[Urun]: Goblin'den YENI BOMBA : Black NITRO

[Urun]: Goblin'den YENI BOMBA : Black NITRO

Emre Kaman' Alıntı:
...ki bu ara hergün yeni bişey öğrenip çok eğleniyorum nitro konusunda, yeni daldım bu dünyaya :)
Aramıza hoşgeldin Emre (nitro dünyası), inşallah çok keyif alacaksın. :halay: :halay: :hoppa:

Glow motorlar konusunda yapılan yorumlar malesef çoğunlukla subjektif ve duygusal oluyor. ??? Aynı kumanda konusuna benziyor desem ne demek istediğimi iyi anlatabilirim sanırım. :laugh:

Şuan alacak olsam seninle aynı iki motor arasında kararsız kalırdım. O.S. 105 HZR ve Y.S. 96 Tareq. :rolleyes:

Benim tercihim Y.S. 96 olurdu ama muhtemelen. Uzun yıllardır O.S. kullanıcısı olarak birazda meraktan diyelim.
 
[Urun]: Goblin'den YENI BOMBA : Black NITRO

Os biraz daha nazik bana geliyor.

Ys biraz daha hatalara dayanıklı motor.

Müsteri temsilcisi olarak da ys çok daha iyi. Os da genel merkezle iletişim sıkıntısı var. Dispiritor e yönlendiriliyor.

Ys nin de yedek parçaları çok uygun.

Bu konuda boom ile iletişime geçip whats App üzerinden konuşabilirsin . O her iki motor için de bilgi sahibi .

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Şimdi malum Goblin Nitro pal olarak 650 mm pal çeviriyor. Resmine bakınca eksozun büyük durmasından dolayı gövde biraz küçükmüş gibi kalıyor.

Ozetle Nitro sınıf ve boyut olarak 600-650 sınıfı gibi algılanıyor, en azından benim için :laugh: Ama meğersem öyle değilmiş :laugh: Ebat olarak 700 sınıfı ile AYNI. Fark etmeyen arkadaşlar için paylaşayım dedim :hoppa:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bunlar da gerçek resimler

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
[Urun]: Goblin'den YENI BOMBA : Black NITRO

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
...Ozetle Nitro sınıf ve boyut olarak 600-650 sınıfı gibi algılanıyor, en azından benim için :laugh: Ama meğersem öyle değilmiş :laugh: Ebat olarak 700 sınıfı ile AYNI. Fark etmeyen arkadaşlar için paylaşayım dedim :hoppa:
Valla bende 650 sınıfı olarak algılamıştım Mehmet abi. :)

Performansı elektrikli modellere yaklaştırabilmek için biraz küçültmek akıllıca bir çözüm diye aklımdan da geçirmiştim hatta.

Pali neden küçülttüler acaba, muhtemelen dişli oranlarıyla falan alakalı bir durum olsa gerek. :rolleyes:
 
[Urun]: Goblin'den YENI BOMBA : Black NITRO

Türker Akgün' Alıntı:
Valla bende 650 sınıfı olarak algılamıştım Mehmet abi. :)

Performansı elektrikli modellere yaklaştırabilmek için biraz küçültmek akıllıca bir çözüm diye aklımdan da geçirmiştim hatta.

Pali neden küçülttüler acaba, muhtemelen dişli oranlarıyla falan alakalı bir durum olsa gerek. :rolleyes:

Abi bence pali küçültme nedeni motor boğulmasını azaltmak,
Daha yüksek kafa turuyla, daha az boğulmayla uçmak diye düşünüyorum
 
[Urun]: Goblin'den YENI BOMBA : Black NITRO

Abi bence tamamen fiyat politikasi
Cunku. Modelnpiyasaya ciktigi an upgrade 700 kayis ve boom ile 700 cevirebilirsiniz dendi

Alanlar 3-5 ucus 650 ile ucacak daha sonrasindan bu 700 daha iyi olur diyip ellerinde en azindan hazir bulunan 700 pal 700 kayis ve 700 boom satislari ikiye cikacak

Disli orani degismedigi icin rpm degerleri ayni kalacak sadece model atikligi biraz dusup tutunumunu biraz arttirmis olarak

Birde genelde nitro modeller elektrik frame yapilarina gore birazdaha buyuk tur yani goblin nitro ile goblin 770 yana yana koyunca muhtemelen ayni gozukecek hatta belkide nitro birazdaha buyuk olacak

Egzos u aslinda ben normal karsiliyorum cunku goblin canopy ler frame tamamen yapistigi icin ne yazikki egzos buyuk gozukuyor [emoji16]

Model alinirmi sahsi fikrim elinde goblin olanlar 630 -700 -770 olanlarin % 80 i alicaktir cunku butun parcalar uyuyor motor kismi ve frame farkli o yuzden denenmek ister ve nitro sayisi artacaktir.

Benim sadece aklima takilan nitro yagli oldugu icin egzos tan cikan yanmis yag boom un icine girecek ve bu yaga da tozlar bulasacak boom un da temizlenmesi biraz sikinti oldugu icin ayda bir sokmek lazim diye dusunuyorum.
Nitro biraz zahmetli is ok ama goblinde bu sanki birazdaha zahmetli olmus gibi geldi [emoji16]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[Urun]: Goblin'den YENI BOMBA : Black NITRO

Gerçek resimlerde öne koymuşlar büyük bile görünmüş :) Gerçek rakamlarda görünen 40mm daha kısa (ok gibi arkaya uzanan fine de rağmen)
Neyse rakamlara takılmaya gerek yok, 700 sınıfı olarak değerlendirilebilir.

Önemli bir gelişme;

Bazı one way cortlamaları rapor edilmeye başlanmış. Bunun sebebi olarak; titreşimler, rulman toleransları ve şaft toleranslarını düşünüyorlar. Bir çözüm üzerinde çalışıyorlar. "SAB Heli Division" facebook sayfasında Kyle Stacy nin videosu var.

Ülkeden alan henüz yok ama -düşünenler olursa- almadan önce son durumu takip etmenizde fayda var.
 
Bilgilendirme icin Tesekkurler Rasim. Bu da bugun yayinlanan Kyle bilgilendirme videosu

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
[Urun]: Goblin'den YENI BOMBA : Black NITRO

Ya baş varmı böle başka bir firma. Adamlar cidden helal olsun. Başka firma olsa kendine laf ettirmez .

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
[Urun]: Goblin'den YENI BOMBA : Black NITRO

ERHAN YILMAZ' Alıntı:
Ya baş varmı böle başka bir firma. Adamlar cidden helal olsun. Başka firma olsa kendine laf ettirmez .

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Goblin olsun ,oneway bozuk olsun [emoji23]

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
[Urun]: Goblin'den YENI BOMBA : Black NITRO

Biz oneway sizde uçarız. :):):)



SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
[Urun]: Goblin'den YENI BOMBA : Black NITRO

Eskiden oneway mi vardi... :D
 
UPGRADE Oneway kiti ücretsiz olarak kit sahiplerine dün itibari ile gönderilmeye başlamış. Sadece SAB register yaptırmak yeterliymiş :thumbup:

Biraz teknik açıklama :

Basically, larger oneway bearing running on a stepped secondary shaft. The type of bearing in this size class now has metal spring retainers holding the rollers.
Also the shaft is hardened and ground differently.
Seems simple but a number of combinations of bearings and shafts were tested by various style pilots around the world. I burned through 5 gallons with my prototype and it was solid.


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
İkinci 690sx vakası da böylece çözüldü sanırım :)

Şunları hep küçük yapıyorlar baştan... Nasılsa 650 bu bişey olmaz diye... Sonra sonra, canavar pilotlara dayanmayınca, ihtiyaç hasıl olunca mecburen değişiklik...

Yenisi sanırım farklı çaplarda çalışan iki adet iğne tipi owb içeriyor... 690sx te de çift sıraya geçilmişti yeterli gelmeyince... Counterbearing çapı büyütülmüştü uzayan owb yüzünden...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol