Rasim Öztürk
RcFanatik
Goblin 500 Sport & Trex 550 L Dominatör
Görüntü olarak, cüsse olarak, heybet olarak öyle tercih edenler oluyor İlker abi...
Yoksa tabii ki rotor diski gövdeye yakın olsun, ama çok da olmasın yoksa boomstrike oluyor...
Motor ana şafta ve sistemin ağırlık merkezine yakın olsun ve mümkünse üstte olsun yani rotor diskine yakın olsun, ama kanopinin kapanmasını engellemesin görüntüyü bozmasın...
Piller alttan sürgü veya çift taraflı velcro ile bağlı olsun, ağırlık merkezi bir şekilde ayarlanabilsin, burnu ağır bastırıp kuyruğa dengeleyici ağırlık taktırmasın...
Gövde mümkün mertebe az parçalı olsun, rijit olsun...
Aktarma sistemi az parçadan oluşsun, o kayıştan o dişliye ondan öteki şafta ordan başka kayışa falan olmasın...
Heli mekaniği tabii ki önemli de, ihtiyaçları karşılayacak bişey oldu mu gerisi zevke kalıyor. Hepsi yetiyor sonuçta
Görüntü olarak, cüsse olarak, heybet olarak öyle tercih edenler oluyor İlker abi...
Yoksa tabii ki rotor diski gövdeye yakın olsun, ama çok da olmasın yoksa boomstrike oluyor...
Motor ana şafta ve sistemin ağırlık merkezine yakın olsun ve mümkünse üstte olsun yani rotor diskine yakın olsun, ama kanopinin kapanmasını engellemesin görüntüyü bozmasın...
Piller alttan sürgü veya çift taraflı velcro ile bağlı olsun, ağırlık merkezi bir şekilde ayarlanabilsin, burnu ağır bastırıp kuyruğa dengeleyici ağırlık taktırmasın...
Gövde mümkün mertebe az parçalı olsun, rijit olsun...
Aktarma sistemi az parçadan oluşsun, o kayıştan o dişliye ondan öteki şafta ordan başka kayışa falan olmasın...
Heli mekaniği tabii ki önemli de, ihtiyaçları karşılayacak bişey oldu mu gerisi zevke kalıyor. Hepsi yetiyor sonuçta