Ne oldu bu V922'lere ?

Ne oldu bu V922'lere ?

Serkan DAĞDEVİREN' Alıntı:
abilerim bir sıkıntım var... Hazır v922 konusu varken yeni bir konu açmadım... 1 saat kadar önce v922 mi kargodan teslim aldım... ilk heyecanla taktım pili uçurayım diye ama helide kalkma manevrası yapmak için kumanda kolunu kaldırıyorum ama öne dogru eğilim yapıyor, acaba farkında olmadan kumanda ayarlarıyla mı oynadım... Abileirm arkadaslarım bir yardım lütfen... Teşekkürler...

pili taktıktan sonra bir süre komut vermeyin, initializing kısmını sorunsuz atlatsın... sonrasında belki normale döner... gerçi bende bu yatma sıkıntıları bir yerden sonra hep olmaya başladı ben de yedek parça yaptım işe yarayan yerlerini...
 
Ne oldu bu V922'lere ?

walla yaptım kısmen oldu gibi sonra yine aynen devam... Daha yeni aldık biraz uçurabilsek eyiydi... :)
 
Ne oldu bu V922'lere ?

Serkan DAĞDEVİREN' Alıntı:
walla yaptım kısmen oldu gibi sonra yine aynen devam... Daha yeni aldık biraz uçurabilsek eyiydi... :)
Serkan Bey gerçi Rasim arkadaşımız durumu açıklamış ama ben de şöyle özetleyeyim isterseniz. Öncelikle ilk enerji verme ve sonrasındaki ön kontrolleri şu konuda anlatıldığı şekilde yaptıgınızdan emin olun lütfen.



Fakat bunu yapmanızı rağmen, bazı modellerde servo hareketleri ne yazık ki kesik kesik olabiliyor. Bu sorun ile ilgili olarak da şu konuyu okumanızı tavsiye ederim ;)

 
Ne oldu bu V922'lere ?

Serkan DAĞDEVİREN' Alıntı:
walla yaptım kısmen oldu gibi sonra yine aynen devam... Daha yeni aldık biraz uçurabilsek eyiydi... :)
Serkan kardesim profilinden gordugum kadariyla Erzurumdasin.
Yarin getir modelini ben sana yardimci olurum.
 
Ne oldu bu V922'lere ?

Serkan DAĞDEVİREN' Alıntı:
abilerim bir sıkıntım var... Hazır v922 konusu varken yeni bir konu açmadım... 1 saat kadar önce v922 mi kargodan teslim aldım... ilk heyecanla taktım pili uçurayım diye ama helide kalkma manevrası yapmak için kumanda kolunu kaldırıyorum ama öne dogru eğilim yapıyor, acaba farkında olmadan kumanda ayarlarıyla mı oynadım... Abileirm arkadaslarım bir yardım lütfen... Teşekkürler...
Bununla ilgili çok konu var hatta Mehmet Bey'in videolu anlatımı var, biraz araştırırsanız yeterli bilgiye ulaşırsınız, önce kumandayı açacaksınız daha sonra heliye pilin soketini düz bir zeminde takıp biraz bekleyeceksiniz, servolar zemine göre ayarı yapınca zaten servoların sesi kesiliyor o zaman dengeli kalkar.
 
Ne oldu bu V922'lere ?

abilerim cok saolun aydınlattıgınız ıcın kusura bakmayın daha yenı bakma fırsatı buldum foruma... ırfan hocam en kısa zamanda ugramak ve tanısmak ısterım tesekkur ederım teklıfınız ıcın...
 
Ynt: Ne oldu bu V922'lere ?

Serkan DAĞDEVİREN' Alıntı:
abilerim cok saolun aydınlattıgınız ıcın kusura bakmayın daha yenı bakma fırsatı buldum foruma... ırfan hocam en kısa zamanda ugramak ve tanısmak ısterım tesekkur ederım teklıfınız ıcın...
Nasıl dostum memnun musun 977´den ? :)
 
Ne oldu bu V922'lere ?

benim heli 922 ama 977 alanlar vardı forumda...
 
Ne oldu bu V922'lere ?

ben Mevlüt abinin v977 sini birkaç sefer kullandım. O çok memnundu, ben de memnun kaldım ki akabinde geçen hafta sipariş verdim yedekleri ile beraber... Bayrama kadar belkiyorum bakalım.
 
Ne oldu bu V922'lere ?

Rasim Öztürk' Alıntı:
ben Mevlüt abinin v977 sini birkaç sefer kullandım. O çok memnundu, ben de memnun kaldım ki akabinde geçen hafta sipariş verdim yedekleri ile beraber... Bayrama kadar belkiyorum bakalım.

Rasim abi yorumunu bekliyorum :saygilar:
 
Ne oldu bu V922'lere ?

Erman Batuhan Kaya' Alıntı:
Rasim abi yorumunu bekliyorum :saygilar:
Hoş geldin Erman,
V977 bana göre v922 ye göre daha atak bir yapıya sahip. Kafa hızı sanırım v922 ye göre daha tutarlı. Bunu gazı yukarı aşağı yapınca hissediyorsun.Bende v922 ve v977 var. Gelen 977 yi sadece şöle bir kontrol edip pakete koymuştum.
Görebildiğim kadarıyla eksikler.

-v922 (fbl100 hcp100 içinde geçerli)daha çok kuyruk sallıyor. kuyruk yukarı hareketlerde kuyruğu kaybetmek daha kolay.tersken motor fırçalı olduğu için performans düşük duruyor. Kuyruk bomu kırımı daha mümkün (daha ince bom. ).İniştakımı fazla Yumuşak bu sert inişlerde gövdenin yere vurmasına sebep oluyor.
-v977 ağır bir gövdesi var kırım riskini yükseltiyor, iniş takımı yine yumuşak,bana gelen geri dönüşlerde swash ve ana pal tutucuların kırılabildiğini öğrendim. (fakat yanlış kullanım olduğu vurgulandı.)Ana dişli sıyırmasın diye düşüşlerde yerinden kayıyor ki bu çok etkili bir yöntem olmamış ve çok düşüş yapılınca featherin(ana)şaft aşınabilir.Kanatlar daha narin. Kırım pek bildirilmedi ama mümkün. Kanopi hareketli olan motora çok yakın. ben kanopiyi dışarıda tutan modifikasyon öneriyorum.
Artılarının zaten herkez söylüyor burada değinmeyeceğim. Kırımsız uçuşlar dilerim.
 
Ne oldu bu V922'lere ?

Erman Batuhan Kaya' Alıntı:
Ne gittigidiyorda ne sanalpazarda ne netpamarkette ne de sancak modelde V922 yok :(

Sancak model artık V922 getirmeyeceğiz daha sağlam bir ürün gelecek dedi,artık kimse satmıyor kimse stoğa almıyor var olanlar da elinden çıkarmaya çalışıyor gibi geldi.

Acaba modası mı geçti ne oldu ? Başka tutulan bir model mi var anlayamadım :rolleyes: Yanlış helikopter mi bekliyorum sizce içime kurt düştü ?

Var mı başka böyle 6 kanal yarı sim-yarı gerçek antrenman yapılabilecek çok zor kırılan heli ?

Üstatlardan cevap bekliyorum :halay:
Erman bende v922 de var. V977 ilanımda görebilirsin. Açıkçası satmayı düşünmüyorum ama yardımcı olmak isterim. V977 nin kumandasında sim girişi yok. V922 de var ama ayrıca bundle alman ve pil tüketmen gerekir. ben linkteki
simülatörünü tavsiye ediyorum. iyice geliştirirsen swich lerle cycling değiştirebiliyorsun. buv922 kumandasında klavyeden oluyor.