TANIŞMA, ADANA'DAN MERHABA

TANIŞMA, ADANA'DAN MERHABA

SN:Mustafa bey. Slm.İletini aldım teşekkür ederim toprak,ayrıca kırımsız dileğin için de,malesef bu hobide kırım olmazsa bir yerlere gelemiyorsunuz.
Kırılacak, bozulacak bizde onarıp uçmaya devam edeceğiz ki bu işte iyi olalım,iyi olmanın riski büyüktür.
herkese slm. :RCKolik:
 
TANIŞMA, ADANA'DAN MERHABA

Mehmet bey slm.Kesinlikle haklısınız inanın gece sabahlara kadar batarya şarjıydı,tadilattı,yakıttı ( Yakıtı derken yakıt bulmak mümkünmüydü biz yakıtımızı kendimiz yapardık METHANOL VE HİNT YAĞINI orantısal olarak karıştırırdık, fakat yinede iş bitmiyordu lakin motora start verdikten sonra yerde verilen ti havada kesinlikle stabil olmuyordu gaz verip tekrar yüklendiğimizde motor devrini bulana kadar akla karayı seçerdik,yada en kötüsü susardı gelde o teyyareyi en müsait yere perdovitese sokmadan kafa aşağıda zorunlu iniş cabalarına girerdik çünki kırım demek haftalarca parça ve onarım demekti. BEN Size soruyorum bu uçma sortileri olmadan haftalar nasıl geçer. %p

üstat siz de iyi bilirsiniz ki yerde yanlış kontroller yada esgecilen hataları yukarıda telafisi mümkün olmayan sonuçlara katlanmak zorundasınız. Ucuş öncesi kontroller çok amaçok önem arzediyor. %p Size ve vermiş olduğunuz emeğe teşekkür ederim :saygilar:
 
TANIŞMA, ADANA'DAN MERHABA

SIRRI TABAKOĞLU' Alıntı:
Mehmet bey slm.Kesinlikle haklısınız inanın gece sabahlara kadar batarya şarjıydı,tadilattı,yakıttı ( Yakıtı derken yakıt bulmak mümkünmüydü biz yakıtımızı kendimiz yapardık METHANOL VE HİNT YAĞINI orantısal olarak karıştırırdık, fakat yinede iş bitmiyordu lakin motora start verdikten sonra yerde verilen ti havada kesinlikle stabil olmuyordu gaz verip tekrar yüklendiğimizde motor devrini bulana kadar akla karayı seçerdik,yada en kötüsü susardı gelde o teyyareyi en müsait yere perdovitese sokmadan kafa aşağıda zorunlu iniş cabalarına girerdik çünki kırım demek haftalarca parça ve onarım demekti. BEN Size soruyorum bu uçma sortileri olmadan haftalar nasıl geçer. %p

üstat siz de iyi bilirsiniz ki yerde yanlış kontroller yada esgecilen hataları yukarıda telafisi mümkün olmayan sonuçlara katlanmak zorundasınız. Ucuş öncesi kontroller çok amaçok önem arzediyor. %p Size ve vermiş olduğunuz emeğe teşekkür ederim :saygilar:
Sırrı Bey aynı dönemleri çok iyi hatırlıyorum. Babamla birlikte çocukluğumda geçirdiğimiz günlerim aklıma geldi. Sanırım avatar olarak kullandığınız modelinizin fotoğrafı Hirobo firmasının Lama'sı.
Aynı modelden bizde de vardı, mekanik kuyruk gyro'su olan bir servet harcadığımız bir modeldi zamanında. Son uçuşu sırasında çekilmiş olan bir fotoğrafını bulabildim şimdi.

[attachimg=1]
 

Ekli dosyalar

  • 1 001.JPG
    1 001.JPG
    31.3 KB · Görülme: 58
TANIŞMA, ADANA'DAN MERHABA

SLM.Türkerciğim ne yazıkki kırımsız uçuş dileklerimiz iyi hoş güzel de bu işişin rajonu kırımdır, kim ki ben kırım yapmadım der yanlış olur, ben 2 ad.ucak parçaladım birini toparlıyabildik yeni bir gövde çalıştık '' eski simetrine göre'' , diğeri iflah olmadı ne yazık ki yedek parça stoğuna alındı. :laugh:
 
TANIŞMA, ADANA'DAN MERHABA

Türker'ciğim benim en çok sevdiğim türbin motorlu cevik stabil güçlü bir helikopter,kesinlikle üç palalı ana rotorlu bir model hayranım. youtube'da scale modelini seyrettim sanki gerçek gibi
işte budur dedim.
 
TANIŞMA, ADANA'DAN MERHABA


Günaydın forum. Adana'dan tüm arkadaşlara merhaba, Hayırlı günler dilerim, keyifli forumlar. :thumbup: