Raptor G4 E720 titreşim
abı vıdeo dan anlamak guc genede abartısız 20-25 defa ızledım ve dınledım , devır artmadan kaynaklı bı ses var ama arka planda bişeyler yakalamaya calıstım ama cok net degıl .. merak ettıgım veya aklıma gelen bı kac sey soylıyım sen genede kontrol et abi ;
- G4 su an tam hatırlamıyorum ama ana saftın blok altına gectıgı kısımda pul vs falan varmı ? belkı ordakı bosluk artmıstır ve o saft donerken pulda bellı bı devırden sonra kendı etrafında donuyordur bu yuzden bişeyler olabılır ... bi ihtimal komple teorılerı uretıyorum
- swash plate de mafsal lı rulman dır aslında , swashı cıkartıp alt kısmına bı bak abı o mafsalı oraya oturmasını saglan apartın tırnakları vs tam oturmus veya gevsemıs mı ? yanı mafsal da bosluk vs varmı bı bak ..
- bı baska aklıma gelen gorunurde oyne bısey yok ama , ana dıslıyı taktıgın parcanın ıcındekı oneway e bı bak , bloklardakı rulmanlara gene bı bak ...
bıde cıdden merak ettıgımden , hazır dıslıyı sokmusken buna benzer bı sekılde calıstır bak bakalım o sesın cıkmasını saglayan motor mu ? bu arada adım rulmancı ya cıkıcak ama motordakı rulmanlarda bı bak sokmeden net anlasılmaz o gercı motorun saftını vs falan ...
aklıma baska gelen turetebılecegım bı sey gelmıyor he bıde sunu yapabılırsın , kuyrugu sok modelden oyle dene bakalım senın dedıgın sesın cıkmasını saglayan bolgeyı bıraz daha netlestırmıs olursun ...
bunun yanında soyleyecegım 200TL 2 parca muhabbetı , avrupada G4 parcalarını cok pahalı olması yonunde olumsuz yorumlar vsvs yapılınca TT fırması E700 un cıkmasında veya cıkartılmasındakı hatrı sayılır etkenlerden bır tanesi
E700 parca kalıtesı olarak G4 den farkı yok ama yedek parca fıyatı ınan G4 un yanında su parası
sana bi E700 yakışır abi