Hakan Ülgenalp
RcFanatik
MD500 Hughes fuselage
İshak , ben de seni çok iyi anlıyorum , fusi olayını canı gönülden seviyorsun ve detaylar gerçekten çok önemli bizler için....Fakat şu da bir gerçek , elindeki 450 sınıf bir Md500 , Allah aşkına ne kadar detayı olsun ki , vida perçin gibi ayrıntıları var mı , çok olsun kapı çizgileri , mentese ve kapı kolu çizgileri , birde kaporta ek yerlerinin çizgileri vardır. E bunlar da zımpara ile kolay kolay kaybolacak ayrıntılar değil, baktın hassas yerlerde aşınma oluyor , o bölümü az zımpara yaparsın olur biter...O boyayı kaldırman lazım...Bulabilirsen oto boyacıdan sprey bastırabilirsin...Bulamazsan sadece sprey boya al ,yine bu iş olur...Astar olarak , akrilik primer astar boya al....
Fiyatları en son bildiğim 15 tl tanesiydi , şimdi ne kadar oldular bilmiyorum...
Dur sana örnek de verelim...
Astar olarak beyaz bulamadım , sanırım sadece gri var , şunu al gitsin 500 ml fazla fazla iş görür...
Sprey boya olarak da ister boyacıda sprey bastırt , ister hazır al , yalnız dikkat etmen gereken , katlar mutlaka tam kurumuş olmalı , astar kurumadan üstüne boya atma , ayrıca atacağın boya kapatmıyorsa , yine kalın kat olarak atma , ince bir katman olarak at , iyice kurusun , sonra tekrar ince bir katman daha at , tüm katların tamamen kuruduklarından emin olduktan sonra da , verniği at , vernikte çok ince olmalı , bu saydıklarımdan birini abartırsan , boya ilerde çatlama yapar , tüm yapılan iş heba olur..
Hatırlatmakta fayda var... Hadi kolay gelsin .........
ishak parmak' Alıntı:Hakan haklısın hani çıkmıyor zor anlamında dedim ayrica bazı kabartmalar var onlarin bozulmasindan cekiniyorum .benim anladığım uzerindeki boya oto boyası şimdi sprey oto astari ve boyası alsam bu işi cozerim gibi geliyor .
HUAWEI VNS-L31 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İshak , ben de seni çok iyi anlıyorum , fusi olayını canı gönülden seviyorsun ve detaylar gerçekten çok önemli bizler için....Fakat şu da bir gerçek , elindeki 450 sınıf bir Md500 , Allah aşkına ne kadar detayı olsun ki , vida perçin gibi ayrıntıları var mı , çok olsun kapı çizgileri , mentese ve kapı kolu çizgileri , birde kaporta ek yerlerinin çizgileri vardır. E bunlar da zımpara ile kolay kolay kaybolacak ayrıntılar değil, baktın hassas yerlerde aşınma oluyor , o bölümü az zımpara yaparsın olur biter...O boyayı kaldırman lazım...Bulabilirsen oto boyacıdan sprey bastırabilirsin...Bulamazsan sadece sprey boya al ,yine bu iş olur...Astar olarak , akrilik primer astar boya al....
Fiyatları en son bildiğim 15 tl tanesiydi , şimdi ne kadar oldular bilmiyorum...
Dur sana örnek de verelim...
Astar olarak beyaz bulamadım , sanırım sadece gri var , şunu al gitsin 500 ml fazla fazla iş görür...
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Sprey boya olarak da ister boyacıda sprey bastırt , ister hazır al , yalnız dikkat etmen gereken , katlar mutlaka tam kurumuş olmalı , astar kurumadan üstüne boya atma , ayrıca atacağın boya kapatmıyorsa , yine kalın kat olarak atma , ince bir katman olarak at , iyice kurusun , sonra tekrar ince bir katman daha at , tüm katların tamamen kuruduklarından emin olduktan sonra da , verniği at , vernikte çok ince olmalı , bu saydıklarımdan birini abartırsan , boya ilerde çatlama yapar , tüm yapılan iş heba olur..
Hatırlatmakta fayda var... Hadi kolay gelsin .........