Teşekkür ederim hocam,Burası hatalı:
"...en son ki denememde ise bataryayı biraz daha geriye alarak ufak bir açı ile burnu yukarı bakacak şekilde ayarlamıştım..."
Anladım hocam teşekkür ediyorum, o şekilde yapayım ozaman.Tüm olaya yaklaşımın yanlış.
Futbol topuna ayağı ile vurabilmek başka bir futbol maçına çıkmak başka. Sana bir kaç cümlede pervane torkunu, iniş takımlarındaki tekerleklerin birbirlerine açısını (toe in, toe out), ağırlık merkezi kontrolünü, dehidrali, stall hızının önemini, kanat insidans açısını, ilk uçağının nasıl olması gerektiğini vs vs nasıl anlatalım?
İndex sayfasından başla diye önceki cevabımda yolu gösterdim. Başka bir kaynağa gerek duymayacağını da şimdi söylüyorum...
Merhaba, çok teşekkür ederim. Evet ben de her seferinde yedekli olarak gövdeyi ve kanatları bastım diyebilirim, şuan elimde 3 tane kanat var ... Forumlarında Hinge STL si bulmuştum evet onlar kesinlikle daha başarılı ve kullanışlı gözüküyorlar. Sizin kullandığınız Motoru öğrenebilir miyim acaba ? Teşekkürler.öncelikle elinize sağlık. eclipson model A uçağından 3 tane ürettim ve her ihtimale karşı yedek parça stoklamıştım. neden bilmiyorum uçurduğum uçaklar arasında hiç zevk almadığım bir uçaktı. toplamda 2 uçuş yaptım. 1.si pilotaj hatası uçak 50 metre uçmadan çakıldı. 2. uçuşum sorunsuz bir şekilde uçtu ve inişte gövde hasar aldı. kanatçıkları bantla yapıştırmak tamamen saçmalık olduğunu anladım. aynı sorun benim uçağımdada olmuştu uçak benden ayrı şekilde sağ sol yalpalıyordu. bende buna bir çözüm üretip kanatçıklara hinge taktım tavsiye ederim. ve sizin ağırlık merkezi hesaplamanızın yanlış olduğunu düşünüyorum. Eclipson markası her uçağın kanat altına ağırlık merkezi ayarlanabilsin diye boşluklar koyuyor. aynı boşluk model A içinde geçerli. benim uçağım 750 gr gelmesine rağmen birtürlü koca burnunu indiremedim ek ağırlık koyarak burnun biraz aşmaya bakmasını sağladım. iyi günler.