- Katılım
- 1 Eki 2014
- Mesajlar
- 3,081
- Tepkime puanı
- 5,883
- Yaş
- 53
- İlgi Alanı
- Uçak
Millet bu dönemde personel azaltıyor, sen yeni personel işe alıyorsun abi
Fırsatları değerlendirmek lazım ama değil mi? ?
Millet bu dönemde personel azaltıyor, sen yeni personel işe alıyorsun abi
Abi bu akrilik boya yakıta karşı dayanıklı mı peki? daha önceden denemişliğin var mı?
Maalesef! Sorun sızıntı değil. Motor başaşağı bir şekilde, karbüratörün venturisi de öyle (venturi = karbüratörün hava emdiği yer). Çalıştırmadan önce yakıt emdirirken, çalıştığında da, hele ki biraz da zenginse ister istemez yakıtın bir miktarı başaşağı duran venturiden dışarı sıçrıyor ve rüzgarla da ateş duvarına bulaşıyor. Yani motorun bir tarafından sızan bir şey yok.@Deniz Tanrıverdi abi bu kadar yakıt sızıntısının çözümünü bulsak daha kolay olmaz mı? Belki keçeleri filan değiştirip karbüratörü ayarlarsan sorun cozulur
Elektrik motoru takarsa sorun çözülür.Bence bunun muhakkak bir cozumu vardır abi ama endişe etme, eger yoksa @Sumer Yamaner var @Özgür Evren Varol var onlar bir yolunu bulur
Sprey vernik kullandım geçenlerde. İyi bir uygulama yaptığım ve kaliteli bir marka kullandığım halde mükemmel bir sonuç vermedi... Şöyle ki; uygulama alanının genelinde olumlu bir sonuç almama karşılık, egzost tarafında vernikte yumuşama fark ettim. Uçağı çok fazla kullanmadığım için net sonucu veremiyorum ama; tekrar çalıştırdığımda ısınan bölgelerde aynı sorunu görürsem verniği değiştireceğim.Malzeme depomda akrilik bazlı yarım kutu sprey vernik buldum. Biraz macun, kaba bir zımpara ve kaplama öncesi zemin hazırlığı sonrasında onu da kullanacağım. Bundan sonra da yakıt dahtayı bozarsa uçağı çöpe atmam, yakarım!
Deniz abi sümer abi sorunu çözdü gördüğün gibi , hem ekonomik hem temiz Bir tanede motor sesi çıkaran hoparlör takarız sorun çözülür
Bu durumda başlığı uçağı elektrikliye çevirmek uzereyim olarak değiştirelim bence
Sprey vernik kullandım geçenlerde. İyi bir uygulama yaptığım ve kaliteli bir marka kullandığım halde mükemmel bir sonuç vermedi... Şöyle ki; uygulama alanının genelinde olumlu bir sonuç almama karşılık, egzost tarafında vernikte yumuşama fark ettim. Uçağı çok fazla kullanmadığım için net sonucu veremiyorum ama; tekrar çalıştırdığımda ısınan bölgelerde aynı sorunu görürsem verniği değiştireceğim.
Kolay gelsin...
Bence bunun muhakkak bir cozumu vardır abi ama endişe etme, eger yoksa @Sumer Yamaner var @Özgür Evren Varol var onlar bir yolunu bulur
Taam ya taam! Epoksi ile boyarım ateş duvarını...
Sprey vernik kullandım geçenlerde. İyi bir uygulama yaptığım ve kaliteli bir marka kullandığım halde mükemmel bir sonuç vermedi... Şöyle ki; uygulama alanının genelinde olumlu bir sonuç almama karşılık, egzost tarafında vernikte yumuşama fark ettim. Uçağı çok fazla kullanmadığım için net sonucu veremiyorum ama; tekrar çalıştırdığımda ısınan bölgelerde aynı sorunu görürsem verniği değiştireceğim.
Kolay gelsin...
Benim çözümüm basit, 4 zamanlı motor kullanmak
Başaşağı duran ve kowling içinde gömülü motoru olan modellerimin hiçbirisinde böyle bişey yaşamadım ayrıca sesi de gerçek motor sesi oluyor
2005 falandı sanırım, piyasada bulabildiğim her tür boya vernik (sprey veya değil) vb ürün ile kontrollü bir deneyler serisi yapmıştım. Maket boyaları vs de dahil. Sonuçta gördüm ki klasik spreylerin hiçbirisi gerçek anlamda yakıta dayanıklı değil. Bazıları belki “yakıta dirençli” olarak kabul edilebilirler, ama bunlar da uzun süreli maruz bırakmada yumuşayıp kendilerini salıyorlardı. Tek bileşenli olarak en dayanıklı boyalar enamel plastik maket boyalarıydı, ama bunlar da anca “dirençli” sınıfına girerler. Eğer gerćek anlamda dayanıklı, yani “yakıttan etkilenmeyen” sınıfında bir şey arıyorsanız ya epoksi katkılı boyalar kullanılak (ya da epoksinin kendisi ) ya da 2K akrilik oto boyası. Tabi bir de modecilik için üretilmiş özel boya ürünleri var, ama bunlara erişim artık kolay değil.