teşekkür ederim. Benim de aslında öyle yapasım var. zamanı gelince herhalde olacağı o.Ayberk bey öncelikle motorunuzu severek kullanmaya devam edeceğinizi umuyorum. Zannedersem 4 zamanlı bir motor olması sizi biraz endişelendiriyor. Fakat emin olun çok basit ve keyifli makinelerdir glow motorlar. Tüm modelciler eğer bu hobide kalıcı olacaklarsa bir süre sonra mutlaka kendileri servis haline gelirler, bu işin doğası gereğidir.
Bana göre tek yapmanız gereken motorunuzun parçalarını tek tek sökerek keyifle onu incelemek ve tanımaya çalışmak olmalı. Sadece sübaplarına dokunmayın çünkü tekrar ayarlayabilmeniz için sentiliniz olması gerekir ve kısmen hassas bir ayar olarak görülebilir. Geri kalan her yeri sökebilirsiniz gönül rahatlığıyla. Parçalarda hazır sökülmüşken fiziki kontrolleri yapılıp yakıtla buluşturularak tekrar toplanırlarsa bence görev tamamlanmış olur.
Sizin yerinizde olsam bunu bir fırsat olarak görüp motorumu söker iyice öğrenirdim. Tahminimce söktüğünüz gibi hiçbirşey yapmadan geri toplayacaksınız ve sorunsuzca çalışacaktır. Emin olun büyük bir kullanım hatası yapıp, hasar vermediğiniz sürece motorunuz ömrü yeterince uzundur, sizi üzeceğini sanmam.
Bu arada çok net emin olmadan motorunuzun hiçbiryerini zımparalamanızı kesinlikle önermem. Ben olsam yakıtlı veya yağlı bir bezle silmek dışında hiçbirşey yapmazdım.
Tecrübeli birini bulmuşken size sorayım;
Elimde hala kutusunda duran Tango 40 modeli bir ARF var . tavsiye ettikleri motor Saito 82 .benim motorum 72 . sizce zayıf mı kalır yoksa idare eder mi?
Eğer yeterse pilotajımı geliştirdikten sonra bu ikisini birleştireyim diyorum.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol