mehmet ali eline sağlık, motoru benimde kendi zagimde koyamyı sevdiğim şekilde koymuşsun, sıkıntı olmz diye düşünüyorum, hatta ben motoru dahada yükselterek yani o üste eklediğin parçayı tam motor boyunda yaparak zaginin üstüne oturtuyorum, ve motorun pervane kısmı hafif yukarı bakar yani eğimli takıyorumki gazı kökledimmi burnu otomatik yukarı diksin diye, tabi bu doğrumu yanlışmı orası tartışılır ama ben öyle uçuyorum, daha doğrusu uçuyordum çünkü artık köpük baya bi parçalandı ondan tamir etmedim son günlerde. pili büyük ihtimal burna çok yakın koyman gerekicek, kanatlarda karbon çubukla destek koydunmu göremedim, bence koymanda fayda olabilir, havada kanatların esnemesinden ziyade zagiyi kanadından tutup el ile atıcagın için ve güvenlik nedeniyle kanadın ucuna yakın yerden tutacağın için köpük çok esniyor.. uçuşunuda bekliyoruz..
ilk mesajındaki elektronik seçiminle ilgilide şunları söyleyebilirim,
motorun zagi için güzel bir motor bizim burda çok kullanıyoruz çünkü sesi güzel çıkıyor, ama 6x6 pervane konusunda emin olamadım bu motor biraz fazla ısınıyor çünkü biz 7x4.3 pervane ile iyi sonuç elde etmiştik, 6x5 ilede kullanmışdık umarım 6x6 çok ısınma yapmaz.
esc içinde şunu söyliyeyim bu motorda 40a esc öneriliyor, 30 a kullanan arkadaşlarda var ama sonuç olarak escye göre değişsede durum bizim arkadaşların kullandıgı 30a esc çok ısınmakta idi ve motor pili aşırı tüketmekteydi, tabi uçuşlada ilgili bu, arkadaşlar motor sesi çıksın diye tam gaz uçuyolardı genelde, pil ile ilgilide şunu söylim bu motor pil canavarıdır yani 1000 mah pil ile bikaç tur at sonra hemen zagini indir derim ben çünkü pili 3.7 v sınırı altına indiricektir fazlası hızlı bir şekilde ve pilde şişme olup şarj tutmamaya başlıyabilir, biz 1000 mahı bırakıp 2200 mah ile kullanmışdık o nedenle.. kolay gelsin tekrardan.