50-55 CC Model Toplama

50-55 CC Model Toplama

Konuyu takip etmek istiyorum , 20-30CC arası ya SuperCub ya da 3d bir uçak fikrim benimde var ama ne alanım var ne ekipmanım. Ha , ekipmanı hallederim ama alan meselesi sıkıntı :D Yokmu şöyle güzel benzinli , büyük tekerlekli supercub :D
 
50-55 CC Model Toplama

Bende benzer bir asamadan gectim, gerci daha baslayamadim modele ama konu burada ,

 
Sümer Yamaner' Alıntı:
Benim tercihim daima SE kill switch. :)

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İbrahim muhtemelen bu konuyu henüz görmemiştim Sümer abi :D Linkte benden olsun :)

 
50-55 CC Model Toplama

Abilerim Benim kurduğum benzinli model sayısı baya bir var Hk da kullandım Sümer abinin dediği gibi pahalı markalarda var ama fiyat performans da Recxl Marka tek geçerim....

Powerbox ın da kill swichi cok kaliteli ama işte Fiyatı yüksek.....
 
50-55 CC Model Toplama

Doğukan Ocak' Alıntı:
Konuyu takip etmek istiyorum , 20-30CC arası ya SuperCub ya da 3d bir uçak fikrim benimde var ama ne alanım var ne ekipmanım. Ha , ekipmanı hallederim ama alan meselesi sıkıntı :D Yokmu şöyle güzel benzinli , büyük tekerlekli supercub :D

Nitro Helikoptere bulastin gel birde ucaga yanas :D :D :D :D
 
50-55 CC Model Toplama

Halil İbrahim KALAY' Alıntı:
Abilerim Benim kurduğum benzinli model sayısı baya bir var Hk da kullandım Sümer abinin dediği gibi pahalı markalarda var ama fiyat performans da Recxl Marka tek geçerim....

Powerbox ın da kill swichi cok kaliteli ama işte Fiyatı yüksek.....

Benim çevremde kill switch kullanmaktan çekinenlerin tümünün korkusu uçuş sırasında butonu yanlışlıkla aktive edip motoru durdurmak. SE Kill Switch'in en büyük avantajı da burada. Çünkü motoru durdurabilmek için switch'i 3 saniye içinde iki kez aktive etmek gerekiyor.
Powerbox kill switch ergonomik açıdan çok kötü. Akıllı modda kullanıldığında uygulama şu şekilde: Buton ON konumunda diyelim. Bir kez OFF ve peşinden ON yapınca motor duruyor. Havada yanlışlıkla kill switch butonuna eli çarpan insanın ise içgüdüsel olarak yaptığı ilk şey butonu tekrar ON konumuna almak. Yani tam da olmaması gereken hareket. Ayrıca motor çalışırken bir kere OFF konumuna alındıktan sonra bir süre aşımından söz edilmiyor. Yani elin bir kere takıldı ve OFF yaptın. Motor durmuyor. Güzel. Kendini tuttun ve hemen ON konumuna da almadın. Beş dakika sonra elin yine takıldı ON konumuna aldın. Motor stop ediyor.
Hepsinden kötüsü switch ON konumundayken ateşleme açık da olabiliyor kapalı da. :)
Çok araştırdım. SE Kill Switch mantığı ile çalışan ticari bir ürün bulamadım. Varsa da benim haberim yok. Switch ON konumunda iken uçağa enerji verirsen ateşleme kapalı kalıyor. Bu emniyet özelliğini de başka bir üründe görmedim. Bir kere OFF yapıp tekrar ON yaparsan ateşlemeye enerji gidiyor. Üç saniyeden daha uzun aralıklarla switch ile istediğin gibi oynayabiliyorsun. Motor susmuyor. Motoru durdurmak istiyorsan ON konumundayken OFF - ON - OFF yapıyorsun.
Reklam yaptığımı düşünmeyin ama SE Kill Switch çok uzun süredir 5 - 6 uçakta sorunsuz görev yapıyor. Ben de onu tek geçerim. :D
 
50-55 CC Model Toplama

Sümer Yamaner' Alıntı:
Benim çevremde kill switch kullanmaktan çekinenlerin tümünün korkusu uçuş sırasında butonu yanlışlıkla aktive edip motoru durdurmak. SE Kill Switch'in en büyük avantajı da burada. Çünkü motoru durdurabilmek için switch'i 3 saniye içinde iki kez aktive etmek gerekiyor.
......
Reklam yaptığımı düşünmeyin ama SE Kill Switch çok uzun süredir 5 - 6 uçakta sorunsuz görev yapıyor. Ben de onu tek geçerim. :D
Ürünün reklama ihtiyacı yok ki abi, forumcak zaten gelişmesi olsun, testleri olsun tüm aşamalarını yakından takip ettik :thumbup:

Bu arada hala abi "SE Store" açmadın için hangi ürünler var, + / - ve diğer ürünlerden üstün taraflarını ne yazık ki, derli toplu göremiyoruz :-\
 
50-55 CC Model Toplama

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Ürünün reklama ihtiyacı yok ki abi, forumcak zaten gelişmesi olsun, testleri olsun tüm aşamalarını yakından takip ettik :thumbup:

Bu arada hala abi "SE Store" açmadın için hangi ürünler var, + / - ve diğer ürünlerden üstün taraflarını ne yazık ki, derli toplu göremiyoruz :-\

Hahahaaa... Abicim bütün iş bana bakıyor. Yetişemiyorum. Acaba bir pazarlama departmanı mı kursam?! :D
 
50-55 CC Model Toplama

Sümer Yamaner' Alıntı:
Benim çevremde kill switch kullanmaktan çekinenlerin tümünün korkusu uçuş sırasında butonu yanlışlıkla aktive edip motoru durdurmak. SE Kill Switch'in en büyük avantajı da burada. Çünkü motoru durdurabilmek için switch'i 3 saniye içinde iki kez aktive etmek gerekiyor.
Powerbox kill switch ergonomik açıdan çok kötü. Akıllı modda kullanıldığında uygulama şu şekilde: Buton ON konumunda diyelim. Bir kez OFF ve peşinden ON yapınca motor duruyor. Havada yanlışlıkla kill switch butonuna eli çarpan insanın ise içgüdüsel olarak yaptığı ilk şey butonu tekrar ON konumuna almak. Yani tam da olmaması gereken hareket. Ayrıca motor çalışırken bir kere OFF konumuna alındıktan sonra bir süre aşımından söz edilmiyor. Yani elin bir kere takıldı ve OFF yaptın. Motor durmuyor. Güzel. Kendini tuttun ve hemen ON konumuna da almadın. Beş dakika sonra elin yine takıldı ON konumuna aldın. Motor stop ediyor.
Hepsinden kötüsü switch ON konumundayken ateşleme açık da olabiliyor kapalı da. :)
Çok araştırdım. SE Kill Switch mantığı ile çalışan ticari bir ürün bulamadım. Varsa da benim haberim yok. Switch ON konumunda iken uçağa enerji verirsen ateşleme kapalı kalıyor. Bu emniyet özelliğini de başka bir üründe görmedim. Bir kere OFF yapıp tekrar ON yaparsan ateşlemeye enerji gidiyor. Üç saniyeden daha uzun aralıklarla switch ile istediğin gibi oynayabiliyorsun. Motor susmuyor. Motoru durdurmak istiyorsan ON konumundayken OFF - ON - OFF yapıyorsun.
Reklam yaptığımı düşünmeyin ama SE Kill Switch çok uzun süredir 5 - 6 uçakta sorunsuz görev yapıyor. Ben de onu tek geçerim. :D



Abi şöyle bir çözüm olamaz mı, mesela benim on board buji ısıtıcım +50 seviyesinden sonra calisiyor. Bende end point değerlerini o kanalın -100 +52 yapiyorum. Bunuda iki kademeli bir switche atiyorum. Sonradanda o kanala 10 sn delay koyuyorum bunuda ayrıca kumandadan throttle stick ile miksliyorum. Tam gazda o stick devreye girildiğinde geri kapatmak için 10 sn süremiz oluyor. Ama throttle seviyesi rölantiye yaklaştığı an bu saniye düşüyor. Hani tehlikeli bir anda anlık kapatmak gerekir diyebilirsiniz ama ben o anda onu bulana kadar imkan varsa rudder ile saptirmaya calisirdim. Hani o an ne dusunecegimi bilebilecegimi sanmiyorum abi. [emoji3]
 
50-55 CC Model Toplama

Doğuş Kardeşim sen kill swich den şaşma derim ..... En kötü Hk al geç 10 dolar.....
 
Doğuş' Alıntı:
Abi şöyle bir çözüm olamaz mı, mesela benim on board buji ısıtıcım +50 seviyesinden sonra calisiyor. Bende end point değerlerini o kanalın -100 +52 yapiyorum. Bunuda iki kademeli bir switche atiyorum. Sonradanda o kanala 10 sn delay koyuyorum bunuda ayrıca kumandadan throttle stick ile miksliyorum. Tam gazda o stick devreye girildiğinde geri kapatmak için 10 sn süremiz oluyor. Ama throttle seviyesi rölantiye yaklaştığı an bu saniye düşüyor. Hani tehlikeli bir anda anlık kapatmak gerekir diyebilirsiniz ama ben o anda onu bulana kadar imkan varsa rudder ile saptirmaya calisirdim. Hani o an ne dusunecegimi bilebilecegimi sanmiyorum abi. [emoji3]

Mükemmel çözüm. Ayrıca elevatörü de throttle ile mikslersen tadından yenmez.