Kuyruk tekerini mutlaka kontrollü yapmalısınız, sarhoş tekerlekli bir modelin yer kontrolü fazlasıyla zor olur, özellikle de düşük hızlı taksi sırasında neredeyse hiç kontrolünüz olmaz. Tabii ana tekerleklere bağımsız kontrol edilebilen fren takma niyetiniz varsa o zaman başka
Eklemeyi unuttum, gövdedeki pushrod kılıflarına daha fazla destek eklemeniz daha iyi olurdu, artık gövdeyi kapatmışsınız gerçi ama yine de ilerisi için aklınızda olsun.
Seren desteklerinin işlevi burulmaya karşı mukavemet sağlamak değil serenlerin "burkulmasına" karşı mukavemet sağlamaktır. (Burulma mukavemetini komple D-box yapısı veya eğer tüm kanat balsa levha kaplı ise o sistem sağlar) Normalde serenlere doğrusal yükle biner, üst seren baskıya alt seren çekmeye çalışır, ancak bir noktada üst seren (veya negatif G halinde alt seren) baskı kuvvetleri karşısında "burkulur" ve içe veya dışa doğru kırılır, o andan itibaren de sistem çökmüş demektir. Seren destekleri iki sereni birbirine bağladığı için bu burkulmaya karşı ilave bir dayanım sağlar. Bu da daha küçük seren kesitleri ile gerekli mukavemet sağlanarak ağırlıktan tasarruf edilmesine imkan tanır. Ama seren desteklerinin lif yönleri serenlere paralel olduğu zaman bu parçalar iki seren arasında yük dağıtımında hayli sınırlı bir etkiye sahip olur, yük altında lifleri ayrılır veya kendisi burkulur ve görevini yapamaz. Bu deneyi elinle yapabilirsin, iki kare parça kes 3mm balsadan, 4x4cm 5x5 cm falan, birisini lifleri doğrultusunda bastır ve çek diğerini liflerine dik doğrultuda bastır ve çek, farkı çok net bir şekilde görebilirsin
Ama sizin durumda serenler ihtiyacın iki katı olduğu için modelle 20G çekmeye çalışmadığınız sürece sorun olmaz diye tahmin ediyorum