Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ynt: THK Katana 46 EP/GP Kit inceleme ve Test Uçuşu
Teşekkür ederim Mehmet abi ve Türker , alanda 60 lık mustang P51 sahibi biri vardı , bana güya tiyo veriyo, ruddersız iindiğimi görünce sustu P51 indirirken yardım aldı benden
Ynt: THK Katana 46 EP/GP Kit inceleme ve Test Uçuşu
Mesut AKIN' Alıntı:
Teşekkür ederim Mehmet abi ve Türker , alanda 60 lık mustang P51 sahibi biri vardı , bana güya tiyo veriyo, ruddersız iindiğimi görünce sustu P51 indirirken yardım aldı benden
Hayırdır Mehmet Bey, helicilik lobisi seziyorum , Mesut Beyin uçaklar konusundaki tecrübeleri ve ustalıklarından faydalanıyorduk.Mesut Bey biz senin uçaklar konusunda aktardığın bilgilerin takipçisiyiz uçakçılığı bırakmayın sakın.. M
Hayırdır Mehmet Bey, helicilik lobisi seziyorum , Mesut Beyin uçaklar konusundaki tecrübeleri ve ustalıklarından faydalanıyorduk.Mesut Bey biz senin uçaklar konusunda aktardığın bilgilerin takipçisiyiz uçakçılığı bırakmayın sakın.. M
abi ciddi bir şekilde değilde eskiden zaten uçakçıydım, son zamanlarda helinin üst üste kırım geçirmesi beni yordu kafa dağıtmak için bir müddet uçağa ağırlık verdim sadece ama KDS550 beni çok memnun etti yola onunla devam edicem trex 600 nitro evde beklemeye çekildi bir köşeye
Aydın Azman' Alıntı:
Hayırdır Mehmet Bey, helicilik lobisi seziyorum , Mesut Beyin uçaklar konusundaki tecrübeleri ve ustalıklarından faydalanıyorduk.Mesut Bey biz senin uçaklar konusunda aktardığın bilgilerin takipçisiyiz uçakçılığı bırakmayın sakın.. M
Aydın abi uçaklarla ilgili paylaşımlarım azalmaz ama Katana ile ilgili söylediklerimi dikkate alırsan çok sevinirim bak rudderda çok zayıf havada kopuyor
Türker Akgün' Alıntı:
Benim tanıdığım MA heryere yetişir. Zaten ustalık bütün kulvarlarda koşabilmektir birazda.
Eminim KDS 550 onboard bekliyordur, yakında izleriz inşallah uçuşları.
Üstad bu arada sürpriz var diyordun ya Spidfire mıydı? Maşallah nazar değmesin, çok güzel.
Türkerim evet sürpriz bu idi bu hafta sonu gelirsem ki mert yeni benzinli uçağını test edecek gibi solaklarda bende bu ufak şirin warbirdü getirip solakların semalarını inletmeyi planlıyorum
abi ciddi bir şekilde değilde eskiden zaten uçakçıydım, son zamanlarda helinin üst üste kırım geçirmesi beni yordu kafa dağıtmak için bir müddet uçağa ağırlık verdim sadece ama KDS550 beni çok memnun etti yola onunla devam edicem trex 600 nitro evde beklemeye çekildi bir köşeye
Biliyorum üstad, sen ilk olarak bu işe araba, sonra uçak ve heli ile devam ettin. Yani Heli bu işin son noktası ve sende bu merdivenleri ağır ama emin adımlarla tırmanmış birisisin
Şaka bir yana gerçekten heli işi bazen cok yorucu olabiliyor, seni çok iyi anlıyorum üstad
Türker kardeşim ile bu konuya çözüm ile ilgili yeni bir projemiz var (micro çözüm harici ) , bakalım ilerleyen günler neler gösterecek
Bence çok iyi anlıyorsun mehmet abi heliden anlamak sadece güzel uçmak değildirki tareq bile ayarları kendi yapamıyor bizim afacan Denize yaptırdı istanbulda adam sadece uçucu
senin açtığın konular anlattıkların ve tekniğin yeter abicim alçak gönüllülük yapma
arkadaşlar kolay gelsin forumda aranıza yeni katıldım.ilgiyle takip ediyorum dün İzmir thk dan bir katana 46 aldım. bu uçağı tanıtan arkadaş sayesinde baya bir bilgi sahibi oldum öncelikle teşekkür ederim.sizlere sormak istediğim ben daha önce hiç cowling li uçak kullanmadım.yakıt deposu toplarkende 2 hortumla işi bitirdim yakıt koyarken egsoz hortumunu çıkartarak bu hortumdan yakıt gelince deponun dolduğunu anladım. şimdi nasıl olacak biraz araştırdım ama tam kaynağa ulaşamadım bir açıklarsanız çok sevinirim kırımsız uçuşlar
-----------------------------------------------------
Yakıt montajı ile ilgili cevaplar aşağıdaki konuya taşınmıştır. Yönetim
Yakıt Tankı Montajını Nasıl Yapmalıyım ?
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol