Bir ARF nasıl toplanır : EXTRA 330L BLACKHORSE
Yeniden merhaba arkadaşlar. Neredeyse bir aydır uçuşa gitme fırsatı bulamamıştım. Nihayet geçtiğimiz Pazar bu fırsatı yakaladım.
Tabii uçmayı bekleyen Extra 330L'yi götürmeyi ihmal etmedim. Başarılı bir şekilde ilk uçuşumuzu tamamladık.
Biraz sol, biraz da yükseliş trimini saymazsak, Sümer beyin dediği gibi hiç trimsiz uçtu diyebilirim.
Ama ilk uçuştan önce bir resim aldım elbette! Ne olur, ne olmaz, değilmi ama!
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
İlk uçuş videosu aşağıda;
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu da ikinci uçuş;
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Uçuşlar hiç aksaksız olmadı değil tabii. Sonraki uçuşlarda egsozun sesinde değişme duyunca, acil iniş yapmak zorunda kaldım. Vidasının birinin gevşemesi sonucu, egsoz neredeyse düşecekmiş. Neyse ki tam zamanında inmişim.
Ama sarsıntıdan egsozun ucuna taktığım silikon uzatma borularının ikisi de düşmüş.
(Önemli değil, dün sanayide aynısını metresi 7 TL'ye buldum.
) Yaptığım incelemede ise, bütün sorunun pilotun kafasızlığından kaynaklandığını anladım!
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Uçuş karakterine gelince, evde verdiğim eğitimler, yani expolar vs işe yaramış doğrusu! Yusuf ile uzun pazarlıklara gerek yokmuş, ayarlarda hiç değişiklik yapmaya gerek kalmadı. Oldukça rahat bir uçuşu var. Ama, şu üreticileri anlamıyorum doğrusu!...Tavsiye edilen 75'lik yerine 90'lık motor koydum, öyle dimdik yukarı tırmanmıyor. Bir de 75'liği koysaydım, herhalde ancak uçardı. Neyse, modelin uçuşunu da beğendim.
Sonraki uçuşlarda motor kaputunu takabilirim artık.