50-55 CC Model Toplama
Gecmis olsun.
Ters ucus guzeldir , kritik noktalari gecis yaptigin nokta , seninle olan acisi ve ilk donus yaptigin yon oluyor. Ucagin yonunu karistirmayacak kadar alcak ( cok yuksekse ucagin yonlerini anlamak zorlasiyor ayrica yine yuksekteyken ucagi yataydan goremedigimiz icin ne kadar elevator beslemesi yapmak gerektigini kesitrmek zorlasiyor ) , tekrar bir donus yapip duze gececek kadar yuksek bir nokta secmek gerek. Capraz gecisler bunun icin ideal gibi. Ilk donusude bizden uzaga dogru yapmak eger karistirirsak tekrar tono yapinca ucagi arkadan gormek riski azaltir ( aksi durumda kurtarma tonosundan sonra ucak bize dogru geliyorsa karistirmak icin ikinci bir neden daha olabilir).Simulator guzel aslinda ama ben cok sevemiyorum. Ucaktaki reaksiyona alismak daha mantikli gibi.
Gecmis olsun.
Ters ucus guzeldir , kritik noktalari gecis yaptigin nokta , seninle olan acisi ve ilk donus yaptigin yon oluyor. Ucagin yonunu karistirmayacak kadar alcak ( cok yuksekse ucagin yonlerini anlamak zorlasiyor ayrica yine yuksekteyken ucagi yataydan goremedigimiz icin ne kadar elevator beslemesi yapmak gerektigini kesitrmek zorlasiyor ) , tekrar bir donus yapip duze gececek kadar yuksek bir nokta secmek gerek. Capraz gecisler bunun icin ideal gibi. Ilk donusude bizden uzaga dogru yapmak eger karistirirsak tekrar tono yapinca ucagi arkadan gormek riski azaltir ( aksi durumda kurtarma tonosundan sonra ucak bize dogru geliyorsa karistirmak icin ikinci bir neden daha olabilir).Simulator guzel aslinda ama ben cok sevemiyorum. Ucaktaki reaksiyona alismak daha mantikli gibi.