Değerli forum üyeleri merhaba, hatalar ve eksiklerle devam ediyorum önden motorlu modellerde pervane kırmaktan bıkıp ft explorer yaptım, ancak bendeki pervaneler orjinal plana sığmadığı için uçağı biraz büyüttüm.
Kanat ları 3cm xps (2+1) geri kalanı 1cm xps malzemeden keserek yaptım. Ortaya çok çirkin ayakabı kutusu gibi bişey çıkınca falçatayı alıp üstten ve alttan kısaltabildiğim kadar gövdeyi kısalttım.
İlk modelim foam cup un kanat genişliği 24 cm di onun uçuşu sakinliği gzeldi bu modelide kanatı aynı ölçülerde yapayım dedim chord 24 cm açıklık 140 cm yaptım.
Ancak ağırlık dengesi çok arkada oldu bu sabah ilk uçuşu yaparken yerden kalktığı gibi burnu çok havaya dikti panikleyip çakıldım, neyseki önde motor olmayınca tamir daha kolay burnu değiştirdim kuyruk gövdeden koptu onuda yapıştırdım. Onarım sırasında burnu 3cm daha uzatıp bataryayı en uca koydum ancak yinede kurtarmıyor ağırlık arkada kalıyor.
Kanat ölçlerinin hesaplamasında cg 6cm çıkıyor ancak kanadı 10cm den felan tutunca dengeye geliyor. Uçağım kırım sonrası yapıştırmalar dahil en son uçuş ağırlığı 1100 gr civarı oldu.
Yeni başlayacak arkadaşlar için özellikle paylaşmak istedim, ft explorer kırım tamir açısından daha kolay ve masrafsız. Şahsen en son bushwacker modelimde 2 gnde 6 tane pervane kırdım birde 2212 motor mili yamulttum. Küçük uçakla başlamayın kanat açıklığı 140 cm ve üzeri olsun ve plana sadık kalın
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Kanat ları 3cm xps (2+1) geri kalanı 1cm xps malzemeden keserek yaptım. Ortaya çok çirkin ayakabı kutusu gibi bişey çıkınca falçatayı alıp üstten ve alttan kısaltabildiğim kadar gövdeyi kısalttım.
İlk modelim foam cup un kanat genişliği 24 cm di onun uçuşu sakinliği gzeldi bu modelide kanatı aynı ölçülerde yapayım dedim chord 24 cm açıklık 140 cm yaptım.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Ancak ağırlık dengesi çok arkada oldu bu sabah ilk uçuşu yaparken yerden kalktığı gibi burnu çok havaya dikti panikleyip çakıldım, neyseki önde motor olmayınca tamir daha kolay burnu değiştirdim kuyruk gövdeden koptu onuda yapıştırdım. Onarım sırasında burnu 3cm daha uzatıp bataryayı en uca koydum ancak yinede kurtarmıyor ağırlık arkada kalıyor.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Kanat ölçlerinin hesaplamasında cg 6cm çıkıyor ancak kanadı 10cm den felan tutunca dengeye geliyor. Uçağım kırım sonrası yapıştırmalar dahil en son uçuş ağırlığı 1100 gr civarı oldu.
Yeni başlayacak arkadaşlar için özellikle paylaşmak istedim, ft explorer kırım tamir açısından daha kolay ve masrafsız. Şahsen en son bushwacker modelimde 2 gnde 6 tane pervane kırdım birde 2212 motor mili yamulttum. Küçük uçakla başlamayın kanat açıklığı 140 cm ve üzeri olsun ve plana sadık kalın