Motor bölmesindeki yakıta maruz kalacak kaplanmamış bütün yüzeyleri ya yakıttan etkilenmeyen bir vernikle, ya da inceltilmiş reçine (epoxy) yapıştırıcı ile kaplayın. Bunun için bildiğiniz 404 Plastik Çelik diye geçen (ama 24 saatte kurur) yapıştırıcıyı biraz alkolle inceltip sürebilirsiniz.
Tavsiyenizin biraz dışına çıkmış bulundum ama Şöyle bir yöntem kullandım. Bakalım sizler ne diyeceksiniz?
Başka başka işlerde tecrübe ettiğim ve sızdırmazlığına güvendiğim şu ürünü kullandım:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Katlar arasında elektrikli fan kullanarak kurumayı hızlandırdım:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Dağılımı eşitlemek için, uçağı sağ-sol, alt-üst ederek her açıya ulaşmaya çalıştım.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Toplamda ince 4 kat vernik atmış oldum. Umarım sprey vernik fikri yanlış bir fikir değildirSabah çıkarken çektiğim fotoğraf da bu:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Eğer malzeme seçiminde bir hata yoksa, uygulama çok pratik. Beni cezbeden de bu oldu zaten. Kolayca atılıyor, çabucak kuruyor.
Bir de sorum olacak. Benim ve satış elemanının ortaklaşa bir dalgınlığı neticesinde, şöyle bir yakıt hortumu almış bulundum :
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Ambalajın üzerindeki heli-quad ifadesini sonradan fark ettim Boyut aynı 2.5 x 5.0 mm. Ama üzerinde silicon değil "sinicon" ifadesi var. Acaba imla hatası mı? Yapısı da daha sert ve esnemesi az. Sebebi yakıtlı heli nin maruz kaldığı yüksek G kuvveti olsa gerek diyorum
Bu hortumu uçağımda kullansam yanlış mı olur? Deneyen ya da bir fikri olan var mıdır?
Teşekkürler...
Son düzenleme: