Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Güzel olmazmı Arda kardeşim,, Align kalitesi havası bir başkadır... Sadece dfc kafaların kırmında servolara zarar verme endişem var onuda 550x de hsp ye dönüş yaparak çözdüler.. Ama kırım frekansı az olanlar için biçilmiş kaftan
Güzel olmazmı Arda kardeşim,, Align kalitesi havası bir başkadır... Sadece dfc kafaların kırmında servolara zarar verme endişem var onuda 550x de hsp ye dönüş yaparak çözdüler.. Ama kırım frekansı az olanlar için biçilmiş kaftan
Ben en son 600 nitro kullanıyordum. Gerçekten güzel detaylar var güncel modellerde..Gerek görüntü itibariyle, gerek elektronikleriyle, gerek kalitesiyle insanın tam anlamıyla içine sinen modeller.
Ben dfc'nin görüntüsünü daha çok seviyorum. Plastik servo kolu kullanarak güvenli hale getirilebilir.Pal yere vurduğu anda kırılıyor servo kolu zaten
Arda Bey,
İlk etapta başlangıç olarak 550 sınıfı bir model ile başlamayayım diye bir düşüncem oluştu. Korkutucu olmasından çekindim ilk etapta. Biraz alışana kadar 380 sınıfı ile başlamak istedim. Bu sebeple 550L yi şimdilik düşünmeyeyim, teşekkür ederim teklifiniz için de.
Ben en son 600 nitro kullanıyordum. Gerçekten güzel detaylar var güncel modellerde..Gerek görüntü itibariyle, gerek elektronikleriyle, gerek kalitesiyle insanın tam anlamıyla içine sinen modeller.
Ben dfc'nin görüntüsünü daha çok seviyorum. Plastik servo kolu kullanarak güvenli hale getirilebilir.Pal yere vurduğu anda kırılıyor servo kolu zaten
Yok Mehmet Abi ne kırımı ahaha orda bi kelime hatası olmuş,, Ardanın pilotajı ile bir 550 L görmek isterim demiştim .... Bu makineye en güzel upgrade belki de kafanın değiştirilmesi olacak,, alaşımlı servo kolları her ne kadar kırılgan olsa da bence servo dişlilerine güç boşalırken kesin bir etki olur,, 150 DFC de kaç defa kırımda servo dişlilerini yediğimi sayamadım
Küçük modellerde diş sıyırmaları daha sıklıkla meydana geliyor. Model büyüdükçe dişliler sertleştirme/kaplama işlemlerinden dolayı biraz daha dayanıklı oluyor, horn veya link kırılıyor önce...
Arkadaşlar 470 LP ye mini brain2 yerine standart brain2 takılmasında bir sakınca var mı? Standart brain2 de usb girişi üstünde olduğu için soruyorum. Büyük gelir mi acaba?
Arkadaşlar 470 LP ye mini brain2 yerine standart brain2 takılmasında bir sakınca var mı? Standart brain2 de usb girişi üstünde olduğu için soruyorum. Büyük gelir mi acaba?
External usb çok da kötü bir şey değil, ilk 5-6 uçuşta ayar ihtiyacı hissedilirse ilerde ona ihtiyaç kalmayacaktır. Kaldır kenara boy. Ünitenin ufak olması bence avantaj her zaman. Özellikle 380 boyutunda.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
External usb çok da kötü bir şey değil, ilk 5-6 uçuşta ayar ihtiyacı hissedilirse ilerde ona ihtiyaç kalmayacaktır. Kaldır kenara boy. Ünitenin ufak olması bence avantaj her zaman. Özellikle 380 boyutunda.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu bölgeye ünite yerleştirilecek ise mini olup olmaması farketmeyecek gibi gelmişti bana ama bilemedim yine de. Başka türlü bir yerleşim olur mu ki acaba?
External usb çok da kötü bir şey değil, ilk 5-6 uçuşta ayar ihtiyacı hissedilirse ilerde ona ihtiyaç kalmayacaktır. Kaldır kenara boy. Ünitenin ufak olması bence avantaj her zaman. Özellikle 380 boyutunda.
Kesinlikle haklisin Dogus ama Ali emre Align alacagi icin unite kitten cikmayacak. Bu durumda ilerisi icin Ben de olsam Standard boy olani tercih ederdim
Şöyle bir resim gördüm:
Bu bölgeye ünite yerleştirilecek ise mini olup olmaması farketmeyecek gibi gelmişti bana ama bilemedim yine de. Başka türlü bir yerleşim olur mu ki acaba?
Zamaninda Turker kardesimin Gaui X3 modelinde Ikon Yani brain ayni yere koymustuk. Ebaylar uyuyorsa ki resimdeki Trex450 uyuyor gozukuyor, bence yeri gayet uygun