Sumer Yamaner
Moderator
- Katılım
- 17 Eyl 2013
- Mesajlar
- 9,086
- Tepkime puanı
- 23,743
- Yaş
- 62
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- www.sumeryamaner.com
- İlgi Alanı
- Uçak
Yeni Uçağımız Cessna 182 (500)
Öncelikle oğlunuz haklı. Dağılan parçanın adı cowling yani motor kaportası.
Ne yazık ki hobi mağazalarının klasik uygulaması ile size, sizi ve oğlunuzu bu işten rahatlıkla soğutabilecek bir model satmışlar. Bu uçak güzel görünse de ilk uçak olarak hiç uygun değil. Aslında forumumuzda ilk uçak seçimi ile ilgili yeterli bilgi var. İsterseniz bir göz atın. Eğer siz ve oğlunuz bu hobide kalıcı olmak istiyorsanız doğru yoldan gitmenizi ve önce klasik bir trainer ile işe girişmenizi öneririm. Ya da Bixler türü yavaş ve sakin uçabilen bir model düşünülebilir. Cessna'yı da biraz deneyim kazandığınızda uçurmaya çalışırsınız.
Küçük uçak konusuna gelince... Büyük uçak kolay uçan uçaktır. Küçüldükçe daha fazla deneyim gerektirir. "Üç beş uçurur kırarım sonra başka bir hobi bulurum" diyenlere lafım yok ama hobide kalıcı olup emin adımlarla ilerlemek isteyenlere küçük modeli hiç önermem.
Öncelikle oğlunuz haklı. Dağılan parçanın adı cowling yani motor kaportası.
Ne yazık ki hobi mağazalarının klasik uygulaması ile size, sizi ve oğlunuzu bu işten rahatlıkla soğutabilecek bir model satmışlar. Bu uçak güzel görünse de ilk uçak olarak hiç uygun değil. Aslında forumumuzda ilk uçak seçimi ile ilgili yeterli bilgi var. İsterseniz bir göz atın. Eğer siz ve oğlunuz bu hobide kalıcı olmak istiyorsanız doğru yoldan gitmenizi ve önce klasik bir trainer ile işe girişmenizi öneririm. Ya da Bixler türü yavaş ve sakin uçabilen bir model düşünülebilir. Cessna'yı da biraz deneyim kazandığınızda uçurmaya çalışırsınız.
Küçük uçak konusuna gelince... Büyük uçak kolay uçan uçaktır. Küçüldükçe daha fazla deneyim gerektirir. "Üç beş uçurur kırarım sonra başka bir hobi bulurum" diyenlere lafım yok ama hobide kalıcı olup emin adımlarla ilerlemek isteyenlere küçük modeli hiç önermem.