Kağan Kazancı
Tecrübeli Uye
SAB Goblin Black Nitro 700
Aslında deneysel bir proje bu
Elimde bir süre önce 2. el aldığım os61sx-h vardı,ben 50'Lik boyutunda sanıp almış kullanamamıştım, 90'lık boyutundaymış, bekleyip duruyordu
Trex 600n dfc sıfır toplanmış ama kullanılmamış uygun fiyatlı bir satılık kit görmüştüm, yanında OSGT15 benzinli için conversiyon kit vardı.
Os GT15 ebatlarına bakınca 90'lık motordan sadece motor şaftının kısa olduğunu gördüm. Sonra da kafada şimşekler çaktı tabi, o kiti alırsam elimdeki motorla kullanırım diyip giriştim
Clutch'ı motora sabitleyen parçasının iç çapını genişlettim, 61sx-h 'ın şaftını kısalttım taktım. Şuan güzel uçuyor da havaların acayip sıcak olmasından motoru bir türlü kısıp istediğim performansı verecek mi bakamadım. 35-40 derece sıcakta bayılan motora kızamıyorum napim
Bayram tatilinde performansına bakıp dediğin gibi balistik olmazsa 90'lık bir motor takacağım yerine işte o zaman konu açmaya değer olur diye açmadım daha konu.
Main gear 170T, stock pinyon 21T, conv. kit içinden çıkan 22T oluyor.
Neyse senin konuyu daha da çok trollemeden kısa keseyim
Emre Kaman' Alıntı:Tesekkurler arkadaslar, toplamasi cok keyifli bir makine yapmislar gercekten. Basina oturmak icin sabirsizlaniyorum [emoji5]
90'lik mi 600n?? [emoji33]
Helikopter degil balistik fuze topluyorsun o zaman [emoji23] Guc delisi bi alet olacak demek ki, cok merak ediyorum simdiden. Disli oranini nasil yaptin? Uygun pinyon var miydi? 90'liklar 55'lere gore daha dusuk devir veriyor diye biliyorum yanlis degilse.
Aslında deneysel bir proje bu
Elimde bir süre önce 2. el aldığım os61sx-h vardı,ben 50'Lik boyutunda sanıp almış kullanamamıştım, 90'lık boyutundaymış, bekleyip duruyordu
Trex 600n dfc sıfır toplanmış ama kullanılmamış uygun fiyatlı bir satılık kit görmüştüm, yanında OSGT15 benzinli için conversiyon kit vardı.
Os GT15 ebatlarına bakınca 90'lık motordan sadece motor şaftının kısa olduğunu gördüm. Sonra da kafada şimşekler çaktı tabi, o kiti alırsam elimdeki motorla kullanırım diyip giriştim
Clutch'ı motora sabitleyen parçasının iç çapını genişlettim, 61sx-h 'ın şaftını kısalttım taktım. Şuan güzel uçuyor da havaların acayip sıcak olmasından motoru bir türlü kısıp istediğim performansı verecek mi bakamadım. 35-40 derece sıcakta bayılan motora kızamıyorum napim
Bayram tatilinde performansına bakıp dediğin gibi balistik olmazsa 90'lık bir motor takacağım yerine işte o zaman konu açmaya değer olur diye açmadım daha konu.
Main gear 170T, stock pinyon 21T, conv. kit içinden çıkan 22T oluyor.
Neyse senin konuyu daha da çok trollemeden kısa keseyim