi kullanıcılarına sınırlardırmış, yani alt limiti kendisi belirlemiş, Ahmet abinin os 105 hzr motorunun yüksek ipne iç çapı 1.30 bende bulunan os hzr 105 motorun yüzksek iğne iç çapı 1,39
Şimdi akla gelen motordan almak istediğim güç veya performans sınırlandırıldımı ne önemi var. Yani benim gibi bir nitro cahili sıradan bir ayar ile 0.70 yüksek iğne 0,60 orta iğne ayarı ile gayet güçlü ve uçuş sürem 12 dakka olan uçuş sıcaklık noktası 70 derece ve bu ayarlar ince ayar yapılmadan kabaca hızlı yapılmış setup.
Yani evet Türkerinde dediği gibi alt limitler belirlenmiş ve siz istesenizde motora sıcaklıktan dolayı bir zarar veremezsiniz veya yakıtsızlıktan dolayı yüksek devir sıcaklık hava da istop etme gibi tehlikeleri minimuma indirmiş olabilirler.
Tabi benim bu yazdıklarım tamamen kendi aklıma gelen ve helifreakta kabaca anladıklarım abiler, bakalım bu hafta inşallah sıkı test etme şansım olur durumlar ne olur bilmiyorum ama nitro keyifli be yavvv