Günün Fotosu

Günün Fotosu

Boomstrike (Ana pallin aşırı esnemesi sonucu, kuyruk borusuna çarpma durumu ) olmuş bir goblin ve sonrası 1-2 sn uçmaya devam etme ani :laugh: :D

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Ynt: Günün Fotosu

Hahaha :D kafasi kopmus bocukler gibi :D hala islevini yerine getirmeye calisiyor ...

Goblin de bunun olmasinin 2 sebebi var kanimca 2-3 defa bende direkten dondum ..
1. Kuyrugu yukardan atilan plastik vida ve kelepce , etrafindaki carbon plakadan olan kelepce , plastik vidalari cok cok kastrip sikinca dis atamasina bilr sebeb olabiliyor , belli bir kuvvetle bu islemi yaptikdan sonra etrafina karbon plakadan kelepceyi yerlestiriyoruz ki hani ucarken o vidalar gevsemesin kuyruk ust kanali vidalardam kayip cikmasin diye , ama malesef sert ucuslarda etrafinda ki kelepcesi ( fabrikasyona baglida olabilir ve ya vida kafalari ) cok ufak bosluklar gibi gozukse o bosluklar sayesinde vida somunu gevseyip kuyruga elle bile dirence uygulandiginda esnedigini gormek mumkun , goblin bunu yeni nesil kuyruk cikartarak cozmus ;)

Ben ise somunlarin oraya enjektor ucunu japon ustune gecirip , 2-3 damla sivi japon(502) ile cozdum ...

Bir digeri ise fremin arka tarafinda olan kilitli vidalar ile skstirilip kuyrugu tutan mekanizma sert ucuslar sonrasi birasi da gevsiyor arkadaslar goblin kullanicilari ucus sonrasi ve oncesi ozellikle bu iki yeri kontrol etmeleri olasi kirimlari ve kazalari engeller ...


SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ynt: Günün Fotosu

byedz' Alıntı:
Bir digeri ise fremin arka tarafinda olan kilitli vidalar ile skstirilip kuyrugu tutan mekanizma sert ucuslar sonrasi birasi da gevsiyor arkadaslar goblin kullanicilari ucus sonrasi ve oncesi ozellikle bu iki yeri kontrol etmeleri olasi kirimlari ve kazalari engeller ...
Bu vidaların gevsediğini ben de fark ettim Ediz :-\ Biliyorsun bu vidalar plastik kilitli somuna giriyor fakat manual Locktite kullan diyordu, tıpkı kuyruk mekanizmasını boom tutan vidalarda oldu gibi.

Ben de dedim manual bir yanlışlık var, vida plastik kilitli, loctite mi kullanılır dedim :laugh: ama sonra baktım ki bir sebebi var. Kullanınca öndeki vidalarda gevşeme olmadı :laugh: :D

Ama yine de dediğin gibi arada kontrol mutlaka şart %p
 
Ynt: Günün Fotosu

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Buda benim goblini isiklandirmasi sonucu gece ucusu yaptigim anlarda cekilen bi foto yer pilottr funfly ..

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ynt: Günün Fotosu

byedz' Alıntı:
Buda benim goblini isiklandirmasi sonucu gece ucusu yaptigim anlarda cekilen bi foto yer pilottr funfly ..
Kendi yaptığın ışıklandırma gerçekten çok başarılı idi :thumbup: Hatta gece uçuşunu video çekeyim dedim ama uçtuğun yer yeterince aydınlık olmayınca, çekim başarısız oldu ve ben de sildim :-\

Ama bu foto gerçekten çok güzel olmuş :halay: Çeken her kimse ellerine sağlık :thumbup:
 
Günün Fotosu

Şu ana kadar motor soğutmak için gördüğüm en şahane çözüm :laugh: :thumbup:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Günün Fotosu

Muhteşem bir çalışma :thumbup:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Günün Fotosu

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Ynt: Günün Fotosu

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Şu ana kadar motor soğutmak için gördüğüm en şahane çözüm :laugh: :thumbup:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

bana sacma geldi , motor dk'da 350kv olsa 7.770 devir , 500kv olsa 6s ile 11.100 devir , 900kv olsa 19.980 devir cevirir ,

uzerine takilan motor ise en fazla 2000 devir cevirir ve motor souyamaz , zaten motor o devirde donerken kenarindaki acikliklardan kendini sogutmak icin hava uretiyor ve eminim o yandaki delikler bu 2000 devirle donenn fandan cok daha fazla soutma sagliyordur :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
Ynt: Günün Fotosu

Mesut AKIN' Alıntı:
bana sacma geldi , motor dk'da 350kv olsa 7.770 devir , 500kv olsa 6s ile 11.100 devir , 900kv olsa 19.980 devir cevirir ,

uzerine takilan motor ise en fazla 2000 devir cevirir ve motor souyamaz , zaten motor o devirde donerken kenarindaki acikliklardan kendini sogutmak icin hava uretiyor ve eminim o yandaki delikler bu 2000 devirle donenn fandan cok daha fazla soutma sagliyordur :)
Üstad, benim anladığım bu sistemi yerde beklerken kullanıyorlar, ucarken değil. Haa çok mu mantıklı dersen, bana da pek mantıklı olmadı :laugh: Zannedersem amaç 2 uçuş arasındaki bekleme süreyi düşürmek :D
 
Ynt: Günün Fotosu

hahah Ediz kardesimle :D bayram ucusu :D

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

[attachimg=1]
 

Ekli dosyalar

  • uploadfromtaptalk1412684200441.jpg
    uploadfromtaptalk1412684200441.jpg
    67.2 KB · Görülme: 109
Ynt: Günün Fotosu

Mesut AKIN' Alıntı:
hahah Ediz kardesimle :D bayram ucusu :D



LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
abi bu fotoyu ne ara çektiniz :D
 
Ynt: Günün Fotosu

az once :D

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi