Ali Yalçın
Kıdemli Uye
Uçaklardan pek anlamam,kendi çapımda yaptığım foto blok uçkalar hariç tecrübem yok ama kendimce fikirlerimi paylaşabilirim ,tırmanış sırasında meydana geliyor demişsin ,yani morun en çok tork ürettiği ,çektiği güç anı ve uçağın da tırmanışına devam edebilmek için en çok tork istediği an,her şey maximumda.
Benim ilk aklıma gelen ,pervanenin büyük gelmesinden dolayı oluşan aşırı ivme, tork artık ne derseniz , sonra rudder ile servosunun yetersiz kalama ihtimali veya arızalı olabilme ihtimali (yedek varsa değiştirilip denene bilir),en son ihtimal rudder menteşeleri ve servo arasında bir gevşeklik veya boşluk olma ihtimali. kuyruktaki ağırlıklar çok fazla ise yer çekimide işini yapıyor olabilir
Benim ilk aklıma gelen ,pervanenin büyük gelmesinden dolayı oluşan aşırı ivme, tork artık ne derseniz , sonra rudder ile servosunun yetersiz kalama ihtimali veya arızalı olabilme ihtimali (yedek varsa değiştirilip denene bilir),en son ihtimal rudder menteşeleri ve servo arasında bir gevşeklik veya boşluk olma ihtimali. kuyruktaki ağırlıklar çok fazla ise yer çekimide işini yapıyor olabilir