Tekrardan selamlar herkese
2 hafta önce bir uçuş daha yaptım ve bu uçağımın son uçuşu oldu. Sınavlardan dolayı biraz geç yazabildim.
Olay şöyle oldu: yüksek irtifada uçuyordum sonra roll yaparak bi dalış yapayım dedim sonra uçağı tam göremedim ve kurtarıcıma başvurup gyroyu açtım ve uçak bi anda düz konuma geçmeye çalışınca kanada uygulanan kuvvet fotobloğun dayanabileceğinden daha büyük olunca kanat havada katlandı. Sonra yere düşünce burun kısmı da kırıldı.
Kanadın tam ortasına 40cm lik bi çubuk koymuştum aslında ama yeterli gelmemiş. Hatta tam koyduğum çubuğun bitiminden kırılmış.
@Ali Haydar GÖK bey demişti.
Şimdi eldeki malzemeye göre yeni uçak yapacağım ama yine kararsızım. Önden motorlu olsun istemiyorum çünkü bu anlattığım durumlarda motor ve pervane direk perte çıkıyor ya da iniş sırasında pervane kırılıyor.
Eğer tekrar FT Explorer yaparsam FliteTest in tasarımı sayesinde hasar almayan kuyruk ve motor yuvasını tekrardan kullanabiliyorum.
2 hafta önce bir uçuş daha yaptım ve bu uçağımın son uçuşu oldu. Sınavlardan dolayı biraz geç yazabildim.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Olay şöyle oldu: yüksek irtifada uçuyordum sonra roll yaparak bi dalış yapayım dedim sonra uçağı tam göremedim ve kurtarıcıma başvurup gyroyu açtım ve uçak bi anda düz konuma geçmeye çalışınca kanada uygulanan kuvvet fotobloğun dayanabileceğinden daha büyük olunca kanat havada katlandı. Sonra yere düşünce burun kısmı da kırıldı.
Kanadın tam ortasına 40cm lik bi çubuk koymuştum aslında ama yeterli gelmemiş. Hatta tam koyduğum çubuğun bitiminden kırılmış.
@Ali Haydar GÖK bey demişti.
Şimdi eldeki malzemeye göre yeni uçak yapacağım ama yine kararsızım. Önden motorlu olsun istemiyorum çünkü bu anlattığım durumlarda motor ve pervane direk perte çıkıyor ya da iniş sırasında pervane kırılıyor.
Eğer tekrar FT Explorer yaparsam FliteTest in tasarımı sayesinde hasar almayan kuyruk ve motor yuvasını tekrardan kullanabiliyorum.