Kullandığın yakıtın nitro oranı bizimkilerden de az, dolayısıyla buji soğumaya daha meyilli, özellikle orta devirlerde ve gaz açarken buji zaten sınırına kadar soğumuş ve birden fazla alkolü görünce aşırı soğuyup alkolden dolayı sızar kalır
Tarif ettiğinden benim anladığım kararıyla gereğinden fazla zengin bir ayarın var.
Yarım gazda ve daha düşük konumda devreye girecek bir onboard kızdırıcı sorununu çözer. Kaldı ki, nitro motorlarla bir kaç saniyeden daha uzun süre yarım gaz veya daha düşük devirde kalmamalısın.
Tahmin ediyorum throttle curve de kullanmıyorsun, bu durumda senin gaz çubuğunu yarıya çektiğin zaman gerçekte motor hedeflediğin devirde olmuyor. Yüksek devirli uçmaya alıştır kendini. Nitro motorlar benzin motorlar kadar istikrarlı değildir. Alkolle soğur. Yani iğne ayarı doğru olduktan sonra tam gazda daha fazla hararet yapar ve yıpratırım diye düşünme, tam tersine yüksek devirler nitro motorlar için daha sağlıklıdır.
Edit : eksoz nipeline takılı hortumla üfle. Tıkalı olup olmadığını anlamak için sökmeye gerek yok. Dişli kısmı hassas. Sıkmak için çok az bir kuvvet yeterli olur. Nasıl öğrendin diye sorma