Görseller RC Kolik Muscat Şubesi Uçuşları

Hocam kullandığınız sistemin bir adı modeli var mı yoksa özel yapım birşey mi

Model Sounds Canada diye bir marka. Benim sistem “Shockwave 2” şu an 3. versiyonunu yapıp satıyor amca :)

 
Muskatta yeni uçuş sezonu açıldı :thumbup::yuppi::RCKolik:

Türkiye seyahati dönüşünde bir yandan yeni atolyeyi adam etme çalışmaları yaparken bir yandan da uçuş için model hazırlamaya girişmiştim malum.. Niyetim Thunder Tiger mini titan super cobra ile Bf109u götürmekti ama 109 için son anda eksik birşey olduğunu farkedince çakma kobrayla son uçuşları yapayım diyip onu attım arabaya :)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Havalar hala sıcak, ancak güm batımına doğru nefes alınabilir halde, o yüzden geç vakitte saat 16:30'a doğru sahada buluştuk. Gün batımına kadar her iki heli ile de ikişer sorti yapıp, mini süper kobraya merhaba, çakma süper kobraya da hoşçakal dedim :)


Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Önümüzdeki hafta kısmetse 109 da sahada olacak.

Panterin motoru da bakıma yollanıyor, En geç ekim sonu gibi o da dönmüş olur ve panter de son sezonu için pisteki ve gökyüzündeki yerini alır :thumbup:
 
Son düzenleme:
İki kobra da canavar gibi maşallah, mini titan gibi bir model bir daha üretilmez ama hala sesi bile bi başka huzur veriyor :heartxf:
Çakma kobra pil bitiş sinyalinden sonra azcık acele iniş yapmış ama sanırım artık gerçek fusiye geçileceği için veda edilmiş gibi bir düşüncem oldu :heartxf:
Harikasın üstad %p
 
Gün batımına kadar her iki heli ile de ikişer sorti yapıp, mini süper kobraya merhaba, çakma süper kobraya da hoşçakal dedim :)
Mini Süper kobraya tekrar aramıza hoşgeldin diyoruz :thumbup: 500 de en kısa sürede Karaşahin olarak aramızda yeniden görmeyi bekliyoruz :hoppa:
 
İki kobra da canavar gibi maşallah, mini titan gibi bir model bir daha üretilmez ama hala sesi bile bi başka huzur veriyor :heartxf:
Çakma kobra pil bitiş sinyalinden sonra azcık acele iniş yapmış ama sanırım artık gerçek fusiye geçileceği için veda edilmiş gibi bir düşüncem oldu :heartxf:
Harikasın üstad %p

Teşekkürler abi:saygilar:

Mini titan bir başka gerçekten, benim için ilk helikopter ve ilk süper kobra olması açısından da ayrı bir yeri var :) Ama uçuşta bir "cyclic" salınım farkettim, videoda pek belli olmuyor ama belki deneyimli gözler yakalıyordur. Gidermek için ne yapmak gerekir acaba?

Çakma kobra emeklilik heyecanıyla öyle aceleyle geldi inişe, "yetti gayrı bu adamın elinde çektiklerim" der gibiydi :D

Mini Süper kobraya tekrar aramıza hoşgeldin diyoruz :thumbup: 500 de en kısa sürede Karaşahin olarak aramızda yeniden görmeyi bekliyoruz :hoppa:

İlk uygun vakitte çakma kobra kabuğu sökülüp (malesef söküm daha çok parçalama şeklinde olmak zorunda :( ) mekanikler komplebir bakım/kontrolden geçirilecek. 4 palli ana ve kuyruk rotor parçaları elime ulaşınca da montaj yapılıp gövdeye oturtulacak.. Aslında gövdeye yeni bir boyama yapmak niyetim var, ama şimdilik erteliyip olduğu gibi uçuracağım sanırım. Boyama şeması olarak da ya bizim Jandarmanın cafcaflı renk şeması ya da üçüncü memleketim olan :p San Diego itfaiyesinin helikopteri.. İtfaiye helikopterini seçersem altındaki su tankını da yapıp yaz sıcaklarında üzerimize su serpmek suretiyle serinlememize yardım da ederim diye düşünüyorum aslında :D

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Ben anlamadım olayı. Yani şimdi beş kilometrelik pistte iki tane el vantilatörü mü uçurdun da buna "uçuş günü" diyorsun???

Hava hala sıcak dedim ya abim yazımın başında :coolxf:
 
Ben anlamadım olayı. Yani şimdi beş kilometrelik pistte iki tane el vantilatörü mü uçurdun da buna "uçuş günü" diyorsun???
Adam bir günde uçmanın tadına varsın Sümer abi. :laugh: Özgür bırakın Özgür'ü, uçakçılar için değil kendisi için yaşasın :lol: :lol: :lol:
 
Son düzenleme:
Bugun günlerden Bf 109!

109 uzun bir aradan sonra yeniden gökyüzü ile buluştu. 90mm çaplı ve varioshore TPU ile basılan tekerlekler ve benim kendi tasarımım iniş takımı kapakları da ilk kez denenmiş oldu.
Bugün üç uçuş yaptım, iniş takımları açıkken yüksek hızlı geçişler yaptım, kapaklar gayet iyi dayandı :) son bir iki ekleme iyileştirme yapıp jant lastik dosyalarının yanında satışa sunulacaklar :)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Satıs derken modeli boş olarak mi satışa çıkaracaksın kardeşim ? :rolleyes:

Yok Adminim :) daha önce bahsetmedim muhtemelen kafa karışıklığı olması normal :) model için lastik ve jant tasarladığım zaman tasarımı da :) Aynı tasarıma iniş takımı kapaklarını da ekleyeceğim testler bitince onu kastetmiştim :) :thumbup:
 
Bu iyiymiş. Cıvıl cıvıl. :hoppa:


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

3 alternatifli kısa listemde bu da var, hatta aslında en çok yapmak istediğim şema bu diyebilirim. Birkaç yıl önce, bu renk şemasını görür görmez açmıştım konusunu malum :) Ama şu an için emek harcamak istemediğim bir şema. Özene bezene hakkını vererek yapmak isterim çünkü ve şu an buna ayıracak o kadar vaktim yok, sonra biri çıkar ordan ME262???? demeye başlar :)

Buarada mekanikler çakma kobradan sökülüp kara şahine aktarıldı. 4 palli rotor kafası da geçen hafta geldi, takmaya çalışırken farkettim ki kafa şafta tam oturmuyor, içeri baktım bir yerden sonra içerdeki yuva daralıyor, hay bensenin yapacağın işe Align! diye küfrede küfrede tornada giriştim, dikkatlice deliği genişleterek gereken derinliğe ulaştırdım. Bu sefer şafta cuk oturdu, taktım, kolları bağlayınca farkettim ki swash en aşağıdayken bile paller en fazla -2 -3 dereceye iniyor! Maksimum yukarı pozisyonda ise + 28 + 30 derece falan oluyor :lol::lol::lol: O anda bir aydınlanma geldi bana! bu kafa eski flybarlı rotor şaftlarına göre tasarlanmış! bendeki şaft DFC şaftı, yani flybarsız ve tepedeki rotor kafasını sabitlemeye yarayan delik diğer şaftlara göre yaklaşık 1 cm daha aşağıda! Yani rotor kafası aslında diğer şaftlara cuk oturacakken benim DFC şaftına uymuyor, uydurmak için ben içerdeki "adımı" 1 cm kadar daha derine ilerletim mecbur, bu sefer de kontrol çubukları 1 cm uzun kaldı, palleri sürekli aşırıbir pozitif açıda tutuyorlar. Hay bin kunduz! :mad: Neyse, en azından düzeltmek çok zor olmayacak, 4 tane yeni ve daha kısa kol yapmam gerekecek. 4 palli kuyruk rotoru da dün postaneye geldi, bugün teslim alacağım, onda bir sorun çıkmazsa belkiönümüzdeki haftasonunda kara şahin maiden yapabilir :thumbup: