Nitro Heli Team

Nitro Heli Team

Emre Kaman' Alıntı:
Sekman zaten asinmasi icin yapilan bi malzeme, belli bir sure sonra degismesi gerek, ancak clutch’in bu sekilde kirilmasi bence normal bi durum degil. Balata fena halde tukenip, clutch’in gereginden fazla acilmasina ve zaman icinde metal yorgunluguna neden olmus olabilir. Aklima ilk gelen bunlar oldu [emoji5]
Emre abi, balata da ciddi aşınma görünmüyor, sanırım metal yorgunluğu, yada malzeme yapısındaki hata buna neden olmuş olabilir, böyle esneme özelliği olan metal parçaların, içimdeki karbon oranın düşük olması gerekir, üretimden kaynaklı sert bi yapıda, olmuş ise, kırılması kaçınılmaz oluyor.

HTC One M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
slm arkadaslar goblin black nitro modelimdeki ys 96 motoru 2. test ucusunda fazla ısınmadan dolayı piston gömlek vs. yaktım bu motorun ayarları ile ilgili tavsiyelerinizi bekliyorum herkese KIRIMSIZ UÇUŞLAR
 
Motor 90 dereceyi geçmeyecek şekilde iğne ayarı yapmanız gerekiyordu temel kural bu, ısı ölöerde 90 derceeye göre ayar yaptığınız halde motor haralet yaptı ise ısı ölçer yanlış ölmüş olabilir,ısı ölçerle kontrol yaparken aynı zamanda karter den parmakla kontrol etmekte fayda var, kartel"e ellediğinizde 3 ile 5 saniye arası parmağınızı üzründe tutabiliyor olmalısınız.

Hortumlarda yırtık kaçak var ise havada fakir kalmışta olabilir.
 
YS96 ile sorunsuz şekilde 110 dereceleri görebiliyorum. 120'ye kadar yolu var.

Şimdi yapılması gereken piston, gömlek ve sekmanı yenilemek, rulmanları, piston kolunu ve piston pinini deformasyona karşı kontrol etmek. Sonrasında yeniden rodaj işlemi yapmak lazım.

YS96'nın rodajıyla ilgili Gaui pilotu Alvin'in önerisi mümkün olduğu kadar zengin şekilde rodaj yapmak. Kendi söylemiyle, helikopter kendisini yerden zor kaldıracak kadar zengin olmalı, ilk 2-3 depo için. Sonrasında yavaş yavaş kısılacak.

Ayar için ise manuelde verilmiş değerler oldukça iyi bir başlangıç noktası. Manuelde hem rodaj, hem de normal kullanım için iki değer var. Rodajda o değerlerin 1-2 tık üstü ile başlayabilirsiniz. Rodaj bittikten sonra da normal kullanım değerlerinin ertafında, 2 altında 2 üstünde gibi ayarlanabilir.

Motorun yanacak kadar ısınmasının nedeni tam olarak neydi? Aşırı fakir miydi? Veya tahliye açık mı kalmıştı? Depo basıncı yerinde miydi?
 
YS96 ile sorunsuz şekilde 110 dereceleri görebiliyorum. 120'ye kadar yolu var.

Şimdi yapılması gereken piston, gömlek ve sekmanı yenilemek, rulmanları, piston kolunu ve piston pinini deformasyona karşı kontrol etmek. Sonrasında yeniden rodaj işlemi yapmak lazım.

YS96'nın rodajıyla ilgili Gaui pilotu Alvin'in önerisi mümkün olduğu kadar zengin şekilde rodaj yapmak. Kendi söylemiyle, helikopter kendisini yerden zor kaldıracak kadar zengin olmalı, ilk 2-3 depo için. Sonrasında yavaş yavaş kısılacak.

Ayar için ise manuelde verilmiş değerler oldukça iyi bir başlangıç noktası. Manuelde hem rodaj, hem de normal kullanım için iki değer var. Rodajda o değerlerin 1-2 tık üstü ile başlayabilirsiniz. Rodaj bittikten sonra da normal kullanım değerlerinin ertafında, 2 altında 2 üstünde gibi ayarlanabilir.

Motorun yanacak kadar ısınmasının nedeni tam olarak neydi? Aşırı fakir miydi? Veya tahliye açık mı kalmıştı? Depo basıncı yerinde miydi?
sanırım fakir kaldı lakin depo basıncı nasıl kontrol edilebilir.depoya baglı hava hortumunu actığımda basınclı hava çıkısı oluyordu